Robota recenzenta gier, to miód i maliny. Nic dodać, nic ująć. Jak Wam ktoś napisze, że to ciężka, wymagająca i odpowiedzialna praca, to najwyraźniej potrzebuje żeby go poklepać po plecach i powiedzieć: „Wiem, wiem, masz bardzo trudne życie i doceniam twój ogromy wysiłek”.
Właśnie wróciłem z Berlina z bardzo udanej prezentacji gry TERA zorganizowanej przez wydawcę gry w Europie - firmę Frogster. Wraz ze sporą grupą dziennikarzy z różnych krajów, mieliśmy okazję poznać kilka nowych szczegółów na temat gry. W zasadzie nie było wielkich niespodzianek, dziennikarska brać, to dosyć przenikliwe towarzystwo i do tego dysponujące już na starcie sporym zakresem wiedzy na temat TERY. Tak czy inaczej, wiele informacji, które posiedliśmy wcześniej zostało sprecyzowanych i wzbogaconych o kilka interesujących detali. Niestety tych nie mogę ujawnić przed 23 maja, do tego czasu zobowiązano nas do zachowania tajemnicy. Jedyne czym mogę się podzielić to raportem z samego eventu i paczką fotografii, które udało mi się w wolnym czasie wykonać.
Materiał na temat produkcji zatytułowanej Brink, który publikujemy z Rojem od dwóch dni, trafił chyba na podatny grunt. Okazuje się, że gra mimo miernej akcji marketingowej, wzbudziła szersze zainteresowanie niż pierwotnie przypuszczaliśmy. Dzisiaj pora na zamknięcie trzyczęściowego raportu. Znajdziecie w nim podsumowanie całości, a w samym wpisie kilka nowych szczegółów, jakie podrzucili nam widzowie i czytelnicy, za co serdecznie dziękujemy.
W dniu dzisiejszym na Steamie, ruszyła gameplay’owa grupa. Dobre miejsce do szukania znajomych do elektronicznej zabawy spośród naszych czytelników i redaktorów. Dlaczego dobre? Bo możemy się przecież poszczycić świetną społecznością, a więc możliwe, że rozgrywka w takim towarzystwie będzie całkiem przyjemna.
Przygotowaliśmy wraz z Rojem specjalny, trzyczęściowy materiał, dotyczący sieciowej strzelaniny – Brink, który będziemy publikować w okresie świątecznym, począwszy od dnia dzisiejszego. Gra zapowiada się nieźle, chociaż jej twórcy nie poświęcają chyba specjalnej uwagi akcji marketingowej. Nie zamierzamy ich w tym wyręczać, ale chcemy tę produkcję odrobinę Wam przybliżyć. Premiera 10 maja i chyba jest na co czekać.
W tej prezentacji jest wszystko. Eksplozje, prostackie monologi, pani na rurce, ciężkie spluwy, cycki, całujące się bliźniaczki, krew, bluzgi i wiecie co? "There is more where that came from". Nowy trailer z Księciem w roli głównej trafił do sieci dzisiaj w nocy i robi solidne wrażenie.
Pierwszy Portal był w zasadzie modem, dodatkiem do Pomarańczowego Pudełka, okazał się hitem, a jego popularność przebiła nie tylko oczekiwania twórców gry, ale również wydawcy. Na kontynuację tytułu oczekiwałem z radością, bez zniecierpliwienia co prawda, ale z przeczuciem, że oto zbliża się coś bardzo przyjemnego. Teraz rozgrywkę dla pojedynczego gracza mam już za sobą i wiem jedno. Portal 2 nie zawiódł moich oczekiwań.
Guild Wars 2 - po raz kolejny. Pogadaliśmy sobie trochę z Rojem na temat dwóch profesji, które były ujawnione jako ostatnie, czyli Thief i Guardian. Mamy kilka ładnych ujęć, trochę przyjemnej muzyki, a wszystko okraszone niezobowiązującą wymianą zdań. Zapraszam do oglądania.
Dzisiejszy ranek jest dla mnie dosyć wesoły, w moje rece trafił bowiem Portal 2. Gry nikomu chyba nie trzeba specjalnie przedstawiać, co zdecydowanie cieszy moje zapracowane palce. Tak czy inaczej, wkrótce rozpocznę testowanie i nagrywanie, a tymczasem mam dla Was krótki materiał zrobiony na szybko.
Dzisiaj, z ogromną przyjemnością, chciałbym zapowiedzieć i zaprezentować najnowszy cykl filmów, które będę tworzył wraz z Rojem. Program postanowiliśmy zatytułować „Rock & Rojo” i mamy nadzieję, że spotka się on z pozytywnym odbiorem. Zaczynamy od Guild Wars 2, ale nie ograniczymy się tylko i wyłącznie do tej produkcji. W przyszłości będziemy dyskutować na temat różnych gier zarówno przed ich premierą, jak i po. Czyli wszystko co nas bawi i ciekawi.