Ghost in the Shell - prace nad filmową adaptacją kultowego dzieła Masamune Shirow idą pełną parą - Gameplay - 15 kwietnia 2016

Ghost in the Shell - prace nad filmową adaptacją kultowego dzieła Masamune Shirow idą pełną parą

Firmy Paramount Pictures i DreamWorks Pictures poinformowały, że prace nad aktorską adaptacją kultowej mangi Ghost in the Shell – najważniejszego dzieła w dorobku japońskiego mangaki, Masamune Shirow – idą pełną parą. Co ciekawe, obraz kręcony jest w Wellington, stolicy Nowej Zelandii. W filmie Ruperta Sandersa (Królewna Śnieżka i Łowca), którego amerykańska premiera zaplanowana została na 31 marca 2017 roku, zobaczymy m.in. Scarlett Johansson – aktorka wcieli się w rolę głównej bohaterki, Motoko Kusanagi.

Ogłoszeniu towarzyszy pierwsze zdjęcie z planu (zamieściliśmy je powyżej – dzięki, ComingSoon), na którym widać ucharakteryzowaną gwiazdę Avengersów i nie tylko. W filmie towarzyszyć jej będą m.in. Takeshi Kitano, Juliette Binoche, Michael Pitt, Chin Han oraz Kaori Momoi. Obraz zostanie wyprodukowany przez Aviego i Ariego Aradów (m.in. Niesamowity Spider-Man 1 i 2, Iron Man, Ghost Rider), a wśród producentów wykonawczych jest także Mitsuhisa Ishikawa, szef studia animacji Production I.G, odpowiedzialnego za japoński film animowany Ghost in the Shell w reżyserii Mamoru Oshiiego oraz telewizyjne anime z 2002 roku o podtytule Stand Alone Complex.

Film na bazie Ghost in the Shell skupi się na postaci Motoko Kusanagi, zcyborgizowanej (ludzki mózg w sztucznym ciele) dowódczyni organizacji Sekcja 9, specjalizującej się w zwalczaniu przestępczości wykorzystującej nowoczesne technologie. Grupa podejmie próbę powstrzymania groźnego złoczyńcy, pragnącego odwrócić zastaną rzeczywistość do góry nogami. Interesujące jest to, jak w filmie ukazane zostaną filozoficzne rozważania na temat skutków łączenia ludzi i maszyn, tożsamości ludzkiej oraz niekontrolowanego rozwoju sztucznej inteligencji. Wszak to nie tylko niezwykła, cyberpunkowa wizja przyszłości, ale także fabularna głębia przyczyniła się do uznania Ghost in the Shell za dzieło wybitne.

Gameplay
15 kwietnia 2016 - 11:45