Rynek usług dla gier (Xbox LIVE Marketplace) - Hed - 2 listopada 2010

Rynek usług dla gier (Xbox LIVE Marketplace)

Rynek usług dla gier oferuje dostęp do muzyki, filmów oraz zawartości związanej z grami. Graczy zainteresuje oczywiście ostatni dział sklepu, w którym znajdziemy wersje demonstracyjne, pełne produkcje (np. wydane w ramach działu Gry zręcznościowe), zwiastuny, dodatki, motywy graficzne oraz wiele innych elementów.

Dział Rynek usług dla gier poświęcony grom został podzielony na kilka podgrup. W każdej z nich użytkownicy znajdą materiały związane z ich ulubionymi produkcjami. Przeglądać zawartość sklepu można na wiele sposobów, bo w każdej kategorii pojawia się kilka filtrów (np. najnowsze, najlepiej oceniane lub najczęściej ściągane elementy).

Wersje demonstracyjne są dostępne za darmo (w pierwszej kolejności dla posiadaczy kont Gold), a pełne produkcje i dodatki można kupić za punkty Microsoftu. Punkty są dostępne w sklepach z grami w postaci zdrapek o różnym nominale (od 800 do 4200). Po wprowadzeniu kodu (za pomocą funkcji Zrealizuj kod) punkty są przypisywane do danego konta Xbox LIVE.

Działy Xbox LIVE Marketplace poświęcone grom:

  • Gry i dema – w tym dziale znajdziemy najnowsze dema gier oraz pełne wersje z działów Gry zręcznościowe i Gry na żądanie. Wiele produkcji również posiada demo nazywane często wersją trial.
  • Dodatki – kategoria poświęcona najróżniejszym dodatkom do gier i innym materiałom. Znajdziemy tu przede wszystkim pakiety DLC i rozszerzenia. Oprócz tego dział zawiera filmy, motywy graficzne, czy zdjęcia.
  • Gatunki – podział katalogu gier według gatunków. Przydatny dla osób, które szukają konkretnego typu zabawy.
  • Tytuły A-Z – dział zawierający wszystkie tytuły dostępne w Rynku usług dla gier. Przeglądając sklep w ten sposób dotrzemy do każdego dostępnego materiału (wersje demonstracyjne, filmy, itd.).
  • Sklep specjalny – miejsce, w którym kupimy dodatki dla awatarów, nowe piosenki do gier muzycznych (Rock Band, Guitar Hero, Lips) i klasyczne produkcje (Game Room).
Hed
2 listopada 2010 - 08:29