NewNews - Guild Wars 2 (PvP) - Rock - 19 sierpnia 2011

NewNews - Guild Wars 2 (PvP)

ArenaNet - twórcy Guild Wars 2 bardzo długo kazali nam czekać na informacje o PvP. Teraz najważniejsze rzeczy zostały ujawnione w ramach gamescom i zapowiada się to wszystko bardzo przyjemnie.

Deweloperzy nie mierzą nisko. Chcą zrobić najlepsze możliwe PvP w MMO, a przyznać trzeba, że mają wystarczająco dużo doświadczenia i wiedzy, by tego dokonać. W planowanym systemie zwraca uwagę różnorodność, sporo możliwości, a także bardzo ciekawie zapowiadający się zestaw turniejów, które będę odbywały się w regularnych odstepach czasu. Zapraszam do oglądania, rzucę okiem na najciekawsze aspekty proponowanej rozgrywki. Omówię najważniejszy tryb pół bitew, rodzaje rozgrywek, oraz kilka innych smakowitych opcji.

Rock
19 sierpnia 2011 - 12:38

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
19.08.2011 13:29
darth koza
23
Generał

Niby TOR i GW2 mają ze sobą rywalizować, choć z materiałów, zapowiedzi i Gamescom, to gra BioWare jest na przodzie...

19.08.2011 15:33
odpowiedz
piotr432
82
Warrior

Rock-> kim będziesz grał w Guild Wars 2 ?

19.08.2011 15:51
odpowiedz
Infectious Drakon
54
Generał

zaraz będzie Livestream gw2

19.08.2011 18:01
odpowiedz
Rock Alone
36
Konsul

@piotr432 - jeszcze nie wiem :)

19.08.2011 18:34
odpowiedz
Anakin1000
11
Legionista

@darth koza - chyba żartujesz. SW:TOR to gra przestarzała już przed premierą.
Rdzeń rozgrywki będzie opierał się żywcem na mechanice WoWa, która pomimo, że ma wielu zwolenników powoli zaczyna odchodzić do przeszłości. Graficznie TOR przypomina grę kilkuletnią. Wiem wiem... to „specyficzny styl komiksowy”, jednak są gry komiksowe które wyglądają ładnie (PoP 09, Bordelands), ale TOR do nich niestety nie należy. Na grafikę można by przymknąć jeszcze oko gdyby nie fakt, że level-art design również jest ubogi. Na pokazanych nam screenach i filmikach obszary są pełne pustych przestrzeni, a same środowiska również nie są zbyt imponujące.
SWTOR stawia na fabułę, ale nie zapominajmy, że GW2 również (niestety na prezentacjach devowie żałują nam o tym informacji ;/) W dodatku system decyzji moralnych z GW2 bardziej przypadł mi do gustu niż ten z TOR. Już tłumaczę. Decyzje w TOR podejmowane są przez gracza z grupy, który wylosuje największą cyfrę na k100; podczas gry fabuła w GW2 ma być mocno instancjonowana (solowana) i tylko my – a nie, ktoś inny za nas - będziemy podejmować wybory moralne. Oczywiście będziemy mogli zaprosić do naszej misji przyjaciela w formie dościa, jednak nie będzie on miał wpływu na naszą fabułę.
Podsumowując: SWTOR posiada mocną markę i duży fandom. Stawia na stare, ale wypróbowane rozwiązania z kwestii mechaniki oraz personalną fabułę
GW2: jest bardziej innowacyjne. Rozszerza ideę social gaming oraz public quests do granic możliwości tworząc Dynamic Events. Również jak TOR posiada personalną fabułę (niestety nie będzie zaawansowanych dialogów). System walki ma być dynamiczny i wymagający od gracza obserwowania otoczenia (brak direct targeting healing spellów) ; a nie statyczny jak w TOR i zachęcający do oglądania UI i pasków HP.
Nie jestem fan boyem GW2 i obie gry wielce mnie interesują. Mówię jednak, ze rozwiązania zastosowane w GW2 bardzej do mnie przemawiają niż te z TORa. Zamierzam zagrać w obie gry, jednak GW2 wydaje się mi na chwilę obecną bardziej obiecujące.

Pozdrawiam
Anakin

25.08.2011 11:02
odpowiedz
TheKiszak
2
Junior

Jakiś czas temu uznałem że skończę moja przygodę z MMO, uznałem że poświęciłem zbyt dużo czasu WoW'u jak i Guild Wars jak i kilku innym grom tego typu... Oglądając NewNews GW2 naprawdę mnie ujęło nowy system PvP ( to co najbardziej mnie kreci w MMO) następna gra na tych samych zasadach lecz z całkowicie innym typem gry aż ciężko mi to ująć w słowach, jestem 100% że kupie GW2!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze