Stało się. EA i DICE oficjalnie każą nam się przygotować "4" bitwy. By wywalone z wrażenia jęzory za bardzo nam nie wyschły, otrzymaliśmy pierwszy trailer, a także bardzo długi i starannie przygotowany przez speców od marketingu (ktoś przecież musiał wybrać moment, który ma grę sprzedać) gameplay, który u każdego fana pierwszoosobowych strzelanin wywołać ma obfity ślinotok. Zapraszam do analizy tegoż (gameplaya, nie ślinotoku).
Materiał trwa nieco ponad 17 minut i dzieje się na nim naprawdę sporo (mimo nieregularności tempa akcji), ale mamy bardzo ważny punkt odniesienia - Battlefielda 3. Jakie zmiany widać na pierwszy rzut oka? Czy DICE zmieniło swoje podejście do przedstawiania kampanii dla pojedynczego gracza? Czy zapożyczenia dotyczą tylko Battlefielda 3? Sprawdźmy!
0.03 - taki początek może zmylić... Sielanka? Niekoniecznie.
0.41 - ale facjata! Czyżby Frostbite 3?
1.18 - a nie mówiłem?
1.42 - i bum. Zaczyna się 'akcja właściwa'.
2.00 - to już na pewno było oskryptowane.
3.09 - kto by pomyślał, że nawet kurzem/pyłem można się zachwycić?
3.27 - animacje, animacje, animacje.
3.29 - czy on specjalnie nie wyczuł tych drzwi? Jeśli było to zamierzone to bardzo fajnie wyszło.
4.16 - PEGI 18.
5.56 - Half-Life 2? Bardzo efektownie wyglądają te ptaki.
6.11 - zwróćcie uwagę na chlapanie wody.
6.38 - wydajemy rozkazy? W singlu? Z animacją?
7.07 - animacja prowadzenia 1:1 z Battlefielda 3.
7.12 - kurz!
7.29 - elementy w multi powinny falować na wietrze tak jak te taśmy.
8.23 - i kolejny rozkaz skupienia ognia na przeciwnikach.
8.38 - znacie skądś ten odgłos?
8.45 - a ten model postaci?
8.55 - i tą animację?
9.10 - i pojawia się wsparcie...
9.13 - cóż za ogień! Żeby to nie było oskryptowane...
9.50 - wydajemy rozkaz śmigłowcowi?
9.57 - aczik. A po co te punkty?
10.00 - dym, pył, dym, pył...
10.21 - i trochę spokoju (do czasu).
10.40 - zwróćcie uwagę jak światło przechodzi między spojeniami okien.
11.12-12.58 - peszek. I zaczyna się destrukcja otoczenia i cała masa skryptów.
13.04 - i znów akcja zwalnia.
13.49 - Bear Grylls?
14.18 - tekst rodem z Bad Company.
15.18 - woda na szybie (zachowująca się zgodnie z prawami fizyki).
16.40 - bum bum bum buuuum, bum bum bum buuuuuuuum.
Czekamy na więcej materiałów!
A jakie wrażenie na was wywarł omawiany gameplay?
<Spodobał ci się tekst? Wpisy i felietony przypadły ci do gustu? Polub growo&owo na Facebooku ^^ Znajdź mnie też na Google+>