DM

S & K

najnowszepolecanepopularne

Najlepsze momenty z gier w 2019 roku

Modern Warfare i poprawność polityczna - post scriptum

Czy restart Call of Duty Modern Warfare wygra z polityczną poprawnością?

Przetrwanie - czy The Division 2 ponownie zaoferuje najciekawszy survival i battle royale w historii?

Testy beta The Division 2 - pięć powodów, by wrócić (lub nie) w szeregi agentów SHD

Najlepsze momenty z gier w 2018 roku

Przed premierą The Division - ciekawostki i funkcje w pełnej wersji

Ostatnie beta testy gry Tom Clancy’s The Division dały nam jakieś pojęcie czego możemy spodziewać się po nowej produkcji Ubisoftu, ale trzeba zaznaczyć, że był to dokładnie zaplanowany i przygotowany fragment na potrzeby bety, a nie po prostu kawałek kompletnej gry. Kilka rzeczy było zmienione, wielu nie umieszczono w ogóle - warto więc przybliżyć to, co powinniśmy zobaczyć grając w pełną wersję.

czytaj dalejDM
27 lutego 2016 - 12:12

Niezwykła broń #6 Railgun z Quake’a - działko kinetyczne

W tym odcinku przyjrzymy się bliżej tajemniczemu railgunowi, broni znanej nie tylko z serii Quake, ale i prawie stu innych tytułów. Producenci gier nie zawsze przedstawiają jego działanie zgodnie z naukową prawidłowością, a często zdarza im się do jednego worka wrzucać Gauss Gun i Railgun, choć to nie do końca to samo. Czym jest ta potężna broń, niszcząca jednym strzałem samochody i samoloty w GTA V? Czy istnieje rzeczywiście w zbrojowniach największych armii świata?

czytaj dalejDM
22 lutego 2016 - 17:43

Włóczęga czerwonej włóczki - recenzja gry Unravel

DM ocenia: Unravel
85

Szwedzi mają niewątpliwie talent do tworzenia gier komputerowych. Do wojennej zawieruchy na polach bitew, napadów na banki, przeróżnych wyścigów samochodowych czy symulatora szalonej kozy, dołącza teraz przepiękna wizualnie platformówka z niezwykłą maskotką, stworzoną z kłębka czerwonej włóczki. Yarny - bo tak się właśnie nazywa - zabiera nas w niezwykłą podróż po zakamarkach Skandynawii, pełną emocji, nostalgii oraz tych lepszych i gorszych chwil, jakie są w życiu każdej rodziny.

czytaj dalejDM
11 lutego 2016 - 01:14

Star Citizen oczami starego kosmicznego korsarza

Dawno temu próbowałem przetestować Star Citizena w otwartym tygodniu dla wszystkich, ale na przeszkodzie stanął zbyt słaby komputer. Ostatnio szansa pojawiła się znowu i tym razem udało się, choć ponownie nie bez kłopotów. Projekt Cloud Imperium Games przyciąga uwagę głównie kontrowersjami związanymi z powolnym rozwojem i pochłanianiem coraz bardziej astronomicznego budżetu, ale ja chciałem się skupić się tylko i wyłącznie na tym, czy duch dawnych gier Chrisa Robertsa jest  tutaj obecny? Czy ktoś, kto ostatni raz za sterami kosmicznego myśliwca siedział w Privateerze 2, może tą samą frajdę lub choćby jej zapowiedź odnaleźć w Star Citizenie? Czy warto wykupić dostęp już teraz?

czytaj dalejDM
8 lutego 2016 - 18:18

Największy sandbox Ubisoftu - co wiemy o Ghost Recon: Wildlands

Ubisoft skupia się obecnie na dwóch bardzo ważnych premierach: Far Cry: Primal i Tom Clancy’s The Division, dlatego brak nowych informacji o Ghost Recon: Wildlands jest dość oczywisty. Spróbujmy jednak zebrać wszystko, co można dowiedzieć się o grze z wypowiedzi samych twórców ze studia Ubisoft Paris - wydane po targach E3 dzienniki deweloperów zawierają parę ciekawostek. Pozostaje też mieć  nadzieję, że wkrótce machina napędzająca marketing Ghost Recon ruszy z kopyta.

czytaj dalejDM
5 lutego 2016 - 10:16