Capcom serwuje... mózg. W swoim barze! - barth89 - 16 stycznia 2012

Capcom serwuje... mózg. W swoim barze!

To nie żart. Capcom, wydawca i producent gier wideo, otworzył w centrum Tokio swój bar - Cap Bar. Jednym z dań będzie... mózg (ciasteczko z polewą) inspirowany grą Resident Evil. A dań będzie jeszcze więcej.

Jak podaje andriasang.com, w Cap Barze będziemy mogli nie tylko zjeść różnego rodzaju przekąski inspirowane grami, ale także zakupić gadżety związane z grami Capcomu i pograć w gry tego producenta. Co wśród dań? Oprócz wspomnianego już resident-evilowego mózgowego ciasteczka będziemy mogli spróbować: makaronu z owocami morza (inspirowanego grą Ace Attorney), mięsa z sosem podanego "allaculte" (Monster Hunter) czy carpaccio z ośmiornicy (Devil Kings). Świetna sprawa dla wszystkich miłośników gier, a w szczególności dla fanów Capcomu.

Zastanówmy się teraz, jak wylądałyby dania w podobnych sklepach sygnowanych przez innych producentów?

  • DICE - ciasteczkowy granat z wybuchowym nadzieniem (Battlefield 3),
  • Techland - "zagwozdka", czyli skrzydełko kurczaka ponabijane wykałaczkami (Dead Island),
  • Codemasters - brudna opona, czyli donat z posypką cynamonową (DiRT),
  • Ubisoft - asasyński sztylet, czyli szaszłyk, w którym mięso nabite jest na tematyczny sztylecik (Assassin's Creed),
  • Irrational Games - niebiańska lekkość, czyli lody ze śmietankową chmurką (Bioshock: Infinite)

Takie przykłady można mnożyć...

Macie jakieś swoje pomysły na dania? I co sądzicie o tym nietypowym pomyśle Capcomu?

barth89
16 stycznia 2012 - 13:58

Czy uważasz, że Capcom wpadł na dobry pomysł?

Jasne! Byłbym stałym klientem! 23,4 %

Tak, ale raczej zajrzałbym tam raz - z ciekawości 67,2 %

Nie, nie chodziłbym tam 6,2 %

Nie mam zdania 3,1 %