Wyciekł gameplay z Hitman: Absolution - RazielGP - 10 października 2011

Wyciekł gameplay z Hitman: Absolution

W sieci pojawił się filmik prezentujący wybraną przez tworców misję z Hitman: Absolution. Chętnych odsyłam poniżej. Film trwa niespełna 17 minut i przedstawia tajniki gry. Zmiany w stosunku do poprzedników są widoczne gołym okiem. Nie zabrakło również znanych z serii o łysym skrytobójcy elementów. Po obejrzeniu nowego gameplay'a uważam, że każdy z Was powinien znaleźć coś dla siebie. Przeplatają się tu elementy skradane bez użycia broni palnej, jak i te, w których możemy poczuć się niczym Rambo. Na koniec zapraszam Was również do wzięcia udziału w ankiecie, którą widzicie poniżej, a także do komentowania.

RazielGP
10 października 2011 - 18:15

Podoba Wam się nowy Hitman?

Tak, czuć w nim nową jakość 72,5 %

Nie, Hitman skończył sie na Kill 'Em All 6,7 %

Nie wiem, nie oceniam gier po filmikach z youtube 20,8 %

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.10.2011 21:15
Coy2K
odpowiedz
Coy2K
110
Veteran

wygląda fajnie. Nie podoba mi się jedynie sposób animacji głównego bohatera podczas poruszania się (chodzenia). Strasznie to sztywne.

10.10.2011 21:28
odpowiedz
krzychu2k7
39
Konsul

Liczyłem na lepszą symulację zabójcy. Chyba się nie doczekam rozwoju w tym kierunku i Blood Money zawsze będzie najwyżej :P

10.10.2011 21:44
viesiek
odpowiedz
viesiek
138
the doge

Wygląda całkiem spoko, z wyjątkiem tej super wizji. No bez przesady, widzi przez ściany i jeszcze na dodatek pokazuje mu się ścieżka jaką idzie koleś? Eee, wtf?! Oo

A, i jeszcze (choć może już się czepiam) dlaczego ten gliniarz, którego zrzucił z balkonu nie wydarł się spadając? :o Rozumiem, że duszeni przeciwnicy i koleś który dostał gipsem w łeb nie wydali żadnego dźwięku, ale ten koleś był jeszcze "długo" przytomny.

10.10.2011 22:14
SnT
odpowiedz
SnT
144
U R

Pierwszego Hitmana mi raczej nic nie przebije...ale udźwiękowienie w tym filmiku jest obłędne !

11.10.2011 09:01
odpowiedz
P.MOLO
36
Centurion

Mnie tam się podoba nowy "łysol", grunt to zostawienie swobody działania jak to było chociażby w blood money (kto chce rozwalać to rozwala, a kto chce po cichaczu to sie czai), a nie oskryptowanie jak w conviction. Ta superwizja także mi nie przeszkadza bo nie będzie narzucana przez twórców do używania (to tylko ułatwienie dla tzw. "niedzielnych graczy").

11.10.2011 09:06
eJay
odpowiedz
eJay
197
Quaritch

gameplay.pl

Ta super wizja i zaznaczone ścieżki patroli to jakaś mega żenada ;/ Poza tym całkiem zgrabna skradanka z ładą grafiką o oświetleniem przeniesionym z Alan Wake ;)

11.10.2011 09:49
odpowiedz
keeveek
76
Konsul

Mnie się nie podoba, że łysy zabija każdego do kogo podchodzi. Mam nadzieję, że będzie osobny przycisk do ogłuszania...

Hitman to mi się kojarzy z profesjonalistą, który zabija TYLKO cel misji i nikogo więcej. Tak zresztą grałem przez wszystkie cześci (o ile było to możłiwe)

A, najlepsze jest slow-mo po to żeby móc przejść niezauważonym przy strażnikach. Co robi 47 żeby uniknąć podejrzeń? Zasłania twarz ręką :D

11.10.2011 12:00
raziel88ck
😊
odpowiedz
raziel88ck
151
Reaver is the Key!

Goozys[DEA] - Grałem w jedynkę w grudniu zeszłego roku i również można było zabijać. Właśnie swoboda jest całym pięknem serii Hitman. Osoba nie lubiąca przemocy znajdzie inne rozwiązanie na ukończenie danego etapu, zaś ta która uwielbia likwidować wszystko co stanie jej na drodze również.

Co prawda w Cichym Zabójcy oraz Kontraktach (w Krwawą Forsę jeszcze nie grałem), ukończenie misji po cichu oscylowało w różnorodne premie i bonusy.

Poza tym uważam, że ciężko ocenić jest grę na podstawie jednej misji, która wcale nie musi reprezentować całej gry. Może w kolejnych misjach będziemy mieli więcej swobody? Nie zapominajmy również o tym, że gra nadal jest w fazie produkcji i kilka rzeczy może się zmienić. Zauważyłem np. teleportujący się wazon, którego zapewne nie ujrzymy w wersji finalnej.

Co do widzenia przez ściany oraz ścieżki, którymi podążają nasi przeciwnicy. Wyczytałem kiedyś, że jeśli ktoś uzna to za profanację to wcale nie musi korzystać z tej zdolności, więc jeśli mamy mieć wybór to chyba nie będzie źle? Zawsze to lepiej niż mamy mieć z góry narzucone mechanizmy gry.

Muzyka na końcu przypadła mi do gustu. Pasuje do klimatów Hitmana. Odnośnie tej misji, jak już ktoś wcześniej wspomniał - ciekawy miks. Mnie się podoba i mam nadzieję, że cała gra będzie trzymała poziom poprzednich odsłon. Póki co po obejrzeniu tej misji poczułem hype na Hitmana i w końcu zabiorę się za zaległą czwóreczkę. :D

keeveek - To zasłanianie twarzy jest dla mnie naiwne, bo uważam, że wtedy najbardziej wzbudza podejrzenia wśród innych. :D

Cóż, Hitman: Absolution ideałem z pewnością nie będzie, ale mam cichą niczym skrytobójca nadzieję, że będzie godną odsłoną o przygodach wyhodowanego łysola.

11.10.2011 14:57
Kreek
😊
odpowiedz
Kreek
65
Senator

A w którym niby momencie Hitman zasłania się ręką?

11.10.2011 15:00
Orlando
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

14:28 i 15:18

11.10.2011 15:02
Kreek
😊
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Jak na moje oczy (albo raczej słuch) to on próbuje wtopić się w tłum rozmawiając przez radyjko, no ale co ja tam wiem;)

11.10.2011 15:10
Orlando
😊
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

Ja bym powiedział, że chowa twarz i ten efekt 'skupienia' sugeruje, że skupia swój słuch na otoczenie. Bo w końcu jak to ma być feature, to trudno, żeby np. taki sprzątacz rozmawiał przez radyjko. ;-)

11.10.2011 15:23
Kreek
😊
odpowiedz
Kreek
65
Senator

To są elementy wtapiania się w tłum, tak, żeby się na tle innych się zbytnio nie wyróżniać, i w zależności od tego w kogo się "wcielamy" te elementy są inne. Jako policjant więc możemy gadać przez radyjko, albo wpierniczać pączki, jako lekarz przeglądać kartę pacjenta itp. To nie jest mój wymysł, bo mówił o tym jeden z producentów Hitman: Absolution, ale nie chce mi się teraz tego cytatu szukać:P

11.10.2011 15:32
odpowiedz
keeveek
76
Konsul

Aha, jeżeli było to radyjko i zależy to wszystko od tego w kogo się wcielamy to ok.

To co jeszcze smuci to fakt, że wygląda na to, że struna fortepianowa przestaje być potrzebna - każdego przeciwnika załatwiamy na cacy jednym naciśnięciem guzika.

11.10.2011 15:34
odpowiedz
pro 123
74
Konsul

widzę ze lysol próbuje zgarnac fuche batmana ktory najwyrazniej odszedl na emeryture. ..
a szkoda bo wedlug mnie krwawa forsa byla jedna z najlepszych gier

11.10.2011 16:12
odpowiedz
Raziel
136
Legend

za dużo ułatwień, ale myślę, że na odp. poziomie trudności ich nie będzie. Ogólnie jeśli gra będzie tak wyglądała jak w tym filmiku to zapowiada się na hit:)

11.10.2011 18:27
Harry M
odpowiedz
Harry M
143
Master czaszka

No fajne! Ładnie wygląda

11.10.2011 21:06
raziel88ck
odpowiedz
raziel88ck
151
Reaver is the Key!

Kreek - W takim razie ciekawy pomysł, ale zastanawiam się czy w ostatecznym rozrachunku będzie to dobrym czy też złym posunięciem.

11.10.2011 21:21
kzwwdo
odpowiedz
kzwwdo
75
Generał

Jestem na nie.
Oby tylko jedna taka misja była.

12.10.2011 20:29
SlyCooper
😊
odpowiedz
SlyCooper
58
Kurszok

Cóż dla mnie to wygląda jak udawane gadanie przez radyjko. Przestudiowałem wszystkie wywiady z Blystadem i z IO na Hitman Hideout i twierdzi on że etap w bibliotece mógł wyglądać zupełnie inaczej:

GameMarshal: W takim razie, jak bardzo gra jest oskryptowana? Wspomniałeś w demie, że gra będą mogli działać na własny sposób, na jakikolwiek styl gry się zdecydują.

IO Interactive: To prawda. Jest parę oskryptowanych momentów, ale w zasadzie to, jak grasz, zależy od ciebie. To, co widziałeś w demie, jest całkowicie opcjonalne; jest wiele różnych dróg i sytuacji, które możesz stworzyć, wykonując określoną misję. Jeżeli użyjesz przebrania w bibliotece, na ten przykład, gra będzie wyglądać zupełnie inaczej niż to, co pokazaliśmy w demie. Pojawia się mnóstwo mniejszych wskazówek w fabule i opisach, które widzisz z postępami w grze. To ci nieco pomoże, jeżeli nie będziesz wiedział, co robić; nasłuchiwanie i wypatrywanie takich interakcji podsunie ci pomysły na to, co możesz zrobić, żeby przejść dalej.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze