Maska - świrus na prezydenta
Raz & na zawsze 2 - Legendy nigdy nie umierają
Słyszeliście, co zrobił Eddie Gein? - Krótka historia szaleństwa i koszmaru
Aristophania 2 – Tajemniczy ogród Xaviera Dorisona
LastMan 8 - Nic się nie kończy, wszystko się zmienia
Błękit w Zieleni - Za łatwa dla trudnych, a dla łatwych za trudna
Niewiele wiadomo na temat Ciężkiej Cieczy poza tym, że jest płynna, swoje waży i osiąga absurdalne ceny na czarnym rynku. Większość uznaje ją za metal, ale S odkrył też, że daje niezły odlot... a może coś więcej?
Pewnego razu otrzymuje zlecenie na odnalezienie człowieka. Jest nim artystka mająca stworzyć rzeźbę idealną z Ciężkiej Cieczy. S jest zaintrygowany. Już od jakiegoś czasu zastanawiał się co słychać u jego byłej. Jakiś czas temu zniknęła bez śladu.
Duet John Arcudi i Doug Mahnke w poprzednim tomie dostarczył nam sporej dawki mocnych wrażeń. Brutalnego gore w stylu Lobo, podanego w sosie z humoru na granicy dobrego smaku i doprawionego solidną dozą szaleństwa. Stworzyli prawdziwą gratkę dla miłośników jazdy po bandzie i podwaliny, pod jeden z bardziej pamiętnych przebojów dużego ekranu. Jak to wygląda w odsłonie, która ich nazwiska nosi głównie na grzbiecie?
Pewnego razu gdy młody chłopak wychodzi do sklepu po drugie śniadanie, zamiast w spożywczym znajduje się... w innym świecie. Krainie smoków, magii i zombie. Sytuacja byłaby dla niego opłakana, gdyby nie fakt, że potwory są tu łagodne jak baranki, a piękne półdemonice nade wszystko pragną uprawiać z ludźmi seks.
Gdy młody fotograf zostaje wysłany z misją dokumentowania miejsca dotkniętego katastrofą ekologiczną, uznaje to za życiową szansę. Nie może przypuszczać, jak głęboko poruszy go to, co tam zastanie. Dzieci w maskach gazowych, burze pyłowe czy rodzice chowający swoje dzieci z powodu pylicy płuc... Jego zdjęcia mają zwrócić uwagę rządu na kluczowe obszary klęski. Tylko jaką pomoc mogą zaoferować władze? Powstrzymają pył? Sprowadzą deszcz?
Najnowsza odsłona "Locke & Key" przenosi nas do początków XX wieku. W pięciu prequelowych historiach opowiada o najważniejszych wydarzeniach związanych z Keyhouse i rodziną Locke'ów na długo przed wydarzeniami z głównej serii. W tamtych czasach mieli jeszcze dostęp do szepczącego metalu i potrafili wytwarzać nowe artefakty. Mogli powołać do życia wiele szalonych projektów. Od magicznego domku dla lalek, po klucz do samego piekła...
Po narkotycznym tripie i wielkiej ucieczce Sayi zainicjowanej przez zdrajcę Quana docieramy do sedna tomu. Marcus wraz z resztą paczki wraca do King's Dominion. Mistrz Lin, wbrew oczekiwaniom, wita go z otwartymi ramionami. Dawne szczury zyskały coś, czego nigdy by się nie spodziewały – renomę. Tylko czy w szkole morderców dobrze jest zwracać na siebie uwagę?
Zima w Zwierzęcym Zamku oznacza konieczność dodatkowej pracy. Ciemięrzonym zwięrzętom nakazuje się za darmo zbierać drwa na opał. Co więcej, niczego nie mogą zostawić dla siebie, a zakup oznacza niebotyczne koszty. Bezkrwawa rewolucja wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczyna się długa gra na przetrzymanie, a noce są coraz mroźniejsze...
Neo wraz z Rycerzem Rozpaczy zwiedzeni przez Głupca postanawiają zdać się na łut szczęścia. W tym czasie Dyktator z Bogodzierżcą bawią się we władców marionetek. Wątła to jednak władza, zdobyta chwiejnym zaklęciem. Podzielona drużyna obiera dwie zupełnie inne drogi do celu. Całkiem jakby zapomnieli, że warunkiem powrotu do domu jest jednomyślność.
Włochate Pershuany panicznie boją się utraty sierści. Tymczasem Lustrzany Świat właśnie nawiedza pozbawiająca owłosienia zaraza. W dodatku bardziej wrażliwi okazują się członkowie naturalistycznej frakcji politycznej. Może to zburzyć delikatny pokój między nimi, a bardziej humanitarnymi Zeugmatykami i ludźmi. Czy Fourmille Gratule nawiedzona przez ducha opowiadaczki rozwiąże zagadkę utraty sierści?
Dziesięć lat po wydarzeniach z poprzedniego tomu Richard Aldana ucieka z więzienia w Dolinie Królów. Kobieta, która pomogła mu się stamtąd wydostać, informuje go, że być może Adrian Velba żyje. Jeśli tak jest, prawdopodobnie oczyści go z zarzutów. Wydostać się z więzienia to jedno, ale opuścić krainę – zupełnie co innego.
Gdy grabarz Jonas Crow spotyka przyjaciela z młodości, wygląda na to, że los wreszcie się do niego uśmiechnął. Wesoły Sid wydaje się mieć pozycję, pieniądze i wielkie plany. Żadnej z tych rzeczy nie poskąpi komuś, kto odsiedział za niego wyrok. Wszystko zapewne ułożyłoby się jak we śnie, gdyby nie jeden szkopuł. Szkopuł pod postacią moralności grabarza.
Samotna, młoda dziewczyna dostrzega siedzącego, smutnego mężczyznę, który od razu wpada jej w oko. Gdy chłopak wstaje, jej oczom ukazuje się podejrzany, gruby sznur. Yuuichi przyszedł tu, by popełnić samobójstwo, a ona jest jego ostatnią nadzieją.