Improbite

Powiało chłodem...

najnowszepolecanepopularne

Assassin's Creed Klątwa Faraonów - Dodatek prawie idealny?

Odetnij się od social media. Wyzwanie 31 dni

Skończ Asasynie, skończ podróżować!

Czego poszukujemy w dzisiejszych grach?

Granie offline jest passé? - Trochę o przyszłości singleplayer.

Gamedust - Kilka słów o nowych projektach Poznańskiego studia!

Odetnij się od social media. Wyzwanie 31 dni

Zbliża się koniec moich studiów, a co za tym idzie sesja trwa w najlepsze. Przyjemnym faktem w tym wszystkim jest to, że i tak czekają mnie wakacje. Możecie powiedzieć, że to coś naprawdę schematycznego, zwłaszcza jak na dzisiejsze standardy. Postanowiłem, że przez pierwszy miesiąc wakacji odetnę się od social media. Na razie na tyle i zobaczę, jakie są tego efekty.

czytaj dalejImprobite
10 czerwca 2018 - 11:43

Skończ Asasynie, skończ podróżować!

Jak napisał jeden z naszych blogerów redakcyjnych Tomasz “Danteveli” Piotrewski w swoim tekście Narzegracz - Ballada o złamanym sercu:

Bycie fanem czy tam nawet fanbojem jest czymś cholernie dziwnym. To taka wersja politycznego ogłupienia, gdzie człowiek żyje w swoim własnym świecie.

czytaj dalejImprobite
1 czerwca 2018 - 22:22

Czego poszukujemy w dzisiejszych grach?

Ostatnia dekada pokazała, że przemysł gier ma przed sobą jeszcze bardziej świetlaną przyszłość, niż można było to zakładać, kiedy były uznawane one za czystą abstrakcję czy istniały tylko w środowiskach akademickich.

czytaj dalejImprobite
30 maja 2018 - 15:13

Granie offline jest passé? - Trochę o przyszłości singleplayer.

Jeden z tekstów DMa zainspirował mnie do napisania paru słów na temat tego, czy gry singleplayer szykują się na swoją śmierć?

DM jest jednym z autorów gameplay.pl, jednak czasem zdarza mu się także napisać coś do publicystyki Gry-Online.pl. Odnoszę się do jego tekstu pt. Jeszcze fabuła nie umarła – chcemy singla czy battle royale?.

czytaj dalejImprobite
9 maja 2018 - 16:57

Gamedust - Kilka słów o nowych projektach Poznańskiego studia!

Przyznam się szczerze, że rzadko mam przyjemność i jednocześnie okazję opowiadać o grach, które jeszcze nie miały swojej premiery. Wraz ze studiem Gamerdust udało mi się jednak to zmienić, a efektem tego jest poniższy materiał.

czytaj dalejImprobite
4 maja 2018 - 10:47

Young Justice - Kilka teorii na temat trzeciego sezonu!

Wieść, że nadchodzi trzeci sezon serialu Young Justice, bardzo mnie ucieszyła, ponieważ podobał mi się ten serial. Był dobrą animacją na temat protegowanych członków Justice League. Jak na razie w sieci pojawiły się dwie grafiki dotyczące trzeciego sezonu, który po prawie 6 latach od skasowania w 2012 roku faktycznie ujrzy światło dzienne.

czytaj dalejImprobite
22 kwietnia 2018 - 20:14

Biblioteka Lodu #2

Wcześniej pisałem wam na temat paru książek, które przeczytałem. Ostatnio chciałem wam też przygotować następną część tego wpisu. Jednak w marcu nie przeczytałem za dużej liczby książek, co dla mnie jest osobistą porażką, ponieważ kiedykolwiek mam okazję, to po prostu to robię, bo bez tego nie idzie przetrzymać nudy, która co jakiś czas się wkradnie.

czytaj dalejImprobite
10 kwietnia 2018 - 10:37

Ach, gry, dlaczego jesteście takie brutalne?

Wątek brutalności gier, będzie przewijał się przez media i politykę zawsze. Nic na to nie poradzimy czy tego chcemy czy nie. Nie da się nic poradzić na fakt, że zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie doszukiwał się winy w czymś, co według niego mogło się przyczynić do tragedii.

czytaj dalejImprobite
21 marca 2018 - 09:28

Niczym Hamlet, kupić czy nie kupić Switcha?

Kiedyś pisaliśmy wam wspólnie w Gropiniach na temat Switcha, jak się zapatrujemy na nową konsolkę od Nintendo. Dziś, po wielu walkach ze sobą chcę podzielić się z wami swoją osobistą wojną czy jest ona dobrym zakupem.

czytaj dalejImprobite
17 marca 2018 - 18:58

Assassin's Creed Klątwa Faraonów - Dodatek prawie idealny?

Niedawno recenzowałem pierwszy dodatek do Assassin’s Creed Origins. Wczoraj udało mi się skończyć następny i chciałbym się podzielić z wami odczuciami na świeżo po rozgrywce. Zadziwiające jak wiele Ubisoft potrafi zmienić, ucząc się z błędu swojego pierwszego produktu. Gdyby jeszcze tak przykładał się do innych projektów, jak to zrobił w przypadku Klątwy Faraonów, moglibyśmy przestać na nich narzekać.

czytaj dalejImprobite
14 marca 2018 - 11:54