GDC prawie na żywo - naGRAnie #14 - g40st - 12 marca 2011

GDC prawie na żywo - naGRAnie #14

Po raz czternasty (a właściwie piętnasty, jeśli liczyć odcinek zerowy) spotykamy się z Wami w naGRAniu, czyli cyklicznym podcaście serwisu gameplay.pl. Jednocześnie przepraszamy słuchaczy za tygodniową obsuwę, ale była ona spowodowana czynnikami niezależnymi od nas (prawdę mówiąc ode mnie, no, ale nie wnikajmy w szczegóły ;)

Jak zwykle mamy dla Was porcję ciekawych dyskusji. W ciągu niespełna godzinnej audycji z troską (a jakże) spoglądamy na to co się dzieje wokół Dragon Age II, po raz kolejny wraca sprawa Call of Duty, którego najnowsza część została najlepiej sprzedającym się tytułem wszech czasów, zastanawiamy się dlaczego gracze nie kończą napoczętych gier i przede wszystkim omawiamy kilka interesujących spraw dotyczących projektowania gier. Wszystko to dzięki Verminusowi, który w tydzień temu był w San Francisco na GDC i opowie Wam trochę o tym, jak taka impreza wygląda. Będzie trochę o Dead Space i Risen 2, i Kinectimals tak więc starajcie się nie przegapić.

W podcaście udział wzieli: g40st, eJay, yasiu, Adrian Werner i Verminus.

Aby zapisać podcast na dysku, kliknij tutaj prawym przyciskiem myszy i wybierz odpowiednią opcję.

g40st
12 marca 2011 - 19:16