Breaking plot-news # strategia ArmA Tactics od Bohemia Interactive - barth89 - 31 stycznia 2013

Breaking plot-news # strategia ArmA Tactics od Bohemia Interactive

Czeskie studio Bohemia Interactive, twórcy serii ArmA, za pośrednictwem swojej strony internetowej ogłosiło, że pracuje nad grą ArmA Tactics, która ukaże się na nowej konsoli NVIDII, Project SHIELD. Sama gra ma być wariacją tradycyjnej ArmA i taktycznej gry strategicznej. Co ciekawe, twórcy zapowiadają, że ArmA Tactics ma być zupełnie nieliniowa, wiele obiektów ma być generowanych losowo i to od nas tylko będzie zależeć, jak pokierujemy naszym oddziałem Special Forces. Więcej w dalszej części Breaking plot-news.

Główne założenia gry:

  • szczegółowe otoczenie i efekty środowiskowe,
  • dopracowane animacje żołnierzy, dzięki zastosowaniu technologii motion-capture,
  • możliwość wzięcia udziału w kampanii dla pojedynczego gracza lub losowo generowanych misjach,
  • możliwość ulepszania broni i postaci, dzięki zbieranym punktom doświadczenia,
  • bardzo elastyczny poziom trudności, dzięki czemu gra sprawi frajdę zarówno niedzielnym, jak i doświadczonym graczom.

Gra ma się ukazać w drugim kwartale tego roku, a wielce prawdopodobne jest, że ukaże się też na iOS, Androidzie, PC, Macu i Linuxie w trzecim kwartale 2013.

Muszę przyznać, że taka zapowiedź bardzo mnie zaintrygowała. Bohemia Interactive znana jest z tego, że bardzo otwiera się na fanów, więc z pewnością będziemy mogli spodziewać się wielu modów. Trzeba pogratulować też Czechom, że nie boją się nowych wyzwań, bo choć z "symulatorami wojny", jak to ładnie opisuje nam napis na pudełku gry ArmA 2, mają spore doświadczenie, to jednak gra strategiczna to trochę co innego. Czy wyjdzie z tego jeszcze lepszy Full Spectrum Warrior A.D. 2013? Zobaczymy. Pozostaje czekać i trzymać kciuki za wszystkie spodziewane wersje tej produkcji.

A co wy sądzicie o tym projekcie?



<Spodobał ci się tekst? Wpisy i felietony przypadły ci do gustu? Polub growo&owo na Facebooku ^^ Znajdź mnie też na Google+>

barth89
31 stycznia 2013 - 09:58