O tym jak wielka jest potęga Internetu, już wkrótce przekona się Armando Christian Perez, lepiej znany pod pseudonimem Pitbull. Dzięki staraniom użytkowników sieci, amerykański artysta wybierze się wkrótce na Alaskę, by odwiedzić sklep należący do popularnej w Stanach sieci Walmart. Na tę decyzję nie będzie mieć żadnego wpływu.
Zaczęło się zupełnie niewinnie. Kilka dni temu Walmart odpalił na swoim facebookowym profilu konkurs, którego głównym bohaterem okazał się właśnie Pitbull. Zasady zabawy są bardzo proste – popularny muzyk ma odwiedzić ten sklep, który do 15 lipca zgromadzi najwięcej „lajków”. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, a o całej akcji nie usłyszałby pewnie pies z kulawą nogą, gdyby nie inicjatywa dwóch autorów serwisu Something Awful: Davida Thorpe’a i Jona Hendrena. Panowie, którzy do Pitbulla niechęci nie kryją, postanowili wykorzystać konkurs, by wysłać artystę na Alaskę. I wszystko wskazuje na to, że im się to uda.
Wybór dziennikarzy padł na maleńką mieścinę Kodiak, w której rezyduje niewiele ponad 6 tysięcy mieszkańców. Pracownicy sklepu musieli przecierać oczy ze zdumienia, gdy okazało się, że z dnia na dzień ich profil zaczął gromadzić coraz większą liczbę fanów. Jeszcze wczoraj tamtejszy Walmart miał 14 tysięcy „lajków”, w chwili gdy piszę te słowa „polubień” jest już ponad 29 tysięcy. Inne sklepy amerykańskiej sieci praktycznie przegrały już wyścig o wizytę Pitbulla, a biorąc pod uwagę fakt, że akcja wciąż nabiera rozgłosu, zwycięstwo Kodiak ma w kieszeni. Co na to główny zainteresowany? Na razie nie wiadomo.
W akcji wysyłania Pitbulla na Alaskę możecie wziąć również Wy. Wystarczy wejść na tę stronę i wpisać kod pocztowy miasta: 99550. Facebookowe konto jest oczywiście wymagane.