Piras

Świadomy Gaming

najnowszepolecanepopularne

Popularne przez Piras

Śródziemie: Cień Mordoru - fantastyczny tryb fotograficzny + [Galeria]

Nie przepadam za aktualizacjami do gier, w których od premiery wszystko pod względem technicznym spisuje się bardzo dobrze. Patche potrafią zajmować dużo miejsca  i mimo że dodają coś z założenia ponadprogramowego, w praktyce rzadko rekompensują czas zmarnowany nawet na te kilka chwil pobierania. Zdarzają się jednak aktualizacje wyjątkowe, które niepozornie, acz efektownie wzbogacają rozgrywkę. Taką funkcję pełni właśnie dodany przed kilkoma dniami tryb fotograficzny do Middle-Earth: Shadow of Mordor.

czytaj dalejPiras
20 października 2014 - 20:21

Nie kupujcie w Empiku.

Empik to w gruncie rzeczy jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Trudno się temu dziwić, ten jakże wszechstronny sklep oferuje właściwie najbardziej pożądane przez nas multimedia. Mowa o książkach, grach, płytach muzycznych, filmach, a dochodzą do tego jeszcze przecież różnej maści zabawki, gadżety, dekoracje. Jednym słowem – wszystko, czego dusza zapragnie. To dobrze.

Empik w Galerii Kaskada(w Szczecinie)
czytaj dalejPiras
17 listopada 2013 - 16:42

Procesor, karta graficzna i ich wpływ na płynność gier

Od dłuższego czasu mówi się o ograniczaniu karty graficznej przez procesor. O wybieraniu podzespołów tak, by negatywnie na siebie nie wpływały. Niektóre teorie są słuszne, a inne wręcz śmieszne. Pozwólcie, że przyjrzę się temu tematowi podpierając się nieco wiedzą teoretyczną i praktyczną – jak na gracza przystało.

czytaj dalejPiras
15 czerwca 2014 - 18:02

Śródziemie: Cień Mordoru[PC] - pierwsze i drugie wrażenia

Tolkienowskie uniwersum żyje i ma się dobrze. Dowodzi tego nowa produkcja studia Monolith, która w ocenach wielu graczy jest najlepszym, co mogło spotkać growy świat Śródziemia. Oceny i wrażenia zaskoczyły mnie do takiego stopnia, że zmuszony byłem sprawdzić Middle-Earth: Shadow of Mordor na własnej myszce i klawiaturze. Patrząc na tę produkcję z zewnątrz, ma się wrażenie, że można ją brać z zamkniętymi oczami, ale jednak złe podejście i inne oczekiwania względem charakteru produkcji, mogą słono rozczarować.

czytaj dalejPiras
9 października 2014 - 12:36

Tekken 7 w cieniu Mortal Kombat X

Premiera pełnoprawnie siódmej odsłony Tekkena wisi w powietrzu i choć konkretnej daty nie znamy, najprawdopodobniej już w przyszłym roku przyjdzie nam stoczyć brutalne pojedynki znanymi i lubianymi fighterami. Czy to powrót? Teoretycznie wydaje się, że tak. W praktyce jednak jakość nowego, multiplatformowego Tekkena w żadnym stopniu nie może równać się z progresem jaki zanotował odświeżony Mortal Kombat. A że obie marki szykują przyszłoroczną premierę swojej kolejnej odsłony, konfrontacja ta może być do prawdy ciekawa.

czytaj dalejPiras
18 października 2014 - 12:05

Netflix w Polsce? To całkiem prawdopodobne

Tak, chcę usługę Netflix dostępną w naszym kraju. Nie chodzi nawet o potęgę i wielkość tego serwisu, ale raczej jakość i pewność. Legalnych usług świadczących telewizje na żądanie jest u nas niewiele i same w sobie są bardzo ubogie, a internetowe serwisy oferujące ogromną bazę filmów często z zadowalającą jakością, są nielegalne.

czytaj dalejPiras
2 lutego 2014 - 23:53

16 powodów, dla których nie warto grać w Middle-Earth: Shadow of Mordor

Śródziemie: Cień Mordoru nie jest grą słabą. Suma ocen, recenzji i opinii graczy pozwala nawet twierdzić, że to gra wyjątkowa, zaskakująca i fenomenalna. Dołączając do tego osobistą opinię nie mogę w pełni zgodzić się z powyższymi przymiotnikami, ale pokłony dla studia Monolith Productions należą się bez wątpienia.

czytaj dalejPiras
8 grudnia 2014 - 20:46

Z nowego Xboxa cieknie płyn. Pad jednoręczny gotowy. Xboksowe ciekawostki

Wokół konsol nowej generacji , jeszcze przez niekrótki okres czasu, krążyć będzie wiele wieści/plotek/ciekawostek. To naturalne tak samo jak to, że każda taka informacja rozchodzić się będzie w zawrotnym tempie po świecie. To okres godowy tych urządzeń i tak naprawdę znaczna część graczy dopiero zastanawia się nad kupnem next-genowej konsoli i wraz z wypływem nowych opinii, wieści, stara się podjąć słuszną decyzje w wyborze tej jednej.

Rok temu, znaczy przedwczoraj oczywiście, jak i dzisiaj pojawiły się dwie ciekawe informacje o konsoli. Tej takiej z X’em w logo i nazwie. Tej mniej przeze mnie uwielbianej, ale to bez znaczenia. O ile pierwsza z nich może być głupim żartem, to gdyby nim nie była, wieść ta może intrygować, tak druga niczym nie zaskakuje, choć to dobra wiadomość.

czytaj dalejPiras
3 stycznia 2014 - 16:40

Angielski znikąd - dwujęzyczne etykiety produktów

Poziom nauczania w polskich szkołach jest wysoki, ale sam styl i sposób – niepraktyczny. Uczymy się wszystkiego i niczego jednocześnie. Wiemy wszystkiego po trochu, nie wiemy niczego w stopniu zaawansowanym, a jak wiemy, to z indywidualnej aktywności, własnego zaangażowania. Stąd śmiem twierdzić wynika mnóstwo problemów ze standardem przyszłego życia.

czytaj dalejPiras
1 kwietnia 2014 - 00:35

Co Bleszinskiemu w głowie świta

Niezależny i szczęśliwy Cliff nie chce być kojarzony do końca życia z marką Gears of War. Wiedzie teraz piękny żywot, który od dłuższego czasu motywuje go do spokojnej pracy nad mniejszą, nieznaną jeszcze produkcją. Mierzy wysoko, ma sporo pomysłów, i nigdy więcej nie wróci do pracy w korporacji.

czytaj dalejPiras
19 lutego 2014 - 21:30

Bateria - pięta achillesowa smartfonów

Wybrać się na jednodniową wycieczkę ze smartfonem bez ładowarki, to prawie tak, jak kupić batona na podróż dookoła świata. Nowa generacja telefonów – jeżeli mogę tak je zdefiniować, nie jest z tego powodu tak niezawodna, jakie może sprawiać wrażenie.

(phonedog.com)
czytaj dalejPiras
13 marca 2014 - 22:22

Jak przekonałem się do Fortnite

Fortnite mój zachwyt wzbudził właśnie teraz, gdy zaznajomiłem się z faktyczną rozgrywką dzięki opublikowanemu gameplay’owi i rozsądnym modelem mikropłatności. Na początku jednak tytuł ten był jakiś bezpłciowy, prozaiczny i wyśmiewany przez styl oprawy graficznej z powodu faktu bycia „pierwszą grą na niesamowitym Unreal Engine 4”. Od pierwszej wzmianki o Fortnite minęły 3 lata, ale przez ten czas niewiele pojawiło się konkretnych materiałów i nie znamy wcale daty wejścia na rynek.

czytaj dalejPiras
13 lipca 2014 - 21:05

Annabelle - taki horror to nie horror

Annabelle to horror będący jednocześnie spin-offem i prequelem zeszłorocznej Obecności. To typowy przedstawiciel gatunku z średniej pułki, bazujący ponadto na wyeksploatowanym już nieco motywie. Niewiele tu prawdziwej grozy, mało napięcia i momentami chce się ziewnąć, a mimo to zajmuje czołówkę najchętniej oglądanych ostatnio filmów w Ameryce, przewyższając chociażby „Bez litości” z Denzelem Washingtonem.

czytaj dalejPiras
14 października 2014 - 21:50

Growe Igrzyska śmierci - nowe życie H1Z1

 Od debiutu H1Z1 w systemie Early Access minęło już wystarczająco sporo czasu, by produkcja ta mogła się znudzić. Faktycznie, po miesiącu obfitej rozgrywki nie miałem już szczególnej motywacji by poświęcać swój czas na ten tytuł. Jak to więc możliwe, że obecnie zastępuje wiele innych czynności rozgrywką w ową produkcję i nie mogę się od niej oderwać? Wszystko za sprawą pewnego trybu rozgrywki.

czytaj dalejPiras
6 kwietnia 2015 - 18:28

Ile trzeba klocków, by zadowolić młodego gracza? Lego: The Hobbit

Najpierw były klocki-zabawki. Ich specyficzność sprawiła, że te z pozoru proste prostokąciki zaczęły się dwoić i troić, zmniejszać i rozwijać. Trafiły do kina, do książek i do gier właśnie. W tym ostatnim medium odnalazły się najlepiej i już od 2005 roku co rusz pojawia się nowa odsłona gry z dziełem duńskiej firmy w tytule.

Czy to dobrze? Zależy jak na to spojrzeć. Biorąc pod uwagę sam rynek gier, jego rozwój, pragnienie doskonalenia każdego elementu rozgrywki i sposobu przekazu treści – ciężko doszukiwać się zalet. Seria istnieje już na rynku 8 lat, a na dobrą sprawę prócz kilku drobnych mechanik i warstwy audio-wizualnej, nic się nie zmieniło.

czytaj dalejPiras
23 listopada 2013 - 15:31