Japan News #32 - Froszti - 30 marca 2019

Japan News #32

W tym tygodniu między innymi: coś na temat sztuki jedzeniowej, nowej modzie, galeria z Anime Japan 2019, wielki pojedynków „gwiazd”. Jak zawsze zachęcam do komentowania, co Waszym zdaniem w tym tygodniu było najciekawsze.


Japonię ogarnia coraz większe szaleństwo związane z tegorocznym świętem Hanami. Firmy prześcigają się w pomysłach związanych z kwiatem wiśni aby przyciągnąć do siebie potencjalnego klienta. Jedna z marek odzieżowych postanowiła wypuścić na rynek serię specjalnych nakryć głowy, które mają przypominać każdemu o nadchodzącej ciepłej porze roku. „ Sakura Mochi Hat ” (od Village Vanguard) to tylko przedsmak tego co ma do zaoferowania firma. W jej ofercie można znaleźć również czapki/berety w kształcie truskawki czy grzyba shitake. Koszt tego gustownego odzienia wierzchniego to około 54$.


Nowa atrakcja jednego z Japońskich parków rozrywki. Park Fuji-Q Highland w prefekturze Yamanashi, postanowił postawić na strach i zapewnić swoim gościom odpowiednią dozę adrenaliny.  Z tej okazji przygotowano specjalny szyb z mnóstwem przerażających atrakcji, mało tego każdy odważny kto zdecyduje się wjechać do tego ciemnego miejsca, jest przykuwany kajdankami do pojazd (co ma potęgować jeszcze bardziej uczucie zagrożenia). Koszt takiej zabawy to około 14$. Ktoś z Was byłby chętny na taką zabawę?


Japońscy artyści kulinarni wykonują przepiękne obrazki związane z marką Disney, z sashimi. Już od dawna wiadomo, że gotowanie to sztuka, która nie tylko cieszy żołądek ale i oczy. Wszyscy pragnący jeszcze bardziej zainteresowani tematem powinni sprawdzić konto Instagramowe @ mikyoui00.


Tegoroczne Anime Japan 2019 za nami, pora więc na mały przegląd najciekawszych zdjęć z minionej imprezy (galeria poniżej).


Firma Shibuya’s Wa Robe wypuszcza na rynek nową kolekcją modową, nawiązująco wyglądem do klasycznych samurajów. Dzięki kolekcji wiosennej każdy mężczyzna będzie mógł poczuć się jak prawdziwy wojownik, przechadzając się ulicami współczesnego Tokio… Nie wiem jak Wy ale ja raczej tak na ulicy bym się nie pokazał.


Rusza projekt Gundam vs Hello Kitty. Pora wybrać stronę w tej odwiecznej walce dwóch ikon popkultury. W ramach 40-lecia marki Gundam i 45-lecia Hello Kitty, wystartował projekt, który ma ostatecznie pokazać która postać jest najbardziej kultowa. Wielka bitwa popularności ma trwać do końca bieżącego roku i wtedy poznamy prawdziwą „gwiazdę”. Wy po której stronie się opowiadacie? Dajcie znać w komentarzach.


Avengersi wkraczają na Japoński puszki Coca-Coli. Wspaniała 12-tka Marvela ozdobiła limitowaną edycję puszek Coca-Coli. Towar dostępny będzie w ograniczonym nakładzie od 1 kwietnia tylko w Japonii.


Ogłoszenie: Wszystkich miłośników PopKulturowego Kociołka, którzy obserwowali FB Fanpage, informuje, że z przyczyn niezależnych przestał on istnieć. Szansa na jego odzyskanie jest już raczej zerwowa. Na chwilę obecną Wszystkich zainteresowanych zapraszam do obserwowania konta Instagram

Froszti
30 marca 2019 - 10:29