Lazu

GamesBroadcasts

najnowszepolecanepopularne

Pillars of Eternity: Ja Już grałem

Go4Adventure: THE WHISPERED WORLD

"Good Night and Good Luck" Dying Light

Ironclad Tactics - mechy i wojna secesyjna ?

Pillars of Eternity - cechy, statystyki, mechanika i walka (1/2)

Ironclad Tactics - mechy i wojna secesyjna ?

Witam,

Pytanie an dzisiaj to: "Co by było gdyby podczas wojny secesyjnej obie strony miały do dyspozycji mechy?"

 Na pewno każde z nas zadawało sobie kiedyś, to jakże intrygujące i ciekawe pytanie. A tak szczerze to przypuszczam, ze nikogo to za bardzo nie obchodzi, a nawet nie jeśli myślał kiedyś o wojnie secesyjnej, to raczej nie w takim kontekście.

A jednak, przez tyle lat żyliśmy w nieświadomości ze jednak jest ktoś kto może wpaść na taki pomysł... i o to co z tego wyszło.

Studio Zachtronics Industries uraczyło nas w swojej produkcji dosyć ciekawą koncepcją przedstawiającą sytuacje w powyższego - wręcz niedorzecznego - pytania.

Twórcy takich produkcji jak SpaceChem, The Codex of Alchemical Engineering czy The Bureau of Steam Engineering postanowili zafundować nam połączenie RTSa (strategia czasu rzeczywistego) i mechaniki deck buildingu w swojej produkcji Ironclad Tactics wydanej 18 września 2013 tak, nie mamy to do czynienia z jesiotr pierwszej świeżości ale jednak wartym uwadze.

czytaj dalejLazu
21 kwietnia 2015 - 17:33

Pillars of Eternity - cechy, statystyki, mechanika i walka (1/2)

Hej,

Przygotowałem małe omówienie tego co developerzy przygotowali dla nas w Pillars of Eternity. W systemie D&D na którym jest to wszystko oparte spotykamy się ze sporą liczbą cyferek. Może to być dla niektórych mało zrozumiałe wiec postanowiłem podzielić się z wami moją wiedzą na ten temat aby wszystkie grało się łatwiej.

Będzie to dla was bardzo przydatne kiedy będziecie grać na poziomie wysokim i wyżej wiec tym bardziej zachęcam do poświecenia chwili czasu. Dodatkowo zachęcam do zostawiania pytań na które chętnie odpowiem.


Pozdrawiam
Lazu



Wspomniane w materiale liczby przedstawiane w mechanice rzutów:

1)

Przypadek filmu: (niestety pomyliłem się i od celności odejmowałem odbicie - powinno być odwrotnie tak jak podane poniżej)
Celność: 21

Odporność
Odbicie : 20

Rzut kością k100 (100 ścienna) = 50

wyliczanie wsp. trafienia = rzut kością - (odbicie - celność)
w tym przypadku: 50 - (20 - 21) = 51

czyli skutkiem ataku jest draśnięcie.

2)
Celność: 39

Odporność
Odbicie : 69

Rzut kością k100 (100 ścienna) = 30

wyliczanie wsp. trafienia = rzut kością - (odbicie - celność)
w tym przypadku: 30 - (69 - 39) = 60

rodzaj trafienia:
<15 - chybienie
16-50 - draśniecie ( - 50% dmg i czas)
51-100 - trafienie
>100 - trafienie krytyczne (+ 150% dmg i czas)

czytaj dalejLazu
2 kwietnia 2015 - 18:08

Pillars of Eternity: Ja Już grałem

Hej, 

Swego czasu świat obiegła informacja o tym ze studio Obsidian Entertainment wyda nową grę. Grę wzorowaną na kultowym Baldur's Gate. Po pewnym czasie w sieci zaczęły się pojawiać co raz to nowe i co raz to więcej informacji dotyczących tej produkcji. Nowe zwiastuny, gameplaye, zdjęcia i oceny. 

Gra zbiera bardzo wysokie noty już od samego początku. Wczoraj 26/03/2015 była premiera. Oczywiście jako fan Baldur's Gate pobiegłem zakupić własną wersje Pillars of Eternity. Optymistycznie nastawiony na to ze mogę doznać tego co czułem jak grałem w prekursora gatunku. Nie zastanawiając się długo uruchomiłem grę aby dowiedzieć się jak to z nią tak na prawdę jest. Czy jest to tylko dobra reklama czy jednak prawda. Oto rezultat mojego dochodzenia:

pozdrawiam

Lazu

czytaj dalejLazu
27 marca 2015 - 18:54

Go4Adventure: THE WHISPERED WORLD

 

Witam wszystkich w moim cyklu poświęconym tematyce gier przygodowych. Jestem pewien ze nie jestem jedyną osobą, która czasem wraca pamięcią do czasów, w których na pólkach pojawiła się gra Return the Monkey Island czy Broken Sword. Ilość zagadek, które na nas czekały oraz sposób ich zaserwowania sprawiał, że gry z tego gatunku dawały nam zajęcia na całkiem sporą ilość godzin oraz obdarowały nas wspaniale opowiedzianą historią w zamian za poświęcony czas. Z tego też powodu postanowiłem przedstawić tytuły, które są warte polecenia.

Na pierwszy ogień trafiła gra od niemieckiego studia Deadalic Entertainment. The Whispered World zostało (TWW) wydane w 2009. TWW cieszyło się bardzo wysokimi ocenami i dobrą opinią wśród graczy, co dało jej średnią ocenę w wysokości 8/10.

czytaj dalejLazu
16 marca 2015 - 22:31

"Good Night and Good Luck" Dying Light

"Good Night and Good Luck" Tymi słowami kończy się dzień i zaczyna noc. Jakie jest ich przesłanie ? Jest ono tylko jedno. Musisz się dobrze postarać, aby przeżyć kolejną noc i szczęście ma tu duże znaczenie.... oraz to jak dobrze potrafisz uciekać. Nie raz ta sentencja sprawi ze na myśl przed tym co nadciąga zmusi Cie do radykalnej zmiany planów bądź do przyspieszonej akcji serca.

czytaj dalejLazu
12 marca 2015 - 23:57