Zawsze byłem fanem artystów z NCsoft i ArenaNet. Co do gier bywało różnie ale grafiki promujące gry mieli zawsze wspaniałe. Bardzo podoba mi się zarówno tematyka, kolorystyka jak i kreska. Podobno to graficy Blizzarda są najlepsi w tego typu promo artach i rzeczywiście robią je doskonale, ale grafiki z Guild Wars 2 do mnie przemawiają mocniej.
Dziesięć lat temu, dokładnie 3 sierpnia 2000 roku powstała firma GRY-OnLine S.A., wtedy jeszcze GRY-OnLine sp. z o.o. Data ta nie jest rocznicą powstania naszych serwisów internetowych ale i tak pragnę podziękować za te 10 lat wszystkim wspaniałym ludziom z którymi mieliśmy okazję współpracować, jak również naszym wiernym czytelnikom.
Zapraszam na kolejne 10 lat wspólnej pracy i zabawy.
A pod spodem drobna część archiwaliów które nam zostały z kolejnych wersji serwisu :)
Zakończyłem swoją zabawę z APB, nie trwało to specjalnie długo. Chciałbym jednak pokazać co przyciągnęło mnie do tej gry czyli ładne stylowe arty. Lubię taką kreskę i stylistykę.
Zapraszam do galerii Artów z APB:
To post który napisałem oryginalnie w 2012 roku a teraz (w 2014 roku) dodaję do niego kolejne gry.
Lista gier MMO w jakie miałem okazję zagrać została przygotowana dla mojej przyjemności, zgodnie z moją pamięcią i na życzenie dwóch miłych forumowiczów kapciu i Stitch001.
Sony Online Entertainment zgodnie z zapowiedziami uruchomiło wczoraj darmową wersję swojej sztandarowej gry MMO Everquest II. Bez konieczności kupowania gry i płacenia abonamentu możemy wyruszyć na przygodę w wielki i rozbudowany świat krainy Norrath zarezerwowany wcześniej wyłącznie dla płacących miesięczny abonament.
Nie ma konieczności pobierania całej gry przed rozpoczęciem rozgrywki. Wchodzimy na stronę http://everquest2.com/free_to_play ,wybieramy opcję "Free Play" która pobiera mały program instalujący grę. Będzie on doładowywał potrzebne elementy w miarę potrzeby. Cała gra zajmuje 12 GB ale do rozpoczęcia rozgrywki wystarczy około 200MB. Trzeba również założyć darmowe konto na serwisie Sony lub wykorzystać istniejące jeżeli kiedykolwiek graliście już w jakąś ich grę.
Dzisiaj przed wyjściem do pracy miałem dosłownie 15 minut aby zagrać w pełna wersję Arcania: Gothic 4, a dokładniej w jej angielską wersję. Napiszę więc na szybko że przez te 15 minut wszystko wydawało się absolutnie OK. grafika jest ładna i płynna. Postacie mają dobrze zrobione tekstury. Gra się dobrze, nic na pierwszy rzut oka nie razi, a wręcz gra wydaje się bardzo przyjemna.
Miałem duże obawy co do tej gry, szczególnie po nieprzychylnych uwagach graczy w Internecie przed premierą, bałem się na tyle że nawet nie zagrałem w demo. Co prawda patrzyłem się chwilę przez ramię jak grają koledzy w redakcji ale tak naprawdę to był mój pierwszy kontakt z grą. I chciałbym powiedzieć że wypadł bardzo dobrze. Zachęcam wszystkich którzy negatywnie nastawili się do tej gry aby przyjrzeli się jej ponownie. Arcania: Gothic 4 prezentuje się naprawdę dobrze.
Blacktide, serwer o tej nazwie został wybrany na Oficjalny Polski serwer GW2. Tak naprawdę oficjalny to on nie jest gdyż w żaden sposób nie zostanie w grze przez „PL” oznaczony ani pobłogosławiony przed wydawcę Guild Wars 2, ale Blacktide jest wyborem większości osób głosujących w ankiecie na jednej z Polskich stron o GW2.
Zgodnie z zapowiedziami jesiennych zmian na serwisach GRY-OnLine S.A. dodaliśmy nowe serwisy i poprawiliśmy funkcjonalność istniejących serwisów związanych z tematyką darmowych gier.
Witam wszystkich serdecznie
Dzisiaj startujemy oficjalnie z nowym serwisem który przygotowaliśmy dla społeczności GOLowiczów.
Gameplay.pl ma formę bloga, a dokładniej mówiąc zestawu blogów prowadzonych przez część pracowników i współpracowników naszej firmy oraz osoby zaprzyjaźnione.
Tematyka serwisu orbituje głównie wokół gier, w końcu to nasza pasja i spora część życia, ale nie mamy zamiaru ograniczać się wyłącznie do gier. Na gameplay.pl znajdziecie również informacje na tematy takie jak filmy, muzyka, książki, nasze zainteresowania i wszystko to co wyda nam się ciekawe lub zabawne.
Gameplay.pl został stworzony głównie z myślą o tym aby mieć miejsce do publikacji materiałów które ze względu na formę, treść lub tematykę nie mieszczą się w i tak bardzo zapchanej strukturze serwisu informacyjnego gry-online.pl.
Znajdziecie na gameplay.pl prywatne opinie redaktorów, to co robią dla przyjemności a nie koniecznie na zlecenie w godzinach pracy.
Mikro recenzje gier z osobistymi ocenami na gameplay.pl będą w przyszłości częścią naszego nowego systemu ocen na gry-online.pl.
Serwis gameplay.pl będzie ewoluował jak inne nasze serwisy w takim kierunku jaki uznacie za najlepszy, piszę to aby zaznaczyć że obecny wygląd i funkcjonalność serwisu zapewne będzie modyfikowana w przyszłości.
Przy okazji odpowiem na pytanie które już padło kilkukrotnie.
"Czy każdy czytelnik serwisów GOLa będzie mógł prowadzić własnego bloga?".
Nie, nie zamierzamy udostępniać miejsca na gameplay.pl dla każdej osoby która się zgłosi, postanowiliśmy zachować pewną elitarność. Na chwilę obecną do ukształtowania się bardziej zaawansowanej wersji serwisu pozostaniemy przy obecnym składzie autorów dodając ewentualnie tych których zaprosimy sami, za to w przyszłości mamy zamiar udostępnić łamy gameplay.pl dla wyróżniających się czytelników naszych serwisów. Szczególnie dla tych ludzi którzy mają dar pisania w ciekawy sposób na interesujące tematy no i oczywiście będą mieli ochotę pisać dla was.
Zapraszamy do zabawy, czekamy na sugestie.
Dobry film (moim zdaniem) powinien opowiedzieć ciekawą historię, pokazać niecodzienne obrazy a przede wszystkim zaskoczyć czymś niespodziewanym. Zawsze gdy zaczynam oglądać nową produkcję mam nadzieję na zaspokojenie przynajmniej dwóch pierwszych potrzeb, nie jest niczym niezwykłym gdy po seansie nie zaspokoję żadnej z nich.
Miło mi wiec napisać o tym że Incepcja (Inception, 2010) w reżyserii Christophera Nolana zaspokoiła wszystkie moje potrzeby dotyczące bardzo dobrego filmu dodając jeszcze niezłą grę aktorską (dobra obsada), zgrabną puentę i coś nad czym można pomyśleć przez chwilę po zakończeniu filmu.
Opowiedziana historia rozgrywa się głównie w światach naszych sennych marzeń które stają się miejscem bezwzględnej walki o informacje i władzę. Świat snu staje się niepokojąco namacalny, coraz trudniejszy do odróżnienia od realnego. Tu właśnie rozgrywa się przewrotna i skomplikowana intryga sensacyjna.
Dzisiaj zrobimy coś trudniejszego (jak na nasze skromne możliwości), spróbujemy przygotować niedzielne danie obiadowe dla teściowej, dziewczyny, chłopaka lub żony, tak aby przekonać ich o naszych nieprzeciętnych umiejętnościach kulinarnych. Idealnym do takiego celu obiektem były by kotlety schabowe, ziemniaki z koperkiem i zasmażana kapusta, ale jako że w tym daniu teściowej z pewnością nie dorównamy, zróbmy coś innego na bazie schabu. Pierwsza potrawa to coś co nie ma popularnej nazwy i co nazwałem schab smażony w kawałkach.
Cywilizacja w wersji na PC była zawsze grą bardzo dobrą i jako jedna z niewielu serii, w każdej kolejnej odsłonie wydaje się coraz lepsza. Była by grą doskonałą gdyby nie fakt że nie wszyscy lubią przestawiać pionki po planszy i zastanawiać się nad zawiłościami zależności pomiędzy ekonomią, dyplomacją, technologią i wojną.
Pomimo zmian jakie zaszły w kolejnych wersjach Cywilizacji, osoba która widziała wcześniej którąkolwiek z Cywilizacji odnajdzie się w grze bardzo łatwo. Grafika jest ładna i dopracowana, interface gry został przygotowany starannie i czytelnie. Jeżeli ktoś będzie miał mimo tego problem gra posiada bardzo obszerną i dokładną instrukcję.
To ile mamy pamięci RAM i ile jej potrzebujemy jest w prosty sposób powiązane z systemem operacyjnym który posiadamy. Większość gier nie jest w stanie wykorzystać więcej pamięci operacyjnej niż 4 GB. Ale warto zainwestować w 8 GB RAM gdyż poprawi o działanie całości systemu.
Windows XP był jeszcze niedawno najlepszym systemem operacyjnym do grania w gry. Windows Vista niestety był totalną porażką, a wcześniejsze systemy operacyjne nie były wspierane poprawnie w najlepszych nowych grach. Graliśmy więc na XP posiadając 2 GB RAM i było nieźle. Co sprytniejsi zakładali 4 GB RAM co dawało w najbardziej zaawansowanych grach znaczącą poprawę. 32 bitowy XP był w stanie wykorzystać mniej więcej około 3,6 GB RAM.
Studio Lucasfilm ogłosiło datę premiery nowego wydania Gwiezdnych Wojen na płycie Blu-ray na jesień 2011 roku. Po raz pierwszy będziemy mieli okazję zobaczyć wszystkie sześć części Star Wars w jakości HD. Wersja będzie zawierała wcześniej nie publikowane sceny i nowe materiały dokumentalne.
Było już kilka wersji Gwiezdnych Wojen, od kaset VHS (1980 rok)po wersję specjalną na DVD. Różnie to było z ich jakością ale ogólnie za każdym razem nieznacznie poprawiano jakości dodawano dodatkowe sceny. Mam nadzieję że najnowsza wersja będzie wersją ultymatywną, posiadającą najlepszy obraz, najlepsze (poprawione) efekty specjalne i najczystszy dźwięk.