Reklamy na Super Bowl - firmy motoryzacyjne miażdżą - fsm - 6 lutego 2012

Reklamy na Super Bowl - firmy motoryzacyjne miażdżą

Święto amerykańskiego footballu, czyli finałowe rozgrywki znane jako Super Bowl to wyjątkowa data w kalendarzu ludzi zza Atlantyku. Wszyscy siadają przed telewizorami lub na stadionach, wydzierają się w niebogłosy, a bogate firmy wykorzystują ten czas do tworzenia najciekawszych i najlepszych spotów reklamowych, które za potwornie ciężkie pieniądze są emitowane w przerwach meczu. Nie inaczej było 5 lutego - zapraszam na krótkie zestawienie najciekawszych (moim zdaniem) reklam, jakie wczoraj obejrzeli Amerykanie.

6 filmików znajdziecie w rozwinięciu (warto zajrzeć, bo będzie satyra na Zmierzch, eksplodujące głowy, dziecko będące wehikułem czasu i inne "smacznostki"), ale najpierw krótki komentarz. Rok temu było chyba lepiej, bo dobre super bowlowe spoty AD 2012 to głównie reklamy samochodów. Cała reszta jest bez polotu... No dobra. Poza branżą motoryzacyjną ludzie z Doritos dali radę (z całej serii nowych spotów, ten poniższy rozbawił mnie najbardziej). Od biedy Hulu też jest fajne.

A teraz danie główne, czyli 6 reklam, które uważam za najlepsze (spośród obejrzanych 50-ciu).

Audi robi sobie jaja ze Zmierzchu.

Hyundai produkuje naprawdę szybkie coupe.

Volkswagen nawiązuje do zeszłorocznej reklamy "The Force".

Acura jest obiektem pożądania gwiazd telewizji.

Toyota wymyśla wszystko na nowo.

A Kia po prostu wymiata (czyli: to jest moja ulubiona reklama z tego zestawu).

A tak zupełnie szczerze - najbardziej ostatnimi czasu przemawiają do mnie serie reklam Old Spice (z panami Mustafą, Crewsem i Fabio). Mam jednak nadzieję, że oto poniedziałek zrobił się trochę weselszy.

fsm
6 lutego 2012 - 11:37