Szybka rozkmina #2 Hand Cannon w Dead Space 2. Jesteś Hardkorem? - ROJO - 31 stycznia 2011

Szybka rozkmina #2 Hand Cannon w Dead Space 2. Jesteś Hardkorem?

Szybka rozkmina to cykl mini-felietonów, który oprócz ukazania interesującego zjawiska, gamingowej ciekawostki, śmiesznego filmiku lub ukrytego bonusu -  zaprasza Was do dyskusji na konkretny temat i wzięcia udziału w ankiecie.

Zazwyczaj za przejście jakiejś gry na najcięższym poziomie trudności, oprócz oczywistej, ogromnej satysfakcji, otrzymujemy stosowny Achievement lub Trofeum. Jest się czym pochwalić, jest duma, jest fajnie. No OK. Najbardziej rajcuje jednak jakaś rzecz, którą naszą heroiczną grą sobie odblokowaliśmy. Zawsze to dodatkowy dowód naszych starań. Co więc powiecie na specjalną "broń"? Twórcy gry Dead Space 2 uraczyli nas takową. Otrzymamy ją za przejście gry na ostatnim poziomie trudności - hardcore mode. Czym dokładnie jest Hand Cannon? Jak działa? Jak wygląda? Jakiej amunicji używa? Po więcej informacji, ankietę i filmik prezentujący owe działo w akcji - zapraszam dalej.

[Zachęcam do oddzielnej dyskusji na temat poziomów trudności jakie z reguły wybieracie w grach oraz wzięcia udziału w ankiecie]

Podczas seansu, zwróćcie uwagę na dane samej "giwery". Chodzi mi o opis działania podstawowego i alternatywnego ataku. No i te dźwięki :P

A wy? Jaki poziom z reguły wybieracie rozpoczynając zabawę? Bezstresowa zabawa na Easy, standardowy Normal, wyzwaniowy Hard czy wyczynowy Hardcore? Jeśli decydujecie się na ostatni wariant, to dlaczego to robicie? Dla Osiągnięć, ukrytych bonusów czy czystej satysfakcji? Zapraszam do ankiety i dyskusji w komentarzach.

P.S. Jeśli podoba Ci się mój Blog, znalazłeś/-aś w nim coś dla siebie (jakiś stały cykl, konkretny dział, itp.) i posiadasz konto na Facebook'u, "Polub go" po prawej stronie pod moim avatarem. Z góry Ci za to dziękuje. Doceniam i pozdrawiam. ROJO

Szybka rozkmina:

#1 Crysis 2 w 3D. Opinia Jamesa Camerona (rozmawiamy o sprzęcie 3D)

#2 Hand Cannon w Dead Space 2. Jesteś Hardkorem? (rozmawiamy o poziomach trudności)

#3 Move na PC? (rozmawiamy o kontrolerach ruchowych)

#4 Przeskoczyć flagę w Mario (rozmawiamy o jumpingu)

#5 Nowe kostiumy w Mass Effect 2 (rozmawiamy o strojeniu Avatarów)

#6 Komiksy połączą Batmany! (rozmawiamy o fabularnych poczekajkach łączących części gier)

#7 Ostatni odcinek "Mody na sukces" (rozmawiamy o serialach-tasiemcach)

#8 Azjaci oszaleli (rozmawiamy o szczęściu)

ROJO
31 stycznia 2011 - 10:36

Jakie preferujesz poziomy trudności w grach?

Wolę bezstresową jazdę. Pewnie, na spokojnie, na luzie: Easy lub niżej 8,8 %

Zazwyczaj wybieram poziom domyślny, sugerowany przez twórców: Normal 61,4 %

Lubie wyzwania. Lubię ból. Nie przeszkadza mi wgrywanie po kilkadziesiąt razy sejwa: Hard i podobne 18,5 %

Jestem hardkorem! Nie boję się najcięższych prób. Tylko przy tych poziomach czuję prawdziwą satysfakcję!: Very Hard i podobne 11,4 %