sakora

GameAngelion

najnowszepolecanepopularne

Top Gear And on That Bombshell

ABC Murders - przygody belgijskiego detektywa - Recenzja gry

Samotność Nurka

Regranie - powrót do grania

Hiszpanka – wrażenia z pokazu przedpremierowego

The Curious Expedition - wrażenia z wersji alpha

Sandbox sandboxowi nierówny, czyli uciekające znajdźki, megalowania i zabawa w boga

Sandbox to popularne rozwiązanie goszczące w wielu grach. Dobrze zbudowany potrafi znakomicie urozmaicić rozgrywkę. Zły nieraz jest niepotrzebnym dodatkiem komplikującym rozgrywkę. Po co komu tak naprawdę sandbox?

czytaj dalejsakora
28 września 2013 - 21:29

Okrucieństwo w grach a granice emocji gracza

W większości gier nie chodzi o ułożenie kilku kolorowych klocków, żeby przejść na następny poziom. Zazwyczaj chodzi o to, żeby kogoś zabić, najlepiej bezpośrednio. Promowane są granaty, strzały w głowę i wielokrotne zabójstwa. Wszystko jest kwestią umowną, ale jak daleko można przesuwać granicę immersji?

czytaj dalejsakora
21 września 2013 - 22:46

Średnie gry, średnie oceny, średni deweloperzy i średni oceniający

Średnie gry to częściej wysokobudżetowe produkcje, które po prostu nie udały się ich twórcom, czy też produkcje o ściśle określonym budżecie, które starają się go maksymalnie wykorzystać? Nie zmienia to faktu, że wiele z tych gier jest tak niesłusznie postrzegana.

czytaj dalejsakora
8 września 2013 - 17:46

Lecisz sobie w kulki czy chcesz zarobić kulkę? Gry z przetaczaniem kulki w roli głównej.

Kulka to prosta rzecz. Pomijając oczywiście postrzeganie jej jako zbiór punktów w przestrzeni, topologię czy geometrię. Kula na co dzień to piłka, owoc lub planeta. Kulkę można także zarobić, ale to zupełnie inna historia. Kulę można także toczyć w grach. A to nie takie proste, zrobić to dobrze.

czytaj dalejsakora
3 września 2013 - 21:03