Najlepsze momenty z gier w 2019 roku
Modern Warfare i poprawność polityczna - post scriptum
Czy restart Call of Duty Modern Warfare wygra z polityczną poprawnością?
Przetrwanie - czy The Division 2 ponownie zaoferuje najciekawszy survival i battle royale w historii?
Testy beta The Division 2 - pięć powodów, by wrócić (lub nie) w szeregi agentów SHD
Najlepsze momenty z gier w 2018 roku
Battlefield 3 miał swoje F-18 i Abramsa, w czwartej części gracze używali Raptora i T-90 - jaki samolot lub czołg będzie najpopularniejszy w Battlefield 1? Na pewno żaden z nich! Przyjrzyjmy się czym żołnierze walczyli na niebie i ziemi w latach 1914-1918 i czego możemy spodziewać się w najnowszej grze DICE. Od pistoletów po samoloty. W tej odsłonie czas na ciężki sprzęt jeżdżący, pływający i latający!
Battlefield 3 miał swoje M16A3, w czwartej części gracze preferowali AK-12 lub M416 - jaka broń będzie najpopularniejsza w Battlefield 1? Na pewno żadna z nich! Przyjrzyjmy się czym żołnierze walczyli w latach 1914-1918 i czego możemy spodziewać się w najnowszej grze DICE. Od pistoletów po samoloty! W tej odsłonie na warsztat bierzemy broń palną - sprzęt ciężki opiszę w części drugiej.
Premiera nowej odsłony Call of Duty, a raczej pierwsza prezentacja jej zwiastuna - zawsze jest sporym wydarzeniem wśród fanów gier. Przypomina to trochę nerwowe oczekiwanie na ujawnienie z dawna skrywanej tajemnicy, niespodzianki o tym gdzie tym razem zabiorą nas twórcy. Czy nadal konsekwentnie brną w wojnę przyszłości czy może tym razem zaskoczą wszystkich, niczym w 2007 roku?
Zwiastuny nowych odsłon Call of Duty i Battlefileda nie tylko rozpętały wojnę na liczbę głosów za i przeciw oraz ilość wyświetleń, ale oczywiście zainteresowały również autorów Gameplay.pl, i to nawet tych niezbyt chętnie sięgających po gry z tej serii. Czy Battlefield w czasach I wojny światowej rzeczywiście zapowiada się perfekcyjnie i kupił nas wszystkich? Czy Call of Duty w tym roku to tylko Modern Warfare? Oto mały przegląd naszych opinii!
Pocięcie najnowszej odsłony Hitmana na odcinki wydawane co miesiąc wydaje się mieć większy wpływ na odbiór i ocenę gry przez graczy, niż jej jakość sama w sobie. Jakie są wady i zalety takiego systemu? Czy w ogóle są tu jakieś jasne strony?