Gamedust - Kilka słów o nowych projektach Poznańskiego studia! - Improbite - 4 maja 2018

Gamedust - Kilka słów o nowych projektach Poznańskiego studia!

Przyznam się szczerze, że rzadko mam przyjemność i jednocześnie okazję opowiadać o grach, które jeszcze nie miały swojej premiery. Wraz ze studiem Gamerdust udało mi się jednak to zmienić, a efektem tego jest poniższy materiał.

Dziś mam coś specjalnego dla entuzjastów wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Gamedust to niezależny twórca gier video z Poznania. Mają oni prosty cel, a mianowicie tworzenie unikatowych doświadczeń właśnie na wcześniej wspomniane przeze mnie platformy.

Celem tego wpisu jest opowiedzenie wam trochę o ich najnowszych projektach, jakimi są Neverout oraz Overflight.

Pozwólcie, że zacznę swoją opowieść od Overflight, która jest symulatorem lotów samolotem. Nie byłem nigdy fanem latania, jednak do tej produkcji przykuwa mnie jeden szczegół, a mianowicie maszyny z okresu II Wojny Światowej.

Poczuj na własnej skórze przyspieszenia i manewry podczas dynamicznego lotu w przestworzach. Wykonuj zwinne manewry, unikaj ostrzału przeciwnika i zaskocz go nieprzewidzianymi atakami z flanki.

Na wczorajszej konferencji Facebook zaprezentował Oculus Go, autonomiczne gogle wirtualnej rzeczywistości, które po zakończeniu konferencji trafiły do sprzedaży na całym świecie. Równolegle z premierą sprzętu, na gogle została wydana specjalna wersja gry Overflight, która wspiera sprzęt, ale i także ma dodatkowo specjalną kampanię dla jednego gracza.

Samotny lotnik na Oculus GO:

Ten unikatowy tryb zabierze graczy do niezbadanych rejonów Ameryki Południowej, gdzie wezmą oni udział w jednej z bitew, która zadecyduje o tym jak potoczy się II Wojna Światowa. Tak więc gracze wezmą udział w emocjonującej przygodzie, która ubarwiona została także ciekawą historią, wspaniałymi postaciami czy starannie odwzorowanym wrażeniem (dostępnym poprzez wirtualną rzeczywistość), jakby znajdowali się w samym środku niekończącej się walki.

Niektórych graczy ucieszy także informacja, że posiadacze GearVR dostaną dostęp do kampanii w ramach darmowej aktualizacji.

Niestety, ale z uwagi na ograniczenia sprzętowe, tryb kampanii dla jednego gracza nie będzie dostępny na telefonach Samsung S6.

ZAWARTOŚĆ GRY:

• Tryb fabularny dla pojedynczego gracza;

• Dynamiczny tryb multiplayer;

• Swobodny lot i tryb walki z AI;

• 4 szczegółowo odwzorowane mapy;

• 3 historyczne samoloty;

• Tryb zwiększonej rozdzielczości (wyłącznie na Oculus Go).

Platformy:

  • Gear VR

  • Oculus Go

Jednak jeśli nie jesteście fanami lotnictwa, zawsze pozostaje dla was druga propozycja przygotowana przez studio Gamedust. Tym razem jest to jednak produkcja stawiająca na innowacyjną mechanikę pomieszaną ze wciągającym, ale i tajemniczym klimatem. Przed wami Neverout.

Neverout to pozycja dla każdego fana zagadek. Dlaczego? Produkcja wrzuca nas do małego sześciennego pomieszczenia, z którego jest tylko jedno wyjście. Naszym zadaniem jest wydostać się, ale nie jest to jednak takie proste, jakie mogłoby się wydawać, ponieważ całe pomieszczenie jest najeżone wieloma pułapkami.

Czy uda Ci się wydostać? Wszystko zależy od twojego sprytu i determinacji. Drogi graczu, do twojej dyspozycji twórcy oddali mały zestaw gadżetów, które pomogą Ci w ucieczce. Na pewno spodobają się wam urządzenia teleportacyjne i przesuwalne bloki, które połączone z ostrożnie dobranymi działaniami uwolnią Cię z tego labiryntu.

Wielu z was pewnie także ucieszy informacja, że Neverout ukaże się na platformę Nintendo Switch.

ZAWARTOŚĆ GRY:

• Unikalna mechanika zagadek — możesz poruszać się po ziemi, ścianach, a nawet suficie;

• 60 wymagających poziomów;

• 4 zróżnicowane strefy;

• Tryb zwiększonej rozdzielczości (wyłącznie na Oculus Go).

Platformy:

  • Gear VR

  • Oculus Go

  • HTC VIVE

  • Oculus Rift 

  • Nintendo Switch

Będę z wami szczery, że po tym, co przeczytałem w informacji prasowej, która została mi udostępniona wczoraj wieczorem, jestem na 100% pewny, że położę swoje ręce na Neverout. Oczywiściew wersji na konsolę Nintendo Switch, jak tylko ujrzy ona światło dzienne.

Za udostępnienie materiałów dziękuję Jakubowi Matuszczakowi, jednemu z managerów studia Gamedust.

Improbite
4 maja 2018 - 10:47