50., jubileuszowy finał rozgrywek ligi NFL, znany szerzej pod nazwą Super Bowl, dobiegł końca. Zgodnie z oczekiwaniami, wydarzenie przyciągnęło przed telewizory rekordową liczbę widzów (mówi się o ponad 100 milionach osób). Sportowe emocje uprzyjemniono w przerwie meczu wielkim muzycznym show z udziałem zespołu Coldplay, Beyonce oraz Bruno Marsa. Nie mogło też zabraknąć efektownych spotów reklamowych, stanowiących dla wielu swoistą wisienkę na futbolowym torcie.
W tym roku wyemitowanie reklamy przed, w trakcie lub tuż po spotkaniu najlepszych futbolowych drużyn sezonu wiązało się nie tylko z ogromnym prestiżem, ale też potężnymi kosztami (rzędu 5 milionów dolarów za 30-sekundowy spot!). Nie dziwi więc, że na taką ekstrawagancję mogli sobie pozwolić tylko najwięksi. Znalazły się wśród nich zarówno hollywoodzkie wytwórnie filmowe, które przypomniały nam w ten sposób o nadciągających, gorących premierach kinowych (m.in. Jason Bourne z Mattem Damonem w roli tytułowej, Batman vs Superman, Świt sprawiedliwości, Dzień Niepodległości: Odrodzenie, Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów), a także producenci gier (Mobile Strike od twórców Game of War z udziałem Arnolda Schwarzeneggera oraz Pokemon z okazji 20-lecia marki). Nie zabrakło także wielu tradycyjnych reklamówek. Na koniec dodam jedynie, że mecz zakończył się zwycięstwem Denver Broncos nad Carolina Panthers, w stosunku 24:10.
Z pełnym zestawem reklam zapoznacie się na oficjalnej stronie internetowej 50. Super Bowl. Poniżej znajdziecie filmowe i growe zajawki: