Maska - świrus na prezydenta
Raz & na zawsze 2 - Legendy nigdy nie umierają
Słyszeliście, co zrobił Eddie Gein? - Krótka historia szaleństwa i koszmaru
Aristophania 2 – Tajemniczy ogród Xaviera Dorisona
LastMan 8 - Nic się nie kończy, wszystko się zmienia
Błękit w Zieleni - Za łatwa dla trudnych, a dla łatwych za trudna
Niezależnie od tego, czy na pierwszej planszy poznajemy sympatyczną parkę wybierającą się na ramen, księżniczkę ze świata fantasy czy zatopionego w książce okularnika, możemy być pewni; że za chwilę sprawdzimy możliwości ich lędźwi.
Znacie ten typ, który uważa, że wszystko mu się od życia należy? Leniwy i krnąbrny, owładnięty obsesyjnym poczuciem niedopieszczenia, mimo że nie ma zupełnie nic do zaoferowania? Żyje z dnia na dzień, topi żale w alkoholu, papierosach czy narkotykach. Niegroźny, bo niewielki. A co gdyby taka jednostka zyskała olbrzymią potęgę? Co, gdyby losy świata zaczęły zależeć właśnie od niego?
Duncan to młody, przystojny rudzielec o łagodnym usposobieniu. Mimo sportowej sylwetki i stabilnej posady kiepsko radzi sobie z kobietami. Gdy jego babcia ucieka z domu spokojnej starości, cały świat staje na głowie. Miła starsza pani, która ukształtowała jego charakter, trzymała w szafie niejednego trupa. Wszystkie zbudziły się w jednej chwili i ze skowytem wybiegły w noc.
Cole Turner należy do ludzi, których trudno jest zdziwić. Na codzień obcuje z płaskoziemcami, antyszczepionkowcami, ludźmi wierzącymi w reptilian czy sfingowanie wyprawy na księżyc. Żeby nim wstrząsnąć potrzeba czegoś naprawdę mocnego. Na przykład dowodów na to, że każda spiskowa teoria w sprzyjających okolicznościach może okazać się prawdą.
Scott McCloud w 1993 roku wydał "Zrozumieć Komiks". Przełomowe dzieło, które zmierzyło się ze specyfiką komiksowego medium, a samo jest komiksem. Publikacja otworzyła wiele dyskursów i przypomniała o dydaktycznej sile komiksu. Czy "Stworzyć Komiks" idzie w jej ślady?