Sieć komórkowa Play chwaliła się pod koniec ubiegłego roku siedmioma milionami użytkowników. Z kolei wczoraj rano na oficjalnym blogu operatora pojawiły się dwa ciekawe prezenty z okazji piątych urodzin tego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Wiele osób spodziewało się nowej, korzystniejszej oferty dla abonentów, ale firma Play postanowiła przedstawić dwa klipy wideo z okazjonalnymi koszulkami i kobietą/mężczyzną prezentującymi swoje wdzięki…
Szczególne kontrowersje wzbudził prezent skierowany do mężczyzn, gdyż występująca w nim modelka nie wahała się wystąpić topless. Z oczywistych względów, wersja z facetem wywołała z tego powodu mniej skrajne reakcje ze strony płci pięknej (choć nie wszystkim przypadła do gustu jego uroda). Wśród komentarzy nie brakuje jednak opinii, że Play zastosował żenujący chwyt marketingowy mający na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów.
Jak wielokrotnie wspominałem przy okazji mojego cyklu artykułów o kontrowersyjnych reklamach gier, erotyka jest jednym z najłatwiejszych sposobów na zainteresowanie widza, ale wcale nie musi się to przekładać na wyniki sprzedaży. W tym wypadku warto wziąć pod uwagę fakt, że głównym adresatem (czy jak kto woli z angielskiego „targetem”) sieci Play są młodzi ludzie, więc tego typu reklama wpasowuje się w wizerunek młodzieżowego, rozrywkowego operatora.
Czy zgadzacie się z opiniami, że ta reklama jest żenująca i przyniesie więcej negatywnych ocen niż korzyści?
PS. Pomimo różnych komentarzy, mnie osobiście wideo z modelką w roli głównej bardzo przypadło do gustu – zarówno od strony wizualnej, jak i audio. Świetnie zmontowany klip. :)
Prawie jak przy podpisywaniu umowy na Neostradę - abonament wciąż wysoki i zamiast obniżki dają zbędne dodatki. Tylko tu macie gołą babę a w neo co najwyżej można dostać badziewny odtwarzacz MP3 ustępujący jakością dźwięku wszelkim produktom marki No-name....
[6] rozpowszechniająca się jak zaraza zniewieściałość wśród facetów, żeby nie rzec dosadniej.
Oglądało się całkiem przyjemnie. Niestety jako reklama nie daje rady. Teoretycznie powinienem mieścić się w ich targecie - 20 lat, telefonu używam do wszystkiego - internet, email, rozmowy, smsy, itd., więc klip powinien mnie zachęcić, ale ani trochę nie namówili mnie do przeniesienia mojego numeru do ich sieci.
No ale napiszę jeszcze raz - bardzo przyjemna dla oka "reklama".
@SpecShadow
TP nie pali się do obniżek, bo ma jedną zaletę nad wieloma innymi dostawcami - ma duży zasięg. U mnie na wsi mam do wyboru nędzną radiówkę i Neostradę (co najwyżej 6mb/s, bo na więcej nie pozwala infrastruktura), tak więc wybór jest oczywisty. Co innego w miastach gdzie można wybierać między "setką" dostawców i jeszcze większą ilością różnych taryf (od 512kb/s do 100mb/s) - tu TP ma ciężkie życie.
Ta reklama daje rade. To, ze o niej sie pisze jest jej glownym sukcesem, piszemy o play i pomyslodawcow reklamy tylko to obchodzi...
Po to sa reklamy, nie musza nam tlumaczyc oferty, musza zainteresowac potencjalnego klienta i to sie im udalo.
To jest żałosne, zobaczyłem tylko kawałek, przy czym nawet nie po wszystkich koszulkach możemy się dowiedzieć co one reklamują. Mimo wszystko, myślę, że ludzie zapamiętają kontrowersyjność tej reklamy pamiętając też sieć, która taką durnowatą (inaczej tego nie można określić) reklamę wylansowało.
Po to sa reklamy, nie musza nam tlumaczyc oferty, musza zainteresowac potencjalnego klienta i to sie im udalo.
yyy... że co ? ok...rozmawia się o tej "reklamie" czy cokolwiek to jest, ale szkopuł w tym, że właśnie te klipy nie są ciekawe. Gdyby to było 30 sekund...to moooże, ale prawie 3 minuty jak jakaś blondyna zakłada różne t-shirty ?
W takim razie targetem tych materiałów są prymitywy, których ekscytują takie akcje.
Niedługo przymierzam się do zmiany sieci i można nazwać mnie potencjalnym klientem, ale czymś takim mnie nie kupią.
Na koniec mogliby rzucić logo durexa i nawiązanie byłoby lepsze
Nie widzialem reklamy. Dlaczego autor watku na gameplay.pl nie wstawil filmika, ani chociaz nie podal linka?
Mr.t0ster - jak klikniesz na słowa w treści bloga pojawiły się to przeniesiesz się na stronę dwóch filmików.
A reklama nie powiem rzuca się w oczy, sporo szumu się wokół niej narobiło ale mi się tam w sumie podoba.
Nie widzialem reklamy. Dlaczego autor watku na gameplay.pl nie wstawil filmika, ani chociaz nie podal linka?
Kliknij w czerwony napis "pojawiły się", które znajduje się na samej górze w wpisu.
Hmmm... reklama ma zachęcić klienta, powiadacie? Ok, miło mi się oglądało, ale nie powiem, żebym został jakoś specjalnie zachęcony(choć może to być też kwestia tego, że mieszkam za granicą). W dodatku - co to za prezent? Za prezent mógłbym uznać jakąś zniżkę albo specjalną ofertę, a nie klip z gołą babą(całkiem niebrzydką, to fakt) lub facetem. Jak chcę obejrzeć nagie/półnagie panienki, to wchodzę na RedTube.
[ed.]
[19] ->?
Jak chcę obejrzeć gołe/półnagie panienki, to wchodzę na RedTube. '
Wybacz, ale dzięki.
Obejrzałem wersję dla chłopaków - mi się tam podoba, cycki są zawsze spoko, tylko ciekaw jestem jak wygląda wersja dla pań bo boje się włączyć.
Sieć komórkowa Play chwaliła się pod koniec ubiegłego roku siedmioma milionami użytkowników.
Poczekajmy do października, kiedy to kończą się 24-miesięczne umowy z PS3 i większość abonentów wyniesie się z radością z Playa. Ja tak zrobię na 100%, bo nawet Plus przez 7 lat mnie tak nie wydymał jak Play przez 1.5 roku.
Ja przez 3 lata miałem Mix w play, teraz od paru miesięcy Play Fresh i w gruncie rzeczy nie mam większych zastrzeżeń do tej sieci - szczególnie teraz, gdy można korzystać także z nadajników Orange.
Podziwiam ludzi ,którzy podchodzą do tej reklamy z obrazą, z powagą i odrazą. To się ogląda i ogląda i ogląda ... to nie jest filmik do fap fap, to jest podziwianie piękna natury(przynajmniej mam taką nadzieje, bo w tym przypadku natura się wybitnie postarała)
Napisałem o tej reklamami wczoraj na szymonmotyka.pl :)
TO NIE EROTYKA, TO SZTUKA.
p.s ta dama robi przekonujące miny i ruchy