Materdea

Kącik małego recenzenta

najnowszepolecanepopularne

Recenzja Yesterday Origins - w drodze po śmiertelność

Recenzja Tomb Raider - Lara Croft nadal jest w formie

Grałem w Titanfall 2 - superszybkie supertytany

Ruszył 3. sezon! Dodatek Neo Tokyo do Rocket League

E3 2016 wypadło bardzo blado

Półmetek E3 za nami - konferencja Bethesda Softworks

10 najbardziej epickich momentów w grach ostatniej dekady

10 najbardziej epickich momentów w grach ostatniej dekady… Temat długi jak rzeczka i szeroki jak autostrada. Nie ma co się oszukiwać, również dobrze w tym zestawieniu mogło się znaleźć sto tysięcy innych momentów i chwil z życia gier wideo. My zdecydowaliśmy się akurat na te (a powiem Wam, że to był wspólny wybór blogerów gameplay.pl), ponieważ – uwaga, najbardziej prozaiczny motyw świata – najbardziej zagnieździły się w ośrodku mózgowym odpowiedzialnym za pamięć. Ot, cała filozofia. Zatem zapraszam Was do zestawienia „10 najbardziej cpickich momentów w grach ostatniej dekady”!

Tytuły zostały ułożone losowo, co by nie umniejszać epickości i efektowności każdej z nich.

PS. Aha, no i spoilery.

czytaj dalejMaterdea
26 sierpnia 2013 - 08:20

Recenzja Counter-Strike: Global Offensive - smakuje podobnie jak 1.6

Materdea ocenia: Counter-Strike: Global Offensive
85

Counter-Strike jako ikona e-sportu i pewien element popkultury w ogóle – już chyba nikogo to nie dziwi. Wspólne partie z kolegami w kafejkach, gdzie piętnastocalowe CRT-ki wyświetlały kanciaste i nieostre lokacje z poczciwego 1.6, zdążyły odejść w zapomnienie i pozostać w nostalgii milionów graczy. Później mieliśmy jeszcze Condition Zero oraz Source’a, które mnie nie przekonały, ale patrząc na co niektórych – to i owszem. Niemniej jednak na dłużej przyciągnął mnie Global Offensive, czyli najnowsza propozycja Valve na sprostanie legendzie.

czytaj dalejMaterdea
24 sierpnia 2013 - 19:30

Recenzja Stacking - zabawa lalkami to jednak fajna sprawa

Materdea ocenia: Stacking
80

Matrioszki to niesamowite zabawki. Od zarania dziejów towarzyszące uśmiechniętym dzieciaczkom, pełniąc przy tym rolę ich głównej uciechy. Co prawda, dzisiaj już tego typu cudeniek nie zobaczymy w powszechnym użytku, niemniej jednak wciąż jest to wdzięczny temat. Potwierdziło to Double Fine tworząc Stacking – luźną wariację na temat rosyjskiego wynalazku.

czytaj dalejMaterdea
7 sierpnia 2013 - 21:12

Jak sprawuje się pierwsze DLC do BioShock Infinite?

BioShock Infinite długo utrzymywał się na powierzchni bez bonusowej, płatnej zawartości. Ten stan rzeczy trwał do 30 lipca – wtenczas Ken Levine, główny producent gry, ogłosił powstawanie pierwszego fabularnego dodatku, a zarazem poinformował, że jeszcze tego samego dnia pojawi się inne, mniejsze i tańsze rozszerzenie. Nazywa się Clash in the Clouds i udostępnia cztery (nie)nowe areny, gdzie odpieramy kolejne – coraz trudniejsze – fale przeciwników.

czytaj dalejMaterdea
3 sierpnia 2013 - 15:50

The Last Door - epizodyczny indyk z motywami okultyzmu, przygnębiającego horroru i fantastycznego klimatu

W horrory, thrillery i inne takie, rzadko gram – jeszcze rzadziej oglądam. Ale The Last Door zaciekawił mnie od pierwszej grafiki, od pierwszego wejrzenia. Wszędobylskie piksele i do tego klimat wiktoriańskiej Anglii – to intryguje już od słowa „piksele”. Uwierzcie mi, później jest tylko lepiej!

czytaj dalejMaterdea
1 sierpnia 2013 - 08:18