W czasie właśnie zakończonych targów w Kolonii przedstawiciel Mythica w końcu wyjawił rąbka tajemnicy związanego z dodatkiem do Warhammer Online, w mym prywatnym przekonaniu najlepszej (obok Dark Age of Camelot) gry MMO jeżeli chodzi o masowe potyczki graczy. Zwiększy się maksymalny poziom rangi RvR, dojdzie nowa rasa Skavenów i zapewne kupa pomniejszych pierdołek. Nie to jednak jest istotne. Najważniejsze jest to, że twórcy dali jasny sygnał tego, że w końcu odnaleźli się i obrali jedyną słuszną drogę rozwoju swojego tytułu – walkę RvR.
To właśnie próba upakowania do jednego produktu i słynnej z DAoC-a walki pomiędzy światami oraz bogatego elementu PvE, znanego z World of Warcraft spowodowała, że potencjał jaki miał WAR w momencie debiutu został całkowicie zmarnowany. Fani młotka w wydaniu fantasy po kilku miesiącach odeszli z gry zniesmaczeni jej niewystarczającym bogactwem questów i ogólnie budową świata, nastawionego przecież od fundamentów na walkę RvR. Z kolei fani masakry RvR podziękowali, gdyż to co otrzymali było bardzo niedopracowane i pełne błędów. Zostali najwytrwalsi i to oni teraz cieszą się coraz lepszym RvR. Niedawno zmieniono system oblężeń głównych miast, przez co w końcu stały się naprawdę fajne, wprowadzono system nagród w scenariuszach, zmienia się powoli niedopracowane elementy i klasy postaci itp., a w wszystko to w porozumieniu ze światowym community.
Gra rzecz jasna jest jeszcze daleka od ideału, wystarczy wspomnieć nadal niedziałający system fortec broniących miasta (stoją one otworem po przejęciu kontroli nad wszystkimi zonami), czy duże lagi, a nawet przerwania połączenia przez serwer przy większych bitwach, ale mimo to wydaje się, że wszystko powoli idzie ku dobremu. Dlatego też zapraszam do wypróbowania. Na europejskich serwerach jest sporo dobrych polskich gildii, w tym m.in. Twierdza czy Enklava na serwerze Karak-Azgal. IMHO Warto!
Darmowy klient z niekończącym się trialem