Game design dla końcowego odbiorcy - mój wykład z BAIT BEST IT Festival - K. Gonciarz - 14 maja 2011

Game design dla końcowego odbiorcy - mój wykład z BAIT BEST IT Festival

Dziś odbył się w Krakowie BAIT BEST IT Festival, w ramach którego wygłoszono parę wykładów mniej lub bardziej zahaczających również o tematykę gier wideo. Nie zabrakło również naszej reprezentacji - Misza opowiadał o historii branży i GRY-OnLine S.A., ja natomiast poopowiadałem trochę na temat game designu jako narzędzia w rękach graczy.

Czymś, co jest pewnego rodzaju wstępem, albo raczej przesłaniem, przyświecającym Wybuchającym Beczkom.

Zapraszam do oglądania, przepraszając jednocześnie za jakość dźwięku. Przerwa w połowie nagrania wynika z nieoczekiwanego wtargnięcia na salę pana, który postanowił podnieść rolety wyciemniające pomieszczenie. Dlaczego? Tego NIE dowiecie się z przebiegu filmiku!

Przypominam również o oficjalnej stronie Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo, gdzie również znalazł się odnośnik do wykładu.

K. Gonciarz
14 maja 2011 - 18:47