Popularne na gameplay.pl (2)

Superauta, hostessy - galeria z Poznań Motor Show 2017

Miesiąc po słynnym salonie w Genewie, największe marki motoryzacyjne świata pokazują swoje nowości w naszym kraju , na Poznań Motor Show 2017 - największych takich targach w Polsce. Jak zwykle, egzotyczne super samochody to nie jedyna atrakcja imprezy. Coś dla siebie mogli znaleźć miłośnicy jednośladów, ciężarówek, luksusowych kamperów, a nawet… piłki nożnej!

czytaj dalejDM
10 kwietnia 2017 - 09:30

Krótka piłka - Breakneck City

Chodzone bijatyki najlepsze lata mają dawno za sobą. Magia salonów gier i wrzucania monet do automatów już nigdy nie wróci. Do tego gry się rozwinęły, a twórcy mają bardziej bezczelne metody na wyciąganie kasy z graczy. Jednak od czasu do czasu ktoś decyduje się, stworzyć gry wzorowane na klasycznej formule idź w prawo i obijaj wszystko, co zobaczysz. Czasem wychodzi z tego coś spoko. Innym razem dostajemy Breakneck City.

czytaj dalejDanteveli
11 stycznia 2022 - 07:55

Pyrkon 2017 - galeria cosplayów i pyrkonowych atrakcji

Pomimo dość chłodnego początku majówki, na tegorocznym Pyrkonie jak zawsze panowała gorąca atmosfera. Kameralna kiedyś impreza w jednej ze szkół podstawowych to dziś nie tylko ogromne wydarzenie na terenie targów dla miłośników fantastyki, a festyn widoczny w całym mieście, który przyciąga również jego mieszkańców. Oto czym żył Poznań w ostatni weekend.

czytaj dalejDM
30 kwietnia 2017 - 22:59

Scarf

Nie lubię szalików. Może jestem w mniejszości, ale ten element garderoby nie jest dla mnie. Szaliki gryzą w szyje, są niewygodne i kojarzą się z mamą przypominającą o ich ubieraniu. Dlatego też gry o tematyce szalikowej nie są moją niszą. Znacznie bardziej wolę coś o wybijaniu kosmitów, pokonywaniu armii potężnych wojowników lub uciekaniu przed koszmarnymi potworami. Jednak raz na jakiś czas wychodzę ze swojej strefy komfortu i sięgam po tytuł taki jak Scarf. Czy było warto? Może lepiej wrócić do straszaków, bo przynajmniej nie drapią w szyje?

czytaj dalejDanteveli
13 stycznia 2022 - 20:13

Po 3 latach książka Fale Ciemności, nadal daje frajdę w oczekiwaniu na film Warcraft 2

Komu podobał się film Warcraft: Początek? Mnie bardzo i od roku 2016 czekam na kontynuacje. Może nigdy nie doczekam się takiego filmu, a szkoda gdyż po upadku Wichrogrodu i wkroczeniu na ziemie Azeroth orków, akcja jeszcze bardziej się rozkręca. Nabiera rumieńców wraz z podziałem na Horde i Przymierze, a każda nowa rasa, która dołącza do stron, dodaje coś od siebie i tworzy ogólną wybuchową mieszankę. Dobrym przykładem tego, co może nas czekać w drugiej części filmu, jest książka Fale Ciemności Aarona Rosenberga i na tej pozycji skupimy się w Biblioteczce Gracza #47.

czytaj dalejhongi
31 grudnia 2021 - 09:44

Recenzja Terminator. Płonąca ziemia

Terminator. Płonąca ziemia to komiksowa pozycja, która pierwotnie ukazała się w częściach na początku lat 90. Rodzimy czytelnik musiał więc uzbroić się w dużą dozę cierpliwości, ale nareszcie otrzymuje on swoją szansę sprawdzenia tej historii (w wydaniu kompletnym).

czytaj dalejFroszti
31 grudnia 2021 - 11:27

Silent Hill 2, czyli przebaczenie.

Tekst zawiera spoilery. Jeżeli nie graliście w Silent Hill 2, to naprawdę radzę nadrobić zaległości i nie psuć sobie jednej z najlepszych gier w historii tym tekstem.

Silent Hill 2 jest chyba najlepszym przykładem, że gry to coś więcej. Jedna z najlepiej zaprojektowanych gier w historii, niosąca za sobą potężny ładunek emocjonalny. Wpływ drugiej odsłony Silent Hill na zwroty fabularne, sposób opowiadania fabuły, kreacje świata, bohaterów jest nie do przecenienia. Przede wszystkim Silent Hill 2 zrewolucjonizował sposób straszenia na kilku poziomach. Nikt do tej pory nie wlał takiej ciemności do mojego umysłu. Chyba już nikomu się to nie uda. Przytłaczająca atmosfera totalnego opuszczenia, samotności i trwogi, której nie uświadczy się w żadnej innej grze, to główny atut Silent Hill 2.

czytaj dalejmyrmekochoria
14 marca 2013 - 17:17

Demonstracyjny czar, czyli Target i split screen

Pierwszym polskim shooterem, który odbił się szerszym echem na rynku światowym był Chrome. Oczywiście nadgorliwi mogliby dodać Mortyra, ale nie wiem czy to pozytywny przykład. Wcześniej mieliśmy kilka ciekawych projektów. Pył był polską odpowiedzią na Quake i Unreal. Jednak to demo Target zapadło mi w pamięć. Ten wpis mógłby zostać umieszczony w zupełnie innej kategorii, którą wypadałoby nazwać „split screenowy czar”.

czytaj dalejmyrmekochoria
23 kwietnia 2013 - 19:31

Recenzja Wielkie bitwy morskie - Gravelines

Wielkie bitwy morskie – Gravelines to szesnasty tom serii autorstwa Jean-Yves Delittie poświęconej wielkim historycznym potyczką na morzu. Tym razem jak sama nazwa wskazuje, autor skupił się na XVI wieku i wydarzeniu, które było punktem zwrotnym dla historii starego kontynentu.

czytaj dalejFroszti
29 grudnia 2021 - 10:43

Front Mission Evolved - niezgorsza mecha-rozwałka

sakora ocenia: Front Mission Evolved
70

Front Mission Evolved ma mocne korzenie osadzone w całkiem niezłych turówkach na konsole poprzednich generacji. Łączyły różnorodność zadań, interesujących bohaterów, dając duże możliwości rozbudowy mechów, tu nazywanych Wanzerami. W tej części seria zrobiła krok naprzód, dając nam osobiście pokierować mechem w czasie rzeczywistym. Dla wielbicieli serii to profanacja, jednak ta zmiana sposobu rozgrywki to jednak znak naszych czasów.

Front Mission Evolved / Square Enix
czytaj dalejsakora
2 kwietnia 2013 - 17:49