Modujemy z ROJEM #1 Fallout: New Vegas! - ROJO - 6 grudnia 2010

Modujemy z ROJEM #1 Fallout: New Vegas!

6 grudnia 2010 - 20:40 - ROJO

Wspaniała przygoda już za Wami? Każdy zakamarek odkryty? Cała mapa przeczesana? Żaden quest Wam nie umknął? Może by tak urozmaicić trochę rozgrywkę? Dodać co nieco, poprawić trochę, hmm? Posiedziałem trochę i udało mi się skompletować dla Was soczyście napromieniowany zestaw najciekawszych, najbardziej przydatnych i klimatycznych MOD-ów do Fallout: New Vegas. Teraz macie elegancko wszystko w jednym miejscu. Coś dla osób, które już grały, grają lub będą grać! Zapraszam i smacznego!

Zestaw MOD-ów, które dla Was przypichciłem ma na celu urozmaicić, naprawić, uprzyjemnić Wam ponowną, przyszłą, bądź aktualną zabawę – NIE ją ułatwić. Wszystkie pliki są dziełem ludzi korzystających z wymownego narzędzia Garden of Eden Creation Kit (G.E.C.K.) oddanego w ręce graczy kilka dni po premierze New Vegas 

Naszym najlepszym przyjacielem podczas lektury będzie ta oto strona:

http://www.newvegasnexus.com/

By zapewnić sobie spokojny start, proponuję na dzień dobry zaopatrzyć się w Fallout MOD Manager:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36901

W niego montować będziemy większość naszych MOD-ów. Zapewnia on bezstresową obsługę modyfikacji, czytelny ich podgląd oraz bogaty zestaw narzędzi. Program ten instalujemy NIE w katalogu gdzie znajduje się gra, lecz np. w nowym folderze utworzonym na tej samej partycji. Po wgraniu interesującego nas MOD-a do katalogu z grą (z reguły do katalogu DATA/ w folderze głównym gry lub do Steam\steamapps\common\fallout new vegas\DATA\, jesli posiadamy wersję elektroniczną, Steamowską), odpalamy Fallout MODManagera, zaznaczamy na liście przed chwilą skopiowany MOD i odpalamy grę przyciskiem (Launch NVSE) po prawej stronie. Przed ściągnięciem interesującego nas MOD-a, proponuję również zapoznać się z jego opisem (zakładka Description) oraz galerią (Image). MOD-a ściągamy z zakładki Files.

Propozycje, krótki opis, ewentualny screen oraz bezpośredni link do modyfikacji pozwolę sobie podzielić na konkretne rozdziały. Wszystko po to, by ułatwić Wam poruszanie się po poradniku. 

NAPRAWIAMY BŁĘDY i OPTYMALIZUJEMY

Mimo, że patche trochę już naprawiły – warto dodatkowo wrzucić kilka pliczków. Tak dla świętego spokoju.

1. Porządny posiłek smakosza czyli Community Bugfix Compilation!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37420

Kilkadziesiąt bugfixów w jednym pliku. Naprawy dotyczą masy większych, jak i mniejszych elementów. Jeśli coś w misji się nie załączyło, broń dziwnie się zachowuje, coś się fatalnie wyświetla, czegoś lub kogoś brakuje, znikła opcja dialogowa lub wywala Cię na pulpit w konkretnym miejscu – ta kompilacja jest dla Ciebie. Pozycja obowiązkowa.

2. Iza….. smaszka! czyli jeszcze trochę popraweczek dzięki 26_fixes.

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36191

Kwestia całkowicie kompatybilna z punktem pierwszym. Dodatkowo uzupełnia go o 26 drobnych fixów. 

INTERFEJS

1. Poddajemy liftingowi interfejs z MTUI 

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34902

Modzik ten fantastycznie poprawia wygląd wszelkich okien (dialogowych, systemowych, wszystkich pip-boyowych) poprzez zmianę stylu i rozmiaru czcionki. Wszystko zyskuje na czytelności. Męcząca zabawa suwakiem odchodzi w niepamięć.

2. Nowe celowniczki z Bullseye - The Crosshair Replacement Pack

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35669  

Do wyboru do koloru. Dla miłośników czysto FPS-owych klimatów.

3. Widzieć więcej z Further 3rd Person Camera

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36773

MOD ten umożliwia większe oddalenie kamery od sterowanej postaci w trybie TPP. Więcej widzimy, mniej przegapiamy, więcej ogarniamy!

4. Skarpetki w skarpetkach, majtki w majtkach czyli inwentarz posortowany!

Inventory Sorters

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34950

Mod grupuje wszystkie rzeczy w odpowiednie kategorie (książki, lekarstwa, jedzenie, modyfikacje broni, części składowe, itp.) Pomaga zapanować nad chaosem!

MECHANIKA i EFEKTY

1. Zdejmujemy Capa z Level Cap 45 i 100

Level Cap 100

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34782

Level Cap 45

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35658

Eksploracja całego świata Fallouta New Vegas zajmuje trochę czasu. Może się zdarzyć (i na pewno się zdarzy), że dobijecie do maksymalnego, 30 poziomu doświadczenia przed ukończeniem gry i przestaniecie zwyczajnie levelować. W ceERPEGACH – no leveling = no fun. Powyższe Level Capy ustrzegą nas przed przedwczesną kastracją przyjemności ze zbierania Expa.

2. Alternatywa powyższego czyli modyfikujemy nabywane doświadczenie

Experience Level Adjust Mod

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36411

Zwalniamy lub przyśpieszamy zdobywanie punków doświadczenia. Możemy również modyfikować ilość zdobywanego Expa  za  czynności typu: otwieranie zamków, hackowanie terminali, udane pojednynki słowne. Możemy więc ułatwić sobie grę (buuuuu) lub ją utrudnić i wydłużyć (jeeeeeee).

3.  Koniec? Nie do końca. Możliwość gry po grze umożliwi nam Extended Freeplay after Main Quest

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35450

Jak sama nazwa wskazuje, gra po finalnym queście wcale nie musi oznaczać końca zabawy z postnuklearnym światem. Dalsza eksploracja, polowanie na smaczki i dokańczanie questów – to wszystko staje się możliwe. 

4. Umiejętności do 255 punktów + więcej Perków + możliwość odłożenia ich na później + Perk co każdy level czyli 4x BigMNIAM!

LevelUpNoLock

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35562

Perk Every Level

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34707

More Perks

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35979

Jak łatwo zauważyć, powyższe 3 linki fantastycznie uzupełnią się z Level Capami z pierwszego punktu, jak i z możliwością gry po finale z punktu drugiego. LevelUpNoLock umożliwia nie-wybranie Perka, przechowanie wolnego slota na inną okazję i opcję gry dalej. MODzik daje również opcje rozwinięcia wszystkich umiejętności do 255 poziomu z realnymi korzyściami, dzięki innemu MOD-owi: Boosted Skill Effects (Gain skill effect above 100) - http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35708. Perk Every Level daje nam możliwość wyboru Perka co level (wiem, że brzmi to jak ułatwienie, lecz może się ktoś skusi). More Perks z kolei, oddaje nam w ręce zestaw kilkudziesięciu nowych, bardzo ciekawych Perków do wyboru. Jak już wspomniałem, ta wybuchowa paczka dla chcących grać dalej i dłużej, bardzo fajnie uzupełnia się z MOD-em 1 lub 2 i 3 z tego działu.

5. Szybsze terminale z … Faster Terminals!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36902

Denerwuje Was okres czekania na ponowne wgranie się ekranu po kolejnym nieudanym zhakowaniu kompa? W/w MOD przyśpiesza ten irytujący proces.

6. Napromieniowany Neo z Krypty czyli Bullet Time!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34858

Opcja mimo, że według mnie dość uproszczająca rozrywkę – daje dużo frajdy i stanowi bardzo przyjemne załatanie dziury pomiędzy zbyt szybkimi i chaotycznymi potyczkami w trybie normalnym, a mizernym na duże odległości VATS-em. Całość ratuje fakt utraty punktów akcji podczas używania Bullet Time’u, co daje poczucie „coś za coś”. Polecam jako bajer, nie jako niezbędnik.

7. Więcej łusek z More Shells!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34956

Shelleszczące Shellsy!

Wszystkie bronie w F:NV wypluwają z siebie nieadekwatną liczbę łusek w stosunku do oddanych strzałów. Ten MOD to naprawia i pieści nasze uszy charakterystycznym brzdękiem lawiny ciepłych łusek.

8. Męczące latające mózgi, a chrapka na +5% do zadawanych obrażeń? Proszę bardzo: Bloody Mess Less Bloody

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35157

Sam skuszony dodatkowym damagem wybrałem ten Perk. Problem w tym, że po pewnym czasie nie mogłem już patrzeć gdy strzał z pistoletu w tors – odrywał wszystkie kończyny, a głowie fundował soczysty BÓMHEDSZOT. MOD ten usuwa dodatkowe krwiste efekty.

9. Łatwiejsza nawigacja i więcej punktów „teleportacyjnych” dzięki Markers for The Strip

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36689

Wszystko w tytule. Tylko dla lokacji The Strip.

10. Ilość kompanów oparta o Charyzmę, wzorem Fallout 2? Proszę bardzo.

Improved Companions

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36949

Ilość kompanów możliwych do rekrutacji uzależniona jest od poziomu naszej Charyzmy. Przykładowo, jeśli mamy tę cechę na 7: możemy przyłączyć do naszej drużyny 2 roboty i 3 istoty humanoidalne. Razem raźniej!

MODELE i TEKSTURY

1. Piękne widoczki, ulepszone niebo, ciekawa kolorystyka i efekty pogodowe z Nevada Skies - Weather Effects i Fellout NV

Skies - Weather Effects

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35998

Prawdziwy nuklearny świt ...

Fellout NV

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34888

Klimacik idealny pod polowanie na Ghoule!

Screeny mówią same za siebie. Obłęd i prawdziwy majstersztyk. Nigdy za dużo rdzawego klimatu i piachu! Tak! Więcej piachu! Uwaga: Nevada Skies zostanie nadpisany przez każdy inny moduł, jeśli nie będzie na samym dole kolejki w Fallout MOD Managerze (pomogą nam w tym numeratory pod zakładką MOD Index w głównym polu menedżera).

2. Malutki PDA zamiast „zawalisto-pełnoekranowego” PIPBOYA? Czemu nie?!

Official Pipboy Readius – New Vegas Edition

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36646

New Age meets Post Age

Nic nie traci się na czytelności, a zyskuje tylko na fajnym, futurystycznym wyglądzie. Połączenie wręcz obowiązkowe z MOD-em nr. 3 poniżej. Uwaga: Mod wymaga zainstalowania programu New Vegas Script Extender (NVSE). Możecie go pobrać z tego miejsca: http://nvse.silverlock.org/

P.S. Dla amatorów hologramów – polecam specjalną wersję: Hologram pipboy 3000http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34860

3. Kolorowa mapa z realistycznym zarysem topografii terenu? Zapraszam!

Colored WorldMap

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36946

Jest różnica prawda?

MOD podstawa. Wystarczy spojrzeć na screen i już chce się go mieć. Teraz korzystanie z mapy staje się przyjemne dla oka. Koniecznie musimy włączyć kolor BIAŁY PIPBOY-a w Opcjach gry.

4. Lepsze tekstury broni z Hi-Res World View Weapon Textures? Z przyjemnością!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35235

I need guns! A lot of!

Bronie teraz ładniej się prezentują. Jak odrywać głowy, to tylko z klasą!

5. Krwiście krwista krwawiąca krew czyli Enhanced Blood Textures

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34917

Krew i piach!

Obligatoryjny MOD. Splaty krwi na ścianach, ociekające plamy, efekty ran and more! Nie ma to jak potężny zastrzyk realizmu. Polecam bogatą galerię dołączoną do opisu MOD-a.

6. Własny kącik w nuklearnym świecie czyli przykładowo: Goodsprings Home:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34748

Dodatkowych lokacji w stylu własnego bunkra, mieszkania, jaskini, wieży czy namiotu jest zatrzęsienie. Wszystko zależy od naszego gustu, wyglądu sterowanej postaci i stylu gry. Każdy z „obiektów mieszkalnych” umożliwia drzemkę we własnym łuniu oraz pogrupowanie przedmiotów dzięki przeróżnym szafkom i skrytkom. Otrzymujemy również dostęp do wszelkich warsztatów oraz stelaża na Bobbleheadsy z kategorii BAJERY i CIEKAWOSTKI, punkt 3. Przy wyborze Goodsprings Home do artykułu kierowałem się głównie liczbą ściągnięć jak i tym, że sam „tam mieszkałem” :) Polecam.

MUZYKA

1. Głodni dodatkowej postapokaliptycznej nuty? Co powiecie na wyjątkową stację radiową w Waszych PIPBOY-ach?

CONELRAD 640-1240 - Civil Defense Radio

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35061

MOD ten implementuje w Waszych pipboyach autentyczną stację radiową z czasów atomowej ery Stanów Zjednoczonych. Oprócz 55 dodatkowych utworów utrzymanych w klimacie „Maybe”, „A Kiss to build a dream on” czy „I don’t want to set the word on fire” – otrzymujemy ok. 29 prawdziwych komunikatów ostrzegawczych z okresu „Cywilnej Obrony Waszyngtonu”. Muza daje po głowie niczym krytyk Fatboyem. Polecam. Fajnie się eksploruje gdy obok leci coś takiego. 

2. Własne MP3 w grze? No baa!

Radio Active Channel Extender

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34999

Nie ma to jak podkręcić immersję jeszcze bardziej! Możliwość załadowania własnej muzy wraz z łatwym w obsłudze narzędziem uruchamianym z poziomu PIPBOYa. Must have!

ANIMACJE

1. Lepsze animacje celowania, strzelania, ładowania – w różnych pozach i nie tylko!

New Vegas - Re-Animated

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35028

Cel, pal!

2. I dorzućmy do tego poprawę pokracznego i sztywnego biegania oraz poruszania się w TPP

Walking Running Animations Restored

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34830

WYPOSAŻENIE

Pominę w tym miejscu jakiekolwiek nowe bronie. Praktycznie wszystkie są zbyt podkręcone (rozumiecie, Minigun na atomówki, itp.:) Dochodzi do tego kwestia indywidualnego gustu. Każdy lubi cos innego więc pozwolę sobie odwołać Was do tego miejsca:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/search.php?name=&scid=68&author=&mname=&desc=&size1=&size2=&downloads1=&downloads2=&udate1_day=&udate1_month=&udate1_year=&udate2_day=&udate2_month=&udate2_year=&ldate1_day=&ldate1_month=&ldate1_year=&ldate2_day=&ldate2_month=&ldate2_year=&endorsements=&images=&readme=&adultonly=&opensource=&page=1&orderby=name&order=ASC

Jest to zestawienie wszystkich modyfikacji dotyczących broni, ustawione w systemie od najczęściej ściąganego MODA. Nie wszystkie dotyczą nowych pukawek. Niektóre naprawiają animację wystrzałów i dźwięk konkretnej broni lub dodają nowe modyfikacje i rodzaje amunicji. Jednym słowem: Hulaj dusza! (wiem, to są 2 słowa). 

P.S. No dobra, polecę Wam jedną armatę. Zasługuje na wyróżnienie, bo autor faktycznie się napracował. Giwera wygląda fenomenalnie i nie otrzymujemy jej lajtowo od razu. Trzeba znaleźć części i dopiero ją złożyć! Mowa o RHINORevolver w tym miejscu: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35484

Holy Sweet!

1. Być jak Mad Max w Ściganym (?) czyli postnuklearna moda z kategorii Jacyków poleca!

Tailor Maid - NV

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36660

Ten MODzik to podstawa. Fundament pod budowę wizualnie maksymalnie klimatycznej postaci. Ciekawy zlepek przeróżnych materiałów i elementów. Nie ma to jak wymieszać elementy najrozmaitszych pancerzy. Dochodzi do tego zdjęcie identyfikacji ubioru z daną frakcją oraz możliwość założenia na głowę jednocześnie np. maski, hełmu, okularów. Każdy element ma swój niezawyżony poziom pancerza oraz zestaw ciekawych właściwości. Dzięki temu pod koniec gry dalej możemy wyglądać cool i przeżyć. Przykładem może być to, co sam zrobiłem ze swoją postacią:

Klimatyczny zlepek róznych materiałów. Całość tworzy True Wastelandera.

2. Nie ma to jak dobra pochwa! Na pistolet kabura znaczy się.

Holster

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34854

Na pochybel lewitacji!

Broń nie wisi już w powietrzu, lecz pieści ją kabura przytwierdzona do uda. Coś dla jednorękich bandytów!

3. Z plecaczkiem do szkoły!

KDS Wearable Backpacks

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35565

Military Backpacks

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36423

Blackwolf Backpack

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37082

Magister tornister!

Dodaje do oferty sprzedawców przeróżne warianty plecaków i mniejszych „podplecaczków” o różnej pojemności, cenie i wyglądzie. Wreszcie widzimy gdzie ten nasz cały dźwigany złom się mieści.

4. Taktyczne kamizelki i inne rarytasy czyli coś dla militarnych maniaków!

Dragonskin Tactical Outfit

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36152

CS meets Fallout

Polecam galerię. Szczena na pada opada.

BAJERY i CIEKAWOSTKI

1. Toczeń wskutek promieniowania? Dr House pomoże!

Mr Doctor House

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36205

Everybody lies!

House? A może by tak Dr zamiast Mr, hmm?

2. Yes Man robi Trollface? Why not? Buhahahaha, yeah!

Yes Man Trollface

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35972

Komixxy sięgaja daleko :)

Komentarz wydaje się być zbędny :) 

3. Bobbleheads! Wielki powrót!

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35382

Rodzinka w komplecie

Brakowało Wam możliwości rozglądania się za figurkami VaultBoya? Teraz Wasze kolekcjonerskie rządze zostaną zaspokojone. Figurki rozmieszczone są w różnych, charakterystycznych dla tego czego dotyczą, miejscach.

Gdy odgrzebałem się z tych setek MOD-ów, czym prędzej musiałem łyknąć kilka AntyRadów. Mam jednak nadzieję, że choć trochę pomogę i przyczynię się do urozmaicenia Wam zabawy w ten wspaniały tytuł. Jeśli w przyszłości wyjdą jakiekolwiek warte uwagi MOD-y dodające do gry np. nowe misje – dam znać. Na zakończenie pragnę jeszcze wspomnieć, iż wszystkie w/w MOD-y osobiście testowałem – działają i nie krzaczą się wzajemnie (wszystkie miałem wgrane naraz + masa broni). Jeśli macie jakiekolwiek pytania typu: „A czy jest MOD na to.. czy na tamto…” – walcie, a postaram się Wam takiego wykopać. Pozdrawiam. Wasz pozytywnie napromieniowany ROJO.

P.S. Jeśli podoba Ci się mój Blog, znalazłeś/-aś w nim coś dla siebie (jakiś cykl, stały element, itp.) i posiadasz konto na Facebook'u, "Polub go" po prawej stronie pod moim avatarem. Z góry Ci za to dziękuje. Doceniam i pozdrawiam. ROJO

Modujemy z ROJEM:

#1 Fallout: New Vegas

#2 C&C 3: The Forgotten

Komentarze czytelników (58)

dodaj swój komentarz
dodaj swój komentarz

ROJO.

ROJO.  2010-12-11 - 19:59

Qverty - doczytaj wątek o tym modzie. Dodałem informację o konieczności użycia Script Managera. Jeśli to nie pomoże, na serwisie znajdziesz mnóstwo innych modów na pipbova PDA

gry_online999  2010-12-22 - 09:57

"magister tornister" widzę, że robi się coraz ambitniej, pewnie do magistra jeszcze trochę brakuje? :P

ROJO.

ROJO.  2010-12-22 - 10:28

Magister? Chłopiee! Ja dopiero elementarz ogarniam! Ale dzięki!...

Gońiec001  2011-02-02 - 22:04

witam mi nie działa ten mod co mam zrobic by zadziałał? Improved Companions...

torhan  2011-03-17 - 12:36

Ja mam takie pytanko, istnieje może mod który pozwala wyrzucać z ekwipunku przedmioty związane z misją? Jeśli tak to bardzo proszę o linka.

Damian1539

Damian1539  2011-03-29 - 02:28

Mam nadzieję że ktoś jeszcze tutaj zaglądnie. Zacząłem dzisiaj grać w F3 GOTY i mam jedno pytanie - w cholerę jest paczek podmieniające tekstury. Jest może jakaś paczka, która poprawia większość (wszystkie) tekstury gry? Chodzi mi tylko o tekstury w lepszej jakości a nie o jakąś zieloną trawkę i śpiewające ptaszki.

Ishimura12  2011-04-10 - 16:21

@Damian1539 Znalazłem bardzo ciekawy mod na fallout3nexus, który podmienia elementy, które według autora modyfikacji nie zostały aż tak rzetelnie wykonane jak reszta świata w grze :).Elementów tych jest tam naprawdę sporo, przez co mod ten trochę waży, ale efekt jest widoczny i cieszy oko Oto link : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=12056

Mutant z Krainy OZ

Mutant z Krainy OZ  2011-04-10 - 16:28

[45] Pięknie to wygląda, ale wymagania podane pod najlepszymi paczkami przerażają :(

Ishimura12  2011-04-10 - 16:45

@ Mutant z Krainy OZ Ja też byłem zdruzgotany tymi wymaganiami,ale ściągnąłem prawie najlepszy wariant i wszystko śmiga pięknie, bez żadnych cięć czy klatkowania. Zauważyłem tylko to ,że od czasu do czasu mi się komputer resetuje podczas gry z tymi paczkami textur.Pewnie za duże obciążenie systemu,lecz na sczęście nie jest to rzeczą aż tak powszechną, aby utrudniało rozrywkę :)

Mutant z Krainy OZ

Mutant z Krainy OZ  2011-04-10 - 16:49

Pytanie tylko jaki masz komputer :)

Ishimura12  2011-04-10 - 17:04

Wcale nie taki dobry :) Ostatnio jedynie kartę graficzną wymieniłem. Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3 Intel(R)Core(TM)2 CPU 6400 2,14GHz 2,00 GB RAM NVidia GeForce 9500 GT

Mutant z Krainy OZ

Mutant z Krainy OZ  2011-04-10 - 17:07

To w zasadzie na moim c2duo e8400 3ghz, 4gb ramu i gf 8800gt też powinno ruszyć. Jak się doczekam przyspieszenia internetu to spróbuję, póki co tyle giga ściągać na 2mb/s mi się nie chce :)

Ishimura12  2011-04-10 - 17:12

up...

Mutant z Krainy OZ

Mutant z Krainy OZ  2011-04-13 - 10:08

Ishimura12 --> Pobrałem pięć paczek, rozpakowałem, zaaplikowałem do folderu z grą, odpaliłem Fallouta i nic się nie zmieniło, poza tym, że gra działa mniej płynnie. Coś trzeba było jeszcze zrobić?

Ishimura12  2011-04-13 - 10:57

@Mutant z krainy OZ(tak w nawiasie nick wpada w ucho :) Istnieje możliwość, że niestety źle przeczytałeś instrukcję instalacji modu. Oto kolejność: A.Ściągasz i uruchamiasz Archive Invalidation Invalidated B.Ściągasz wszystkie pięć paczek do dowolnego folderu na dysku. C.Z nazwy każdego pliku, który downloadowałeś usuwasz podany ciąg liczb"-12056" D.W folderze z grą Fallout 3( nie myl z data files :) umieszczasz wszystkie pięć paczek, ale rozpakujesz jedynie tą pierwszą.[b/] Uwaga!!! Do rozpakowania używasz jedynie WinRara.

Mutant z Krainy OZ

Mutant z Krainy OZ  2011-04-13 - 13:16

Już wiem w czym problem, nie do tego fallouta co trzeba to wrzuciłem.

Ishimura12  2011-04-13 - 14:13

@Mutant...

separatmn  2013-10-24 - 16:26

Witam. Widze ze temat jak i komentarze juz stare jak swiat ale .. Mam 2 pytania. Pierwsze - czy ktos moglby odswiezyc link do ulepszonej animacji chodzenia/biegania ? bo ni ciul ni w zab nie mozna juz tego znalezc xD Po 2 - nie wiem dlaczego ale paczka PLECAKI gryzie sie z paczka DOM w goodspring(mody z Twoich linkow) jak wlacze DOM to znikaja mi plecaki(mimo ze sa wlaczone -.-) Jakies podpowiedzi?

XDPolskiXD  2014-04-07 - 23:21

[link] też fajny domek :D ...

Aiten  2014-04-13 - 23:22

Mam lekki problem z Modem na figurki. Mam wszystko zrobione włącznie z FOMM-em. Wszystkie mody mi działają. Jedynie figurek nie da się nigdzie nie da się znaleźć. Nie chodzi o szukanie, ale o to że w grze ich nie ma (wcześniej sprawdziłem w internecie gdzie mają być).


dodaj swój komentarz
dodaj swój komentarz