Adrian Werner

zapiski stetryczałego pecetowca

najnowszepolecanepopularne

Popularne przez Adrian Werner

Miłość Japończyków do Monster Huntera nie słabnie

Oni naprawdę kochają tę serię.

Wczoraj do sprzedaży w Japonii trafiło Monster Hunter Portable 3rd, czyli wydana na PSP najnowsza odsłona tej serii. Jeśli macie wątpliwości co do popularności tego cyklu w Kraju Kwitnącej Wiśni to powinna je rozwiać galeria zdjęć z premiery.

czytaj dalejAdrian Werner
2 grudnia 2010 - 05:57

Sword of the Stars II - pokaz możliwości silnika graficznego

Studio Kerberos Productions wypuściło filmik prezentujący możliwości silnika graficznego na którym budowane jest Sword of the Stars II: Lords of Winter, czyli najciekawsza chyba ze znajdujących się obecnie w produkcji kosmicznych gier 4X.

czytaj dalejAdrian Werner
1 października 2010 - 17:11

Nurkowie kontra rekiny, czyli nowy zwiastun gry Depth z GDC

Czy te oczy mogą kłamać?

Każda edycja Games Developers Conference jest dla twórców okazją do podzielenia się ze światem nowymi materiałami z własnych gier.  W powodzi filmików pokazujących uroki wysokobudżetowych produkcji często przegapiane są  jednak zwiastuny mniejszych, ale równie obiecujących tytułów. Miejmy nadzieję, że podobny los nie spotka najnowszego zwiastuna z podwodnej skradanki Depth.

czytaj dalejAdrian Werner
3 marca 2011 - 20:19

Przepiękne polskie fan arty Mass Effect 3

Śliczne, po prostu śliczne.

Mieszkający w Łodzi Patryk Olejniczak stworzył serię wspaniałych fan artów inspirowanych nadchodzącą trzecią częścią kosmicznej epopei autorstwa zespołu BioWare.

czytaj dalejAdrian Werner
26 lutego 2011 - 08:48

Najlepsze cosplaye - Mad Moxxi (Borderlands)

Jako pierwszego w tym roku cosplaya prezentujemy Mad Moxxi z serii Borderlands. W postać wcieliła się Mono Abel.

czytaj dalejAdrian Werner
2 stycznia 2015 - 06:49

Mass Effect 3 z interfejsem w stylu Dead Space?

Każdy, kto grał w którąkolwiek z przygód Isaaca Clarke’a wie jak świetny był w tych produkcjach interfejs użytkownika, który zamiast przylepionych do ekranu ikonek przeniósł wszystkie wskaźniki i menu wyboru w sam świat gry. Z opinią tą najwyraźniej zgadza się również BioWare, ponieważ Kanadyjczycy rozważają wprowadzenie podobnych rozwiązań do Mass Effect 3.

czytaj dalejAdrian Werner
29 marca 2011 - 20:57

Najlepsze cosplaye - Inori Yuzuriha

Źródło: Natasha Sagalova

W ostatnim w tym tygodniu odcinku naszego cyklu prezentujemy cosplay Inori Yuzurihy, czyli jednej z głównych postaci serii animowanej Guilty Crown oraz jej adaptacji na inne media. W postać wcieliła się Natasha Sagalova.

czytaj dalejAdrian Werner
16 maja 2014 - 14:10

Najlepsze cosplaye - Jaina Proudmoore z Warcraft III

Źródło: Natasha Firsakova

Bohaterką pierwszego w tym tygodniu odcinka naszego cyklu została Jaina Proudmoore ze świata serii Warcraft, za którą przebrała się  Natasha Firsakova(znana również jako Narga).

czytaj dalejAdrian Werner
16 czerwca 2014 - 08:12

Najlepsze cosplaye - Alexstrasza ze świata World of Warcraft

Bohaterką pierwszego w tym tygodniu odcinka naszego cyklu cosplayowego została Alexstrasza, czyli postać z gry World of Warcraft, która zadebiutowała w dodatku Wrath of the Lich King. Wcieliła się w nią Narga.

czytaj dalejAdrian Werner
30 września 2014 - 17:49

Powrót Gabriela Knighta?

Drogi Gabrielu, stęskniliśmy się za tobą.

W odmętach sieci znalazłem coś, co wywołało na mojej twarzy gigantyczny uśmiech. Wiele wskazuje na to, że już wkrótce możemy się doczekać kontynuacji najwspanialszej (mój blog! wolno mi pisać takie rzeczy!) serii przygodówek wszech czasów.

czytaj dalejAdrian Werner
8 marca 2011 - 18:58

Zbieranie okruszków informacji z gamescomu

Każde duże targi to jeden wielki chaos, wypełniony setkami małych newsów, których żaden serwis nie da rady przerobić. Dlatego zrobiłem subiektywny wybór drobnych informacji i  materiałów video, które zagineły w całym tym zamieszaniu, lub też były po prostu zbyt małe by się nimi zajmować w oddzielnych wpisach. Oczywiście, jako zatwardziały pecetowieć właśnie na tej platformie skoncentrowałem całą swoją uwagę.

czytaj dalejAdrian Werner
23 sierpnia 2010 - 13:51

Klasyki Sierry wreszcie grywalne w ScummVM

Malowane tła plus rozpikselowane postacie = raj

Sporo miłośników staroszkolnych przygodówek miało już zapewne styczność ze wspaniałą aplikacją ScummVM. Dla zielonych w temacie - to program pozwalający cieszyć się klasycznymi grami tego typu na współczesnych sprzętach (od komputerów po telefony komputerowe). Zaczęło się od tytułów ze stajni LucasArts, potem dodawane były kolejne, a najnowsza aktualizacja zemulowała wreszcie silnik SCI, dając nam tym samym bezproblemowy dostęp do sporej listy klasyków firmy Sierra.

czytaj dalejAdrian Werner
20 października 2010 - 18:32

Największy fail roku - remake Jagged Alliance 2 bez turowego systemu walki

Boże, miej litość.

Po 28 latach życia na tym padole łez ulegam czasem złudzeniu, że wszystko już widziałem i nic mnie już nie zaskoczy… i wtedy najczęściej natykam się na coś takiego jak potworek, który znalazłem dzisiaj.

czytaj dalejAdrian Werner
7 listopada 2010 - 14:46

FIFA 12 - piękne faile Impact Engine

Nadchodząca najnowsza odsłona serii FIFA może się pochwalić tzw. Impact Engine, czyli napisanym od podstaw nowym silnikiem zajmującym się kolizjami pomiędzy zawodnikami. Kilka dni temu wypuszczono demo gry, więc możemy już sami zobaczyć jak wspomniany system się sprawuje w akcji. Oczywiście każda nowa technologia ma swoje problemy, a te które trapią czasami Impact Engine są po prostu przezabawne.

czytaj dalejAdrian Werner
20 września 2011 - 19:52

Tex? Tex Murphy? Miło cię będzie znowu spotkać stary przyjacielu

Jak dla mnie Kicktarter jest obecnie niczym złota rybka i zajmuje się spełnianiem nierzeczywistych do niedawna marzeń starych pecetowych pryków takich jak ja. Nowa przygodówka Tima Schafera i Roba Gilberta? Nie ma sprawy! Wasteland 2? Już się robi! Nowy thriller psychologiczny od Jane Jensen? Żaden problem! Już wkrótce może do nich dołączyć nowa odsłona przygód Texa Murphego. To jeszcze nic pewnego, ale są mocne przesłanki aby fani (do których sam się zaliczam) najsłynniejszego pecetowego prywatnego detektywa zaczęli już chłodzić szampana. Lub też raczej, pozostając wierni klimatom noir, zaczęli zamrażać kostki lodu do zmiękczenia smaku taniego Burbona.

Tex czeka na ogłoszenie własnego Kickstartera
czytaj dalejAdrian Werner
19 marca 2012 - 18:22