Deus Ex: Bunt Ludzkości - RPG w klimatach sci-fi który aspiruje do miana gry roku 2011 - Łosiu - 6 listopada 2011

Deus Ex: Bunt Ludzkości - RPG w klimatach sci-fi, który aspiruje do miana gry roku 2011

Łosiu ocenia: Deus Ex: Human Revolution
94

Zacznę może niezgodnie ze sztuką recenzencką, tzn. od złego nastawienia do omawianego tu Deus Ex: Bunt Ludzkości (Deus Ex: Human Revolution), ale tym razem posłuży to tylko dobitnemu zaakcentowaniu z jak dobrym produktem mamy do czynienia. Od czego by tu zatem… no tak… Nie lubię zbytnio w grach RPG klimatów sci-fi. Od pierwszych filmów, gdzie prezentowano  gameplay dosłownie odrzucał mnie ohydny sraczkowo-buro-żółty filtr, jaki występuje w całej grze. W zasadzie w ogóle olałbym ten tytuł ciepłym moczem, gdyby nie osoba UV, który swoim zachwytem nad Deusem zmotywował mnie do sprawdzenia, co tam jest takiego super. Okazało się, że mało nie pominąłem jednej z najlepszych gier tego roku. Deus Ex: Bunt Ludzkości to pierońsko dobra gra RPG i choć nie jest bez skazy, to poleciłbym ją każdemu.

NA MINUS (tym razem jako pierwsze, zgodnie z moim początkowym nastawieniem do gry):

  • Brązowo-żółty świat. Ja wiem, że taka była koncepcja i w ogóle, ale jak dla mnie kogoś poniosło. Pogląd ten podzielają też moderzy, bo na sieci można znaleźć modyfikację, która wyłącza ten ohydny filtr. IMHO trzeba to było zaimplementować od razu w opcjach graficznych.
  • Projekty poziomów, choć nawet fajne, bardzo ucierpiały na tzw. ukonsolowieniu. Widać, że przez braki w możliwościach leciwych już konsol  sporo elementów się powtarza (np. po to by modele nie zajmowały tyle pamięci) , a poziom ich skompilowania nie jest oszałamiający. To co na początku zachwyca w połowie gry zaczyna być nieco monotonne.
  • To samo co powyżej tyczy się zaawansowania grafiki. Konsole zdecydowanie wpłynęły na to, że nie wykorzystano możliwości obecnych pecetów. Niektóre modele twarzy postaci pobocznych wołają o pomstę do nieba.
  • Walki z bossami. Powiem tak – mnie osobiście nie przeszkadzały, bo lubię wpakować tonę ołowiu w tych Złych, ale  fakt faktem, jak ktoś chce się skradać przez całą grę i nagle trafia na walkę, w której musi  użyć 15 granatów i poszatkować kolesia na miazgę, to może poczuć się dość nieswojo.  
  • Moim zdaniem niewykorzystywany potencjał tkwiący w dialogach i manipulacji osób, z którymi rozmawiamy. Owszem występuje to w grze, za co należy się pochwała, ale tak naprawdę efekt rozmów jest kluczowy dla przebiegu gry tylko w 2-3 rozmowach. To dość mało.

NA PLUS:

  • Fabuła – bardzo przypadła mi do gustu i to nawet pomimo tego, że jednej czy dwóch rzeczy można się domyśleć, bo deweloperzy zostawili kilka zbyt ewidentnych wskazówek. Do tego bardzo fajne zakończenie.
  • Bohater z dużymi Cohones, z którym można się utożsamić. Ani nie emo-wymoczek, ani nie mega amerykański twardziel. Po prostu koleś, który wykonuje swoją pracę i ma swoje poglądy na życie.
  • Ogromna dowolność związana z tym jak chcemy grać i pokonywać kolejne przeciwności. Czy będziemy się niepostrzeżenie przekradać, czy też zabijać jak Rambo zależy tylko od nas. A to nie wszystko, bo możemy też hakować,  wyszukiwać różnych dróg prowadzących do jednego miejsca (zawsze jest kilka), wciągać informacje od rozmówców itd. Co kto lubi.
  • Bardzo ale to bardzo fajny rozwój bohatera, związany z kolejnymi wszczepami cybernetycznymi. Rozwijamy co chcemy, w zależności od preferowanego stylu gry. Do tego widać, że każdy zakupiony implant faktycznie działa i jego posiadanie wpływa na trudność pewnych działań.
  • Dobra mechanika w zasadzie każdego aspektu gry: skradania, chowania się za przeszkodami, przeskakiwania pomiędzy obiektami czy strzelania. Wszystko ładnie współgra, jest płynne i nastręcza trudności w sterowaniu.
  • Kilka typów broni, które można ulepszać, co da się spokojnie odczuć w czasie gry. Ja pakowałem wszystkie modyfikacje w zwykły pistolet 10mm i na końcu gry ta broń potrafiła powalić każdego – niczym magnum Brudnego Harry’ego :D – deklasując każdy inny standardowy model broni.  
  • Ogromna ilość treści. Mowa o informacjach o świecie gry, jakie znajdują się w gazetach, e-mailach czy palmtopach. Ktoś odwalił kawał dobrej roboty.
  • Na koniec, coś czego nie spodziewałem się powiedzieć. Cholera, naprawdę fajny świat sci-fi, gdzie ludzkość stoi u progu upowszechnienia się wszelakiego rodzaju nano-cybernetycznych wszczepów, które ulepszają człowieka w każdy możliwy sposób. Z jednej strony mamy niepochamowany postęp, z drugiej wiarę i kwestie moralne. Zadyma murowana :)

Podsumowując powyższe podpunkty, widzimy zatem, że poza grafiką, która w przypadku mojej osoby nie przypadła jakoś do gustu, reszta elementów Bunt Ludzkości jest zdecydowanie dobra. Świat, fabuła, bohater i mechanika to kluczowe rzeczy w każdej grze RPG, a tutaj niemalże idealnie współgrają ze sobą i nie mają większych wad. Nie pozostaje mi nic innego, jak polecić Wam ten tytuł, oczywiście o ile jeszcze go nie zakupiliście i ukończyliście.

Grę Deus Ex: Bunt Ludzkości poleca Łosiu
Łosiu
6 listopada 2011 - 12:53

Komentarze Czytelników (45)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
06.11.2011 19:08
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

aope - no bawię się w ciebie :) Jak pisałem wcześniej, chwytamy się za słówka.

"konsolach bez problemu można zrobić grę, która będzie miała dobra oprawę graficzną" - zaraz, przecież sam przyznałeś ze niska rozdzielczość, blurry itd :) to chyba nie dobra oprawa tylko triki żeby ukryć kalectwo....

"Jaki jest więc związek konsol z "korytarzami" i "modelami postaci" w Deus Ex" - ano taki że 1 jaskółka wiosny nie czyni. 90% gier to tunele własnie przez konsole, a pozostałe to albo majstersztyk programistyczny albo triki :) Wcześniej, gdy PC był platformą wiodącą nie było takich tunelów, a już na pewno nie w takich ilościach.

"podaj mi przykład ładniejszego sandboksa od Red Dead Redemption" - nie mogę ci podać bo dzięki ukonsolowieniu rynku nie robi się gier tylko na PC :) Poza MMO.

06.11.2011 19:18
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

W sumie to zabawne jest też to że gadamy o pierwszym Crysie. Czyli chłopom udało się przeportować grę z PC, sprzed 4 lat a i tak wygląda dużo gorzej... To niby dowód na to że konsole są uber wydajne? :> Przez te 4 lata pecety przeszły przez 3-4 generacje kart graficznych, ze 2 CPU a standard w pamięć to już nie 1 ale 4GB .......

come on aope - z czym do ludzi :)

06.11.2011 19:23
odpowiedz
MegaMaro
25
Centurion

Do GoW 3 z 3 razy wracałem do, GoW 1 z 5 razy do GoW 2, wracałem z 6 - 7 razem. To dałem tylko do porównania. Po drugie czy historia w 5 grach z serii GoW jest banalna i czy sama rogrywka jest beznadziejna ???? Co do kultowych gier RPG które wymieniłeś to były one genialne ale w tamych epokach i dobrze je wszyscy wspominają. Powiedz mi dla czego najleprzy RPG najbardziej hardcorowy, tego roku nie wyszaedł na Pc ? Chyba nie musze mówić jaki to tytuł ? Pewnie grą roku zostanie Batman, chodź licze na Uncharted 3 lub L.A.Noire - gdzie nie było super zajebistej grafiki. Do Heroes 3 i AoE, dalej ciągle też wracam.

06.11.2011 19:32
odpowiedz
MegaMaro
25
Centurion

Tylko że w Crysisia, ludzie w domach grali na mege full zajebistych detalach dopiero w 2009 - 2010 roku. A w tym roku i tak wyszły ładniejsze strzelanki na PC.

06.11.2011 19:33
😃
odpowiedz
aope
133
Corporate Occult

Łosiu, ok, wymiękam, nie mam siły, poddaje się, ta dyskusja jest w tym momencie bezcelowa, poziom absurdu został przekroczony :) Oczywiście przez konsole ;)

06.11.2011 19:56
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

aope - spoko, to dyskusja czysto akademicka - tzn. nie ma końca. Rynek jest jaki jest i nic tego nie zmieni, a czynników wpływających na ten stan rzeczy pewnie jest fura. Zapewne prawda leży gdzieś pośrodku, jak zawsze :)

06.11.2011 20:12
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Powiedz mi dla czego najleprzy RPG najbardziej hardcorowy, tego roku nie wyszaedł na Pc ?

Moze dlatego, ze FROM Soft robi gry TYLKO na konsole (jest chyba jeden wyjatek z tego co pamietam).

06.11.2011 21:11
odpowiedz
zanonimizowany425253
89
Generał

Nie wiem kiedy pc był platforma wiodącą, nie pamiętam takiego okresu, jak już to konsole miały własne tytuły i firmy które tylko na nich się skupiały, najwidoczniej nieźle na tym wychodziły, bo wciąż istnieją, w przeciwieństwie do wielu firm pecetowych po których zostały tylko wspomnienia. A te które przetrwały, uciekły na konsole, nie ma co się dziwić, na zachodnich portalach już pojawiają się artykuły zastanawiające się dlaczego Battlefield 3 tak słabo sprzedał się na pececie, a przecież miał to być tytuł który znowu umieści platformę pc w centrum uwagi graczy.

Nie rozumiem też czemu sytuację jaka przez wiele lat w Polsce istniała odnośnie gier i popularnych sprzętów do grania jest często przez naszych graczy przenoszona na inne rejony w świecie, ze tam również był taki podział, nie wcale tam taki nie był.

06.11.2011 22:32
😃
odpowiedz
lordpilot
153
Senator

@Łosiu,

Czyli chłopom udało się przeportować grę z PC, sprzed 4 lat a i tak wygląda dużo gorzej...

Wyglada trochę gorzej - takie ustawienia średnie z PC + DUŻO lepsze oświetlenie. Reszty nie ma Ci sensu tłumaczyć, jesteś typowym PC betonem (bez urazy ofc, to w końcu fakt).

ps. Aope ładnie Cie zagnał w kozi róg :) Szkoda, że nie potrafiłeś zbić jego argumentów, no ale beton już tak ma :D

07.11.2011 05:51
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

lordpilot - rzekł konsolowy beton :)

07.11.2011 06:45
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

Zresztą rozszerzę swoją wypowiedź, żeby wszyscy skumali.

Dyskusja z aope od początku była bez sensowna i skazana na porażkę, bo jak ktoś zaprzecza otaczającej rzeczywistości, to ciężko cokolwiek z tym zrobić. Próba wmówienia ludziom, który mają choć nikłe pojęcie o technologii i o tym jak działa rynek oraz jak produkuje się gry, że sprzęt z technologią z 2005 roku jest w stanie konkurować z tym produkowanym obecnie jest abstrakcją. Zatrzymaliśmy się na etapie X360 i PS3 przez kryzys ekonomiczny i każdy gra na świecie będzie nadal pełna ograniczeń zwianych z tymi konsolami - niestety. Trzeba być tego świadom, a nie powtarzać doktryny PR-owców Sony czy Microsfotu czy fanbojów poszczególnych maszyn.

W przypadku GTA4 i Red Deada, do pewnego stopnia RAGE, jasne mamy tu sandboksy, ale zrobiły je najlepsze studia w branży, do tego robiły je po 5 lat. Poza tym sorry, ale gry które działają w rozdziałkach - ile 576 czy 640p bo więcej się nie dało, i gdzie owszem otoczenie jest ładne, ale kosztem rozmycia 2-go planu i skrócenia dystansu oraz fajnych sztuczek związanych z garstką tekstur terenu, które powtarzają się cyklicznie, tyle że w innej konfiguracji, nie są dowodem na to, że obecne konsole dorównują pecetom. Są dowodem na to, że nic więcej nie da się na nich zrobić, a żeby zrobić sandboxa trzeba uciec się do obniżenia rozdzielczości obrazu i wielu innych sztuczek, co nie miałoby miejsca gdyby robiono je natywne pod nowe zabawki technologiczne, które tak się składa siedzą teraz w PC.
Stad też wzięła się w ostatnich latach moda na tunelowe gry – bo prościej tak zaprojektować poszczególne sceny i lokacje, żeby konsola mogła to uciągnąć generując jako tako ładną grafikę. Ograniczasz wówczas maksymalnie dystans i nie trzeba się tym przejmować programując grę, a skupiasz się na pokazaniu pierwszego planu – tyle obecne konsole są zrobić, żeby to ładnie wyglądało.

07.11.2011 09:56
😊
odpowiedz
lordpilot
153
Senator

@Łosiu,

Dyskusja z aope od początku była bez sensowna i skazana na porażkę, bo jak ktoś zaprzecza otaczającej rzeczywistości, to ciężko cokolwiek z tym zrobić.

Owszem :D Ciężko zrobić cokolwiek z Twoim notorycznym zaprzeczaniem "otaczającej rzeczywistości". Aope wybił Ci z ręki praktycznie wszystkie argumenty, żadnego nie potrafiłeś skontrować, a zamiast przyznać się do błędu dalej idziesz w zaparte. Przylad pierwszy z brzegu - Hard Reset: gra robiona od początku do końca pod PC, mająca silnik pod PC o czym twórcy wspominali nie raz i nie dwa. I też ma tunelową budowę. Czy to też wina konsol, bo nie odpowiedziałeś na to pytanie :) ?

Przykład drugi - pogrywam sobie ostro w L4D2 (na PC - świetny tytuł, ponad 135 h na liczniku) i jakbym tej gry nie lubił to nie da się jednak nie zauważyć, że ma bardzo marne tekstury, słabsze nawet niż w wielu tytułach konsolowych... To pewnie też wina konsol, a nie stareńkiego silnika Source (rodem z PC) :) ?

Łosiu proponuje Ci jeszcze oskarżyć konsole o plamy na Słońcu, bo przecież do tego uparcie dążysz w swoich postach.

btw - bezsensowna się pisze razem.

że sprzęt z technologią z 2005 roku jest w stanie konkurować z tym produkowanym obecnie jest abstrakcją

Człowieku, ale o czym Ty pitolisz ? Brak Ci argumentów, więc uciekasz się już do najtańszych możliwych sztuczek - wkładasz w usta oponentów coś czego nigdy nie powiedzieli. Nikt, absolutnie nikt o zdrowych zmysłach nie będzie negował mocy współczesnych PC. Każdy kto ma choć trochę oleju w głowie wie, że wyprzedziły pod względem technologicznym to co siedzi w konsolach już kilkakrotnie.

Sęk w tym, że zwyczajnie obracasz kota ogonem - nie o tym była mowa. Mowa była o tym, że Ty napisałeś, że Deus Ex: Human Revolution (tak dla mnie to też gra roku 2011) ma "korytarzową" budowę ze względu na ograniczenia konsol. Aope (i Blackthorn później) udowodnił Ci, że te ograniczenia wynikają z zastosowanego silnika - prosto i logicznie. Mogę tu podac inny przykład tak żebyś zrozumiał (chociaż nie wiem czy dotrze, sorki ale naprawdę jesteś mega PC betonem). Uwaga podaję: pierwszy Wiedźmin (gra TYLKO na PC): wchodzisz do nowej lokacji - LOADING- wchodzisz do domu - LOADING - wchodzisz z parteru na piętro - LOADING - schodzisz z piętra na parter - LOADING- wychodzisz na dwór - LOADING i tak dalej.... No to jak mistrzu - to też wina konsol ? A może te ciągłe "loadingi" ze względu na za małą ilość ramu w PC ? A może czekaj... może to wina zastosowania przedpotopowej Aurory i tego, że tej naleciałości z tego silnika po prostu nie dało się już zmienić - jak myślisz :) ?

Jedziemy dalej - ponieważ zaczałeś snuć te swoje teorie, że korytarzowe gry to przez konsole, więc Aope i Blackthorn podali Ci przykłady gier konsolowych, które tej korytarzowej budowy nie mają. Do tych przykładów dodałbym jeszcze: Far Cry 2, Assasins Creed (seria), LA Noire, Dark Souls (to koniecznie ), Saint's Row (seria), Halo (seria) oraz pierwsze Bad Company (wyszło tylko na X360/PS3) - w tym dało się w singlu upchnąć nie tylko otwarte mapy, ale także fizykę o jakiej choćby wydany pół roku wcześniej Crysis mógł pomarzyć.

Także znowu zbili Twoje argumenty. Przyznałeś się w końcu do błędu ? Ależ skąd - dalej w zaparte: zaczęły się "żarciki" o blurze, "piętnastu filtrach" i "draw distance do 20 m" - czyli znowuż klasyczne odwracanie kota ogonem, bo przecież nie o tym była mowa. Przy okazji "rzucanie błotkiem", z nadzieją, że coś się jednak przyklei. Owszem - na konsolach stosuje się takie sztuczki (filtry, blur) - z tym, że nie wygląda to aż tak tragicznie jak starasz się opisywać. I nie w każdej grze.

Klasycznym przykładem manipulacji ( i Twojej niewiedzy, ale tu się nie dziwię - o konsolach i grach konsolowych masz nikłe pojęcie, lol nawet Ci umknęło, że pierwszy Crysis został przeportowany, a przecież koledzy w redakcji chyba w niego grali ?) jest także to:

w rozdziałkach - ile 576 czy 640p bo więcej się nie dało

640 p - w takich rozdziałkach chodzą RDR i GTA IV na PS3. Na X360 oba te tytuły chodzą w 720p. Także tutaj znowuż napisaleś tylko część prawdy (ale jak już zaznaczyłem wynika to z Twojej niewiedzy). Co do innych tytułów wymienionych już przez aope , blackthorna i przeze mnie - większość chodzi w 720 p. Co zresztą (znowu) nie ma nic do rzeczy - bo nie o tym była mowa.

a żeby zrobić sandboxa trzeba uciec się do obniżenia rozdzielczości obrazu i wielu innych sztuczek, co nie miałoby miejsca gdyby robiono je natywne pod nowe zabawki technologiczne, które tak się składa siedzą teraz w PC.

Znowuż - nikt o zdrowych zmysłach tego nie neguje: na PC wygladałoby to lepiej, ładniej, w większej rozdzielczości i z większym draw distance. Tyle że (po raz kolejny musze to napisać, niestety) - nie o tym była mowa.

Stad też wzięła się w ostatnich latach moda na tunelowe gry

Nie, nie stąd. Tylko stąd, żeby gracz masowy, sięgający po jakiś tytuł sporadycznie się nie zgubił. Taki choćby BF3 w singleplayerze jest "rail shoterem" nie dlatego, że się nie dało (bo by się dało co spokojnie 3 lata temu udowodniono już pierwszym Bad Company od tego samego dewelopera) zrobić tego inaczej, tylko ze względu na upodobania większości graczy (także pecetowych), którzy kochają bardziej filmowe historie zamiast pełnej swobody.

Tak przynajmniej ja to widzę, Ty widzisz to inaczej i ok - tylko pamiętaj, że nie masz monopolu na prawdę (to raz). Dwa - cześć poglądów chyba jednak będziesz musiał zweryfikować: koledzy już Cię zmiażdżyli argumentami, ja dobiłem ;-). Naprawdę - nie warto brnąć w sporą część bzdur, które powypisywałeś.

07.11.2011 10:57
odpowiedz
Łosiu
210
Staczamy się od 2001

GRYOnline.plNewsroom

lordpilot - chyba jednak pójdę drogą aope i odpuszczę. eot - z zapartym fanbojem nie wygrasz :) Polecam NESA - tam też są super gry i sandboxy.

07.11.2011 11:41
😍
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

640 p - w takich rozdziałkach chodzą RDR i GTA IV na PS3. Na X360 oba te tytuły chodzą w 720p. Także tutaj znowuż napisaleś tylko część prawdy (ale jak już zaznaczyłem wynika to z Twojej niewiedzy). Co do innych tytułów wymienionych już przez aope , blackthorna i przeze mnie - większość chodzi w 720 p. Co zresztą (znowu) nie ma nic do rzeczy - bo nie o tym była mowa.

No to faktycznie MEGA różnica.
Nazywasz fanbojem pc Łosia, a po tym co piszesz widać, że jesteś fanbojem konsol.

I te dwie, gry robią opad szczęki, a nie Crysis lub BF 3 na 20 calowym monitorze w mega full detalach

Bo ty tak naprawdę oprócz konsoli nie widziałeś odpalonego np. BF3 na maks ustawieniach na mocnym PC. Twoje God of Wary, Unchartedy wyglądają przy tym biednie ;/ no dobra z daleka wygląda to jako tako, ale z bliska jest lipton.
Tak poza tym tv możesz podłączyć do PC, żaden problem ;) ale fanboje konsol o tym nie wiedzą.

Tak jeszcze co do gier stricte PC - przecież nie Crysisem ta platforma żyje to raz, dwa jest już parę ładniejszych gier od niego Metro 2033 (robione w 80% z myślą o PC), Battlefield 3. Te gry wyglądają na PC dużoo ładniej niż na konsoli.
Tak swoją drogą ciekawy wywiad z 4A games się pojawił (dotyczy Metro Last Light) mianowicie gra ma mieć poprawioną grafikę w każdym aspekcie, będzie dużo dodanych bajerów, a wymagania będą podobne ;)
Aha i jeszcze jedno jak Carmack to geniusz to.. Co on na tych konsolach pokazał? Wielkie nic. Rage wygląda cienko, nie ma dynamicznego oświetlenia i paru innych bajerów, którymi poszczycić mogły się gry z przed paru lat na dodatek koncertowo spieprzył tekstury. No naprawdę GENIUSZ!

07.11.2011 12:32
odpowiedz
zanonimizowany799646
10
Pretorianin

Naprawdę trzeba mieć klapki na oczach aby nie wiedzieć, że konsole wstrzymują wszelki rozwój w grach i narzucają ograniczenia. Na PC robi się obecnie korytarze ponieważ przede wszystkim niemal wszystkie tytuły AAA są obecnie multiplatformowe. Preferencje ludzi mają dużo mniej wpływu na to.

Hard Reset jest ukłonem wobec klasycznych rozwałek w stylu Doom itp, stąd taka a nie inna koncepcja. Natomiast silnik jaki chłopaki stworzyli to piękna rzecz i w recenzjach na zachodzie ten spekt był szalenie wychwalany. Czegoś takiego na konsolach nie uświadczymy.

A silnik DEHR, jak to ktoś sam wskazał ma ograniczenia bo... był tworzony z myślą o konsolach, dla gry typowo konsolowej.

07.11.2011 12:43
😃
odpowiedz
lordpilot
153
Senator

@Łosiu,

Polecam NESA - tam też są super gry i sandboxy.

LOL :D W takim układzie ja też odpuszczam, tym bardziej, że przy braku jakichkolwiek argumentów z Twojej strony ogłosiłeś już całkowitą kapitulację :). Widzę, że działasz na zasadzie "jeśli chcesz uderzyć konsole, to kij zawsze się znajdzie", więc nie ma sensu tego dłużej ciągnąć, bo to jak kopanie się z koniem ;-). Łosiu widzę tą wielką białą flagę, którą wymachujesz w moim kierunku i ok - odpuszczam, nie mam w zwyczaju kopać leżącego ;-) Z mojej strony EOT :)

07.11.2011 14:30
odpowiedz
MegaMaro
25
Centurion

Przeczytaj ocenę zwłaszcza za grafikę i sie zastanów dwa razy nad tym co mówisz. http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1210241p2.html. Narazie nie widziałem BF 3, prócz bety ta gra mnie nie grzeje, a na tym Komputerze z którego pisze odpalę BF 3 w full HD i 8 AA. A ty człowieku widziałeś GoW 3, Gears 3, Uncharted 3 w 3D na TV 46 Cali, prócz marketu. To chyba tez jest oczywiste że taki BF 3 będzie lepiej wyglądał, na PC który nie ma ograniczeń. Niż na konsoli która ma 512 ram. Gdzie ja napisałem że ktoś tu jest fanboyem (poje.. określenie, wymyślone przez pojeb.. dzieciaków i używane przez poje.. gimbusów prawiczków). Gdzie napisałem że gry na konsolach, mają ładniejsza grafikę ??? Naprawdę trzeba być ostrym betonem żeby, nie zobaczyć co jest prawdziwym powodem tego że gry na PC, tak naprawdę się nie rozwijają. To na pewno nie jest wina konsol. Wszechobecne piractwo, nie zwracają koszty na Pc + wygoda grania. Czemu Rockstar prawie przestał wydawać gry na PC lub Epic ??

07.11.2011 14:43
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Łosiu - ale lordpilot/aope maja racje, uparles sie na kilka debilnych (tak, debilnych i nie majacych poparcia w rzeczywistosci) argumentow i kurczowo sie ich trzymasz. No ale zapomnialem, ze to tak modne w polszce. Jesli 10 osob mowi co innego a ja nadal swoje to znaczy ze JA mam racje, a 10 osob sie myli.

07.11.2011 15:05
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Wiesz ocena ign za grafikę nic nie mówi ;) nie raz widziałem tam niezłe wtopy jeśli chodzi o tą jedną ocenę.
Przeszukaj sobie większość serwisów, które zrecenzowały BF3, a zobaczysz, że wszędzie są niemal same 10. Bez dwóch zdań to najładniejsza gra obecnie (choć w sumie Metro też jest bardzo ładne..)


To chyba tez jest oczywiste że taki BF 3 będzie lepiej wyglądał, na PC który nie ma ograniczeń.

To się zastanów nad tym co piszesz, a nie wyskakujesz z "te dwie, gry robią opad szczęki, a nie Crysis lub BF 3 na 20 calowym monitorze w mega full detalach "

Czemu Rockstar prawie przestał wydawać gry na PC lub Epic ??

Bo Epic podpisał umowę z Microsoftem, na mocy której ma robić GOWy tylko na Xboxa 360.

07.11.2011 15:17
😁
odpowiedz
koobon
82
Legend

To ja już wiem czemu redakcja GOL-a tak rzadko udziela się na forum.
Naprawdę nie wiem jak trzeba być ograniczonym, by uważać, że Deus Ex jest zbudowany tak jak jest zbudowany z powodu ograniczeń konsol.
Przy okazji, "Batman: Arkham City" anyone?

"Polecam NESA - tam też są super gry i sandboxy."
Mistrz Ciętej Riposty.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze