Ostatnimi czasy stało się modne wykorzystywanie twarzy ludzi z realnego świata w grach wideo. W tym artykule pokażę Wam kilka przykładowych postaci z użyczonymi przez modeli, aktorów facjatami, które pojawiły się następnie w elektronicznych wersjach. Podobieństwa są powalające, a niektóre przykłady podane przeze mnie mogą wielu z Was zaskoczyć.
Czy ktoś z Was zastanawiał się kiedyś jak naprawdę wygląda Desmond Miles oraz jego przodkowie? Wcześniej też się nad tym nie zastanawiałem, dopóki nie ujrzałem w sieci całkiem przypadkowo Francisco Randeza. Człowiek ten jest modelem i użyczyl swojego ciała protagoniście seii Assassin's Creed.
To jednak nie wszystko. Pamiętacie może produkcję Max Payne 2? Postaci Mony Sax jak i tytułowego Max'a użyczyli aktorzy. Za model Mony posłużyła Kathy Tong, zaś za głównego bohatera - Timothy Gibbs. Oczywiście w pierwszej części z racji niskiego budżetu, Max Payne wyglądał inaczej. Można to tłumaczyć tym, że był też w jedynce młodszy. Mniejsza oto. Najważniejsze jest jednak to, kto ofiarował swoją buźkę. Tą osobą był scenarzysta omawianej produkcji - Sam Lake.
Na koniec zostawiłem prawdziwą perełkę. Nazwałem ją tak, ponieważ bohaterka ofiarująca swoje piękne ciało i sympatyczną buzię jest polskiego pochodzenia. Co prawda wychowywana była w Australii, zaś teraz jest amerykańską aktorką, ale liczy się fakt, ze polki sa najładniejsze na świecie. ;) Ponadto zna nasz rodzimy język o czym możecie się przekonać w poniższym filmiku. Yvonne Strahovski, czy jak kto woli Iwona Strzechowska użyczyła całego swojego ciała Mirandzie Lawson z Mass Effect 2.
Obejrzcie sobie zdjęcia, porównajcie je ze sobą i napiszcie o swoich przemyśleniach. Mile widziane własnoręcznie znalezione w sieci osoby, które użyczyły swoich ciał/twarzy postaciom gier.
Jeśli dla kogoś z Was informacje o postaciach są niewystarczające, zapraszam zasięgnąć wiedzy na www.google.pl