Posiadacze PlayStation 3 mogą już cieszyć się darmowym (dla nabywców Edycji Limitowanej) dodatkiem do Battlefield 3, natomiast właściciele PC i Xbox 360 jeszcze niecały tydzień poczekają. Póki co zapraszam do zapoznaniem się z opisem map (z uwzględnieniem zmian jakie na nich zaszły w stosunku do Battlefield 2), a także obejrzenia trailerów i filmików z rozgrywki na mapach, które znalazły się w Powrocie do Karkand, a więc Strike at Karkand, Gulf of Oman, Wake Island i Sharqi Peninsula.
trailer
filmiki z rozgrywki
porównanie Karkand z Battlefield 2 i Battlefield 3
Widzimy, że Karkand nie zmieniło się aż tak bardzo. Uwagę przykuwają raczej detale (schody i fontanna, lekkie zimiany budynków). Mapa nadal będzie miejscem walk na krótki dystans, a kluczowym miejscem może ponownie być most.
trailer
filmik z rozgrywki
Walki wojsk pancernych na plaży znów będę esencją rozgrywki na tej mapie. Znajdą też coś tutaj dla siebie snajperzy, którym zdecydowanie posłużą otwarty teren i dźwigi, których w tej wersji najwidoczniej jest więcej niż w Battlefield 2.
trailer
filmik z rozgrywki
Wyspa w kształcie rogala, na której, w trybie Conquest, od początku znajdują się Chińczycy (w BF3 Rosjanie), natomiast Amerykanie muszą przeprowadzić desant. Pomogą im w tym łodzie, śmigłowce i myśliwce, które znajdują się na lotniskowcu. Główna zmiana w BF3 polega na zwiększeniu ilości budynków na wyspie. Lotnisko nie jest już tak puste jak w poprzednim "beefie", a myśliwce tym razem zaparkowały w hangarach (utrudni to ich niszczenie przez przeciwników). Zwróćcie też uwagę na przepiękne widoki na horyzoncie.
filmik z rozgrywki
Gęste zabudowania w centralnej części mapy są miejscem starć żołdaków wyposażonych w karabiny automatyczne, ale te same budynki (a właściwie ich dachy) posłużą za miejsce kampowania snajperów, więc dla każdego coś miłego. Sharqi, podobnie jak Karkand, nie zmieniło się prawie w ogóle w stosunku do pierwowzoru. Poza szczegółami jedyną zmianą, jaką dostrzegłem na filmikach jest dokończona budowa koło dźwigu ;)
Osobiście nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę mógł przemierzać przestworza w F-35 nad Wake...
A Wam jaka mapa najbardziej się podoba albo jaka była Waszą ulubioną w BF2 i czekacie, by przetestować ją w "trójce"?