Naito

najnowszepolecanepopularne

Popularne przez Naito

Zakończenie Sagi o Wiedźminie

Reakcja Andrzeja Sapkowskiego gdy dowiedział się, że uśmiercił Geralta.

Jak zakończyła się Saga? Ktoś to w ogóle wie? Wiele osób, nawet twórcy gry, z uporem maniaka powtarzają, że Geralt ginie na końcu ostatniego tomu. No sorry, ale gdzie tak jest napisane? Niech ktoś wskaże mi ten fragment, bo chyba czytając cztery razy ostatni tom, coś przegapiłem.

czytaj dalejNaito
12 listopada 2013 - 16:03

Breaking Bad - najlepszy serial w historii?


Gdy Imperialista pokusił się o takie stwierdzenie pomyślałem, że to trochę za wielkie słowa. Gdy się jednak zastanowić, to ciężko o lepszy serial. Sam Bryan Carston powiedział, że ta historia jest o dobrym człowieku, który podejmuje złe decyzje. Oglądając, nieraz można złapać się za głowę, myśląc: "jak on mógł to zrobić!". Jednocześnie rozumiemy dlaczego główny bohater tak postąpił, po prostu się z tym nie zgadzamy, nie wierzymy, że był w stanie to zrobić. I właśnie ta nieszablonowość i nieprzewidywalność tworzą sytuacje, których długo nie zapomnimy.

czytaj dalejNaito
22 grudnia 2013 - 17:36

League of Legends - kontry, bany i taktyki


Wiele osób nadużywa systemu kontr i strony http://www.championselect.net, bezmyślnie kopiując picki tam podawane jako kontry. Przykładowo: "Teemo jest najlepszą kontrą na...". Z góry powiem, że Teemo nie jest kontrą na nic i nikogo. Co najwyżej upierdliwym, małym szczurem, zagrzybiającym okolice.

czytaj dalejNaito
4 grudnia 2013 - 17:49

O tym dlaczego CD Projekt RED jest najlepszym developerem na świecie.


Mniej więcej na początku tego stulecia branża gier stała się potężną gałęzią światowego przemysłu, wraz ze wszystkimi zaletami i wadami tej zmiany. Innymi słowy firmy zajmujące się tworzeniem gier zamieniły się w ogromne przedsiębiorstwa, na czele których stoją osoby których zadaniem jest uzyskać jak największą sprzedaż i w zasadzie tylko tyle. Jeżeli gra jest krótka, wtórna czy infantylna to w sumie nawet lepiej. Proces produkcji był krótszy i tym samym tańszy. Tworzenie produkcji w stylu Planescape Torment nie leży w interesie wydawców. Skierowane to do stosunkowo wąskiej grupy odbiorców, trzeba by znaleźć świetnego scenarzystę i w dodatku kosztowałoby więcej niż Call of Duty. Masa problemów! Trzeba by być szaleńcem by wyprodukować coś takiego. I tak jakoś wychodzi mi, że takimi szaleńcami są panowie z CD Projektu. Kto normalny robi następną część 35 razy większą od poprzedniej?

czytaj dalejNaito
10 września 2013 - 16:39

Największe faile i najciekawsze zagrania, czyli LOL na youtubie.

Zbiór najciekawszych filmików jakie udało mi się wygrzebać z otchłani internetu.

czytaj dalejNaito
29 września 2013 - 14:49

Qvo Vadis League of Legends - czyli nadchodzi Sezon 4

Kiedyś myślałem, że z lolem będzie jak z World of Warcraft czyli osiągnie szczyt popularności, który będzie przedłużany do granic możliwości. Wkońcu silnik zacznie poważnie niedomagać, twórcy nie będą już mieli pomysłów na sensowne zmiany w rozgrywce i zacznie się powolna agonia. A tu zonk wszystko wskazuje na to, że jest dokładnie odwrotnie.

czytaj dalejNaito
6 listopada 2013 - 15:45