Jakiś czas temu, na blogu zamieściłem zdjęcie plakatu reklamującego grę Catherine, który w Polsce wzbudziłby pewnie wiele kontrowersji. Nie było to jednak wszystko na co stać japońskich speców od marketingu. Tym razem, do promocji gry Kud Wafter zdecydowali się użyć słodyczy. Oczywiście nie mogły to być zwykłe pierniki. Co powiecie na czekoladki w kształcie kobiecych piersi?
W każdym opakowaniu znajduje się 8 takich czekoladek, a cena bombonierki wyniesie około 8 dolarów. Chociaż "piersi" trafią na rynek dopiero w październiku, wszystkie zapasy zostały już wyprzedane w pre-orderze o_O
Jakos specjalnie zaskoczony nie jestem. :P Japonce to dziwny narod, ktorego chyba nikt nie rozumie. Nie kryja sie ze swoimi dziwnymi upodobaniami, wiec dlaczego ludzie od marketingu nie mieli by zrobic z tego uzytku? :] Zastanawiam sie tylko, czy takie cos przeszlo by na rynku amerykanskim lub europejskim.