Na łamach serwisu Destructoid pojawił się ciekawy materiał, na którym Tara Long (będąca fanką pierwszej części gry i tematyki snajperskiej) opowiada o swoim kontakcie z nadchodzącą grą City Interactive. Jej monologowi towarzyszy oczywiście gameplay zawierający całą masę nowych fragmentów wprost z gry. Co nowego w Sniper: Ghost Warrior 2? Oj sporo...
Dzięki zastosowaniu silnika CryEngine 3 gra wygląda przepięknie. Musimy się też liczyć z tym, że tym razem przyjdzie nam walczyć przede wszystkim w terenie zurbanizowanym (choć nie zabraknie oczywiście dżungli, w której popływamy). Historia przedstawiona będzie w dosyć chaotycznej formie, bowiem będziemy mieć do czynienia z retrospekcjami - zeznania głównego bohatera. Istotną informacją wydaje się być to, że w grze nie będziemy już korzystać z karabinów maszynowych! Skorzystamy natomianst z pomocy granatów czy min claymore, gogli termowizyjnych i noktowizyjnych, a także lornetki, za pomocą której zaznaczymy na mapie położenie wrogów (coś jak w Crysis 2). Tara zachwyca się też jednym z najlepszych elementów pierwszej części - kamerą podążającą za pociskiem. Ulepszeniu uległy animacje postaci, dzięki czemu cicha eliminacja wrogów wygląda teraz zupełnie inaczej. Możemy się też spodziewać licznych akcji, polegających na współpracy (jednoczesne eliminowanie celów etc.). Znalazło się też coś dla wybrednych - opcja dostosowania poziomu trudności, która pozwoli na dopasowanie gry do naszych potrzeb. Długość kampanii oscylować ma w okolicach 10h, a gra otrzyma też DLC (zwróćcie uwagę na główne menu).
Zachęcam też do obejrzenia materiału, który prezentuje technologiczną stronę gry:
Generalnie jest dobrze, jest na co czekać. Wspominałem już kiedyś, że City Interactive wie jakie błędy popełniło w pierwszej części i stara się ich nie popełnić przy okazji dwójki. Wszystko wskazuje na to, że otrzymamy kolejną bardzo dobrą polską grę.
A jakie Wy wyciągnęliście wnioski po obejrzeniu tego materiału?