League Lab #2 - evilmg - 2 września 2012

League Lab #2

 

Ostatnio marudziłem trochę o Quicksilver Sash. Tym razem zajmiemy się jednym z głównych powodów dlaczego gracze, miast zyskiwać, tracą kolejne punkty w rankingu i lądują na coraz niższym elo. Jaki to powód? Brak run. Często słyszę, że gracze stwierdzają, że utknęli w elohell przez niedorozwinięte teamy, które im przydziela system. Potem człowiek sprawdza profil delikwenta i widzi, że statystyki to on ma średnie, ale runy wyglądające jakby po pijaku je układał. Dwie, oczywiście niepełne, strony run i do tego wymieszane wszystkie rodzaje albo w ogóle rzeczonych runek brak. Bez jaj, jeśli bez run Wam idzie średnio to dlaczego ich nie kupicie? Samo kupno runek może wam zdobyć kilkadziesiąt punktów elo! Co kupić żeby wydać minimalne ilości ip, a mocno podrasować swoje osiągi? Zapraszam!

Teoretycznie fajnie byłoby mieć po stronie run dla każdego częściej wybieranego championa, ale spójrzmy prawdzie w oczy. Jeśli gracie tylko casualowo to nigdy nie uciułacie takiej liczby ip nie rezygnując z poszerzania swojej kolekcji bohaterów... dlatego też proponuję zacząć od trzech, może czterech, stron run, które pozwolą wam wzmocnić określone typy championów. Powinno wystarczyć... przynajmniej na początek.

No to jedziemy! Na początek wypadałoby zbudować solidną bazę dla większości występujących w grze championów, czy raczej roli jakie mogą one spełniać. Proponuje wam złożenie 4 stron run, które będą wzmacniać określony typ championa. Obok nazwy proponowanej przeze mnie strony znajduje się jej całkowity koszt w ip (punkty zwycięstwa). Oczywiście koszty te odpowiednio zmniejszają się jeśli macie już część z wymaganych run. Pod koniec podam jeszcze sumaryczne koszta całego wymaganego „ekwipunku”.

 

  1. Ad carry – 8610 ip

 

9x Greater Mark of Strength

9x Greater Seal of Resilience

9x Greater Glyph of Warding

3x Greater Quintesence of Strength

 

Standardowa strona dla ad carry. Zwiększa obrażenie, ułatwia last hit i ułatwia utrzymanie się na linii.

 

Możliwości modyfikacji:

9x Greater Mark of Desolation – dają więcej w late game (przy założeniu, że oponent kupuje defensywne przedmioty), ale z nimi last hitowanie jest nieco trudniejsze.

3x Greater Quintesence of Desolation – patrz wyżej.

 

  1. Ap carry – 12 300 ip

 

9x Greater Mark of Insight

9x Greater Seal of Clarity

9x Greater Glyph of Force

3x Greater Quintesence of Potency

Strona skupiona na maksymalizacji obrażeń jakie magowie zadają, a przy okazji pozwalająca na częstsze używanie skilli.

Możliwości modyfikacji:

9x Greater Glyph of Potency – metoda na szybkie zdobycie ap. Bierzcie jeśli zakładacie szybką dominację linii.

9x Greater Seal of Replenishment – większa regeneracja many już na starcie, ale większa zależność od blue buffa.

 

  1. Support – 7080 ip

 

9x Greater Mark of Resilience

9x Greater Seal of Resilience

9x Greater Glyph of Warding

3x Greater Quintesence of Avarice

Jako, że support ma wspierać, a nie samemu mordować nie bawimy się w żadne ofensywne runy tylko zwiększamy wytrzymałość i zapewniamy sobie w miarę stabilne źródło dochodu...

Możliwości modyfikacji:

9x Greater Seal of Avarice – więcej złota nigdy nikomu nie zaszkodziło, ale czy warto zarabiać kosztem wytrzymałości? Wasza decyzja.

 

  1. Jungler – 10 455 ip

 

9x Greater Mark of Alacrity

9x Greater Seal of Resilience

9x Greater Glyph of Warding

3x Quintesence of Strength

Spora część junglerów nie poradzi sobie w lesie bez run na atack speed, a inni będą bez nich tragicznie się wlekli...

Możliwości modyfikacji:

3x Greater Quintesence of Swiftness – wolniejsze czyszczenie w zamian za nieco łatwiejsze gankowanie...

 

  1. custom - ???

 

Wasze pole do popisu ;) Strona przeznaczona dla postaci, którymi gracie często i wymagają one jakiegoś specyficznego układu run. Docelowo podobnych stron powinno być jak najwięcej co zmaksymalizuje wasze możliwości na każdej postaci...

Podsumowanie:

3 x strona run – 18 900

9x Greater Mark of Alacrity – 3690

9x Greater Mark of Strength – 1845

9x Greater Seal of Resilience – 1845

9x Greater Glyph of Warding – 1845

3x Greater Quintesence of Strength – 1638

9x Greater Mark of Insight – 3690

9x Greater Seal of Clarity – 1845

9x Greater Glyph of Force – 3690

3x Greater Quintesence of Potency – 1638

9x Greater Mark of Resilience – 1845

3x Greater Quintesence of Avarice – 1545

3x Greater Quintesence of Swiftness – 6150

Razem: 50 166 ip

 

Może wydawać wam się, że równowartość niemal ośmiu championów to strasznie dużo, ale naprawdę nie będą to stracone punkty. Zresztą ilu bohaterów kupiliście i nimi nie gracie? Zakupione przez siebie runy używać będziecie za każdym razem więc stratni nie będziecie ;)

evilmg
2 września 2012 - 21:13