BojTok #2 - Gra o Tron Tin Pan Alley PSN - K. Gonciarz - 25 kwietnia 2011

BojTok #2 - Gra o Tron, Tin Pan Alley, PSN

Przed Wami drugi BojTok, tym razem bez gości specjalnych. W następnym się to zmieni, postaramy się już o to. Dziś rozmawiamy o serialu Game of Thrones, płycie Tin Pan Alley i downtime'ie PSN.

W przyszłym tygodniu planujemy omówić m.in. kinowego Thora. Jeśli macie inne pomysły na zajawki, które warto obczaić, to dajcie znać. A jeśli zobaczycie nas kiedyś, robiących z siebie głupków w krakowskich zaułkach, nie zawahajcie się podbijać.

K. Gonciarz
25 kwietnia 2011 - 22:03
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.04.2011 23:21
boskijaro
😊
odpowiedz
boskijaro
81
Nowoczesny Dekadent

Ciekawy materiał

25.04.2011 23:23
BlaQ18
odpowiedz
BlaQ18
31
Chorąży

Macie zamiar jarać się nim kolejne 20 stron? The Show Show świetny ;) Podoba mi się formuła i kącik muzyczny :P Kolejny odcinek to płytka Britney Spears o ile się nie myle, więc na porządną muzykę będzie trzeba poczekać ;)

25.04.2011 23:26
kwiść
odpowiedz
kwiść
121
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Zaczyna mi się podobać ta forma programu, ale przy kąciku muzycznym wymiekam ;) Jak ktoś siedzi w temacie, to może coś z tego zrozumiał, ale dla mnie jako laika urywane informacje o jakich artystach, grupach itp. są zupełnie nie zrozumiałe. Przy płycie pracowął ktoś z kimś, kto był kiedyś gdzieś i dobry jest w czymś, ale wczesniej był lepszy w tamtym, bo w tym.... wtf? ^^

25.04.2011 23:33
macio209
👍
odpowiedz
macio209
53
Master of Ceremony

Ja obejrzałem pierwszy odcinek gry o tron i mi się bardzo podoba

26.04.2011 05:05
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
38
Generał
Image

Gra o Tron chyba było coś takiego na HBO , nawet obejrzałem kawałek odcinka pierwszego a dlatego kawałek bo poraz pierwszy zauważyłem jak dialogi wypowiadane przez aktorów niepokrywają sie z ruchem ust w odpowiednim momęcie , dziwne ponieważ HBO to klasa sama dla siebie i takie błędy niepowinny mieć miejsca. Oprócz Gry o Tron można znaleźć pare innych seriali o podobnej tematyce jak Spartacus czy Templariusze , Spartacusa widziałem pierwszą serie i 'przyjemnie' sie ogląda tylko szkoda że każdy odcinek ograniczał sie do walki na arenie ,no prawie każdy:) ale myśle że Gra o Tron może okazać sie o wiele bardziej rozbudowana fabularnie i do tego mega-gwiazda Sean Bean , to może być sukces........ ale nie musi być :)

26.04.2011 09:55
dekota
odpowiedz
dekota
121
Generał

Fajny materiał.

26.04.2011 10:18
Harry M
odpowiedz
Harry M
145
Master czaszka

Fajny materiał.

26.04.2011 11:24
👍
odpowiedz
Czezzy
40
Konsul

Kozacki pomysl :).

Zajefajnie sie to oglada.
Robcie, robcie nastepne, bo nie moge sie doczekac.

26.04.2011 11:43
Mitvoh
odpowiedz
Mitvoh
19
Pretorianin

... co do PSN: moim zdaniem wina leży po stronach Sony i hakerów - złodziei ... nie dziwię się, że ludzie chcą grać online ... sam kupiłem tydzień temu konto w DC Universe, ale rozumiem problemy z jakimi boryka się Sony, po katastrofie w Japonii i ataku hakerów - osobiście wolę stracić trochę pieniędzy i czasu a niżeli żeby Anonymous wyczyścili by kartę kredytową moich rodziców ... wszystko przez 'anonimowych' i Geohota, którzy okradają Nas ... lecz nie wykluczam możliwości, że Sony wykorzystuje poprzednie incydenty hakerów, aby odwrócić uwagę od wewnętrznym problemem firmy i ich serwerów ... jednakże nie w mojej mocy jest doszukiwać się prawdy, oby tylko dość szybko wróciła sieć ;)

26.04.2011 12:14
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Kuźnia przygody, jak w jakimś RPG czy MMO ;d Dzisiaj nakręcone, dzisiaj wrzuconę. Tak trzymać :) A, no i obczaje ten serial bo zapowiada się ciekawie. "Słuchaj, mam tu coś" Hahaha. Koniu jak zawsze w swoim, zabawnym żywiole :> Na twym niebie... : D Swoją drogą, dzięki Wam jeszcze trochę i poznam Kraków i pojadę kiedyś tam do rodziny i powiem im a tutaj jest to, heh.

26.04.2011 14:26
Stra Moldas
odpowiedz
Stra Moldas
96
Wujek Samo Stra

Program fajny, interesujący. Na pewno dla osób nieobeznanych w Krakowie dodatkowa atrakcja. Może was kiedyś spotkam maszerujących... Zobaczymy. Mam nadzieję, że będą też inne tereny prócz Starego Miasta? :)

26.04.2011 16:34
Lordareon
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

stare miasto ma to do siebie, ze nie strach po nim chodzic z aparatem na wierzchu ;) ale pewnie zmienimy okolice predzej czy pozniej, duzo u nas fajnych miejscowek.

no i znowu pomylilem na filmiku nazwy, bo bylismy na szewskiej a nie grodzkiej. nie wiem, jakies fatum, rolling joke, czy cos. sprostowanie juz w nastepnym odcinku =]

26.04.2011 18:10
👍
odpowiedz
mati108
17
Chorąży

Odcinek fajny :D Zaczyna się rozkręcać, oby tak dalej

26.04.2011 19:30
Stra Moldas
odpowiedz
Stra Moldas
96
Wujek Samo Stra

Lordareon -> No miejscówek w Krakowie dużo, więc problemu chyba nie ma. Nie mówię od razu, żeby biegać z aparatem po Nowej Hucie, ale inne tereny miasta też przecież mogą być. ;)

26.04.2011 20:07
Kono.86
odpowiedz
Kono.86
27
Pretorianin

@Kwiść - kącik muzyczny to fajna sprawa, z tym że (jak powiedziałeś) ludzie nie obeznani w klimacie nic z tego nie wyciągną. Gduby Koniu porównał omawiany zespół do czegos bardziej mainstreamowego to wtedy może by sie ktoś zainteresował, a tak to ludzie nie sprawdzą, bo są leniwi ;). To tak jakbym ja napisał, że Pe'zmoku gra w sumie podobną muze do Ore Ska Band - i co wszyscy czają o co chodzi nie? :P

27.04.2011 09:09
The Puchacz
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Fajnie że nie zachowaliście się po chamsku w stosunku do tego faceta, pozdro

27.04.2011 16:52
odpowiedz
zanonimizowany777435
34
Senator

Cały zamysł z The Show Show już w pierwszym odcinku przypadł mi do gustu. Takie Wasze pogadanki po godzinach to dla nas czytelników? widzów? słuchaczy?... nie ważne :P W każdym bądź razie to bardzo fajne nagrania. Możemy poznać Wasz pogląd na parę spraw a w dodatku podłapać trochę ciekawych seriali telewizyjnych czy zespołów muzycznych... To według mnie takie ciekawe urozmaicenie i mimo wszystko dobrze przyjąłem fakt że nie skupiacie się na samych grach :) Mam nadzieję że cykl nie skończy się tak niespodziewanie jak się zaczął :)
Pozdrawiam

28.04.2011 01:28
odpowiedz
Patrycjusz V.
2
Junior

Jak to się dzieje, że na każdym odcinku jesteście obok lokali moich rodziców? W pierwszym odcinku obok ''Materii'', w drugim obok ''Klubu kulturalnego'' na Szewskiej. Została tylko Szpitalna i ''Ministerstwo''.

28.04.2011 09:15
Lordareon
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

Patrycjusz - dobrze kojarze ze to tez dawni wlasciciele roentgena? :>

29.04.2011 17:57
odpowiedz
śmigli
37
Generał

"...nie zawahajcie się podbijać." - To gościu się nie zawahał i podbił. Na dodatek opłaciło mu się.
Fajny materiał.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze