Xbox LIVE to nie tylko najlepsze wysokobudżetowe gry, ale i niezależne produkcje przygotowane przez małe zespoły. Tego typu atrakcje znajdziemy w dziale Xbox LIVE Indie Games, który pozwala twórcom publikować mniejsze i oryginalne dzieła za niewygórowane ceny. Jedna z gier tego typu - I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1 – trafiła już do ponad 300 tysięcy graczy.
Zabawnie zatytułowana produkcja opowiada o walce z zombie przy użyciu broni palnej i power-upów. Akcja została ukazana z góry a samo wykonanie jest niezwykle proste. Mimo tego, dzieło Jamesa Silvy ze studia Ska jest po prostu wciągające i sprawia ogromną frajdę. Z tego powodu gra zyskała uznanie w branży (np. na serwisie IGN) i wśród graczy.
Tytuł został kupiony przez 300 tysięcy osób po roku obecności w Xbox LIVE Indie Games. Z tej okazji producent udostępnił piosenkę obecną w grze w sieci Rock Band oraz ogłosił konkurs. Wystarczy opublikować nagranie z gry w serwisie YouTube z tagiem RBN-Z0MB1ES. Najciekawsze materiały zostaną nagrodzone.
To nie koniec atrakcji dla fanów „gry zawierającej zombie” – Ska Studios szykuje oficjalną koszulkę, która będzie dostępna od września. Niedługo poznamy też nowe pomysły Jamesa Silvy - w tym kontynuację The Dishwasher: Dead Samurai.
Za możliwość zmierzenia się z nieumarłymi w I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1 zapłacimy jedynie 80 punktów Microsftu. Zainteresowanych odsyłamy do Xbox LIVE Indie Games, na łamach którego znajdują się setki innych niezależnych produkcji.