Brucevsky

Gralingrad

najnowszepolecanepopularne

Soul Reaver 2 i sztuka opowiadania historii

Czy Motorstorm na premierę PS5 miałby rację bytu?

Autobiografia Colina McRae - recenzja

Dragon Ball Z: Fusion Reborn w 13 tweetach

Starożytny Rzym i niedotrzymane słowo

Moje Najki 2019

Moja kariera w FIFA 12: jesteśmy w pierwszej szóstce?

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

Zmiany w formacji pozwoliły Chateauroux odnieśli kilka ważnych zwycięstw i przesunąć się w górę tabeli. Czy mimo kontuzji Seok Mina udało się piłkarzom utrzymać dobrą passę w Ligue 2?

czytaj dalejBrucevsky
29 stycznia 2012 - 09:26

Apetyczny Resident Evil 6

Źródło: relyonhorror.com

Smakowicie. Tak w skrócie można opisać to, jak wygląda najnowsza część uwielbianego przez wielu cyklu gier. Capcom nie zamierza popełniać błędu i udawać, że oczekiwania graczy oraz sposób tworzenia nowych tytułów nie zmieniły się. Może przez to znowu dostaniemy strzelankę z elementami grozy, a nie pełnoprawny survival-horror, ale czy to naprawdę powód do zmartwień?

Chyba każdy kto spędził godziny poznając przygody Leona w czwartej odsłonie i kto później nieźle bawił się walcząc o życie w Afryce w kooperacji nie zaprzeczy, że były to dobre gry. Na taką zapowiada się też szóstka, która wyraźnie stawia na akcję, efektowność i emocje. Resident Evil otworzył może gatunek survival-horrorów dla szerszej publiczności, ale dzisiaj bardzo mądrze go już nie kontynuuje.

czytaj dalejBrucevsky
28 stycznia 2012 - 09:52

Moja kariera w FIFA 12: krajowy puchar i zimowe okienko transferowe

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

Po kilkunastu kolejkach Chateauroux plącze się w środku tabeli. Ma za sobą już pierwszy kryzys, z którego zaczyna powoli wychodzić. Po kilku dobrych występach w Ligue 2 przyszła pora na walkę w krajowym pucharze.

czytaj dalejBrucevsky
24 stycznia 2012 - 16:12

Devil May Cry jak Bayonetta, Bayonetta jak Devil May Cry

Dorobienie się wielkiego worka zaległości sprawia, że często gramy w określone tytuły wiele lat po premierze, nie zawsze w zakładanej przez twórców kolejności. Zdarza się i tak, że sporadycznie bawimy się nowymi grami wydanymi na current-geny nie znając „kanonu” danego gatunku. Mnie tak się zdarzyło jakiś czas temu, gdy ukończyłem Bayonettę, choć trylogia Devil May Cry była mi niemal obca.

Przygody Dantego widziałem na filmikach i grałem po kilkadziesiąt minut u znajomych. Ale sam, osobiście, żadnej z nich jeszcze nie skończyłem. Gdy nadarzyła się jednak okazja, aby sprawdzić w akcji Bayonettę nie mogłem jej przepuścić. Dzieło Platinum Games szybko dało się polubić i po kilku godzinach intensywnych walk zobaczyłem napisy końcowe. Tytuł zrobił na mnie niesamowite wrażenie, bo prezentował w efektowny sposób niezwykle dynamiczne starcia z grupami wrogów oraz gigantycznymi bossami. Specjalne ataki, błyskawiczne uniki oraz oryginalny styl walki głównej bohaterki były dla osoby nie znającej DMC czymś naprawdę niesamowitym.

czytaj dalejBrucevsky
22 stycznia 2012 - 10:23

Moja kariera w FIFA 12: dzień dobry panie kryzysie

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

Po fatalnym starcie Chateauroux zdobyło pierwsze punkty i awansowało do bezpiecznej strefy. Gdy wszystko wydawało się zmierzać w dobrym kierunku kontuzje odnieśli Grange i Lafourcade, drugi i trzeci najważniejszy zawodnik w składzie na początku rozgrywek…

czytaj dalejBrucevsky
21 stycznia 2012 - 09:01

TOP 5 najbardziej przydatnych i beznadziejnych kart w Metal Gear Ac!d

Po kilkunastu godzinach zabawy odkryłem niemal całą talię w Metal Gear Acid na PlayStation Portable. Czuję się więc zobowiązany, aby wybrać w subiektywnym podsumowaniu pięć kart, które najbardziej przydały się w grze i pięć takich, które uważam za totalną pomyłkę i brak pomysłu ze strony autorów.

Osobom, które lubią samemu odkrywać talie i zamierzają jeszcze grać w pierwszą część dzieła Konami odradzam dalsze czytanie. Możecie popsuć sobie frajdę ze zbierania.

czytaj dalejBrucevsky
17 stycznia 2012 - 21:25

Moja kariera w FIFA 12: punktujemy i walczymy z kontuzjami

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

Sezon Ligue 2 rozpoczęty i po pierwszych fatalnych wynikach Chateauroux zdobyło wreszcie trzy punkty. Jak francuski drugoligowiec zaprezentował się w kolejnych meczach?

czytaj dalejBrucevsky
15 stycznia 2012 - 09:38

Tablet Razera to skok w bok

Zaprezentowany niedawno tablet Razera wywołuje mieszane uczucia. Nowy sprzęt przedstawiła już w swoim wpisie Koona. Z jednej strony nie sposób nie zachwycić  się możliwościami tego gadżetu, który pozwala nawet grać w Skyrima z ustawieniem wysokich detali, z drugiej, jakoś to wszystko wydaje się takie pozbawione sensu.

Fajnie, że ktoś przygotował dla maniaków i bogaczy tablet, który pozwoli im w spokoju delektować się najnowszymi tytułami, które powstały w studiach deweloperskich. To zawsze odpowiedź na zapotrzebowanie pewnej grupy odbiorców, która miała prawo narzekać na swoje mało wydajne gadżety. Teraz dostanie to co chciała.

czytaj dalejBrucevsky
14 stycznia 2012 - 13:06

Moja kariera w FIFA 12: złe dobrego początki?

Źródło: franceinfo.fr

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

W trzecim epizodzie cyklu zaczynamy rozgrywki w Ligue 2. Celem Chateauroux jest środek tabeli. Zadanie możliwe do wykonania, choć na pewno będzie wymagało sporo wysiłku.

czytaj dalejBrucevsky
8 stycznia 2012 - 11:47

Narzucone z góry przez dewelopera = złe

Możliwość kreacji lub dowolnego kształtowania swojego bohatera jest często mile widziana przez graczy. Nawet w takich produkcjach jak Devil May Cry, gdy po prostu zwiększamy umiejętności herosa, wykupując kolejne ataki lub przydatne zdolności.

W przypadku pierwszej części tej świetnej serii od Capcom za wiele różnych rzeczy do odblokowania nie ma, ale i tak nie starcza punktów, aby przy jednym ukończeniu gry zrobić z Dantego niepokonanego herosa. Fajnie więc wydaje się czerwone orby na poszczególne nowe ataki i obserwuje jak demony mają coraz większe problemy ze zrobieniem nam krzywdy.

czytaj dalejBrucevsky
8 stycznia 2012 - 11:44

Moja kariera w FIFA12: pierwszy bug, pierwsze transfery, pierwsze lanie

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

W drugim odcinku relacja z pierwszego okienka transferowego oraz trzech rozegranych przed sezonem sparingów. Działo się sporo.

czytaj dalejBrucevsky
7 stycznia 2012 - 09:49

W niektórych grach nie znajdziesz świetnych bossów

Źródło: myconfinedspace.com

Dla wielu graczy na świecie niezwykle ważnym elementem każdej dobrej gry są znakomicie zaprojektowani, ciekawi, wymagający i zapadający w pamięć bossowie. Nie wszystkie gatunki gier pozwalają jednak autorom zabłysnąć w tym temacie. Przekonał mnie o tym dobitnie Metal Gear Ac!d.

Nie mam pretensji i żalu do Konami za rzadkie i niezbyt porywające potyczki z szefami. Karciany system gry nie pozwalał zbytnio zaszaleć twórcom i praktycznie kilka razy dostałe to samo. Ot po prostu, szefowie wymagali większej liczby ciosów/naboi posłanych w ich stronę niż zwykły przeciwnik.

czytaj dalejBrucevsky
6 stycznia 2012 - 11:17

Moja kariera w FIFA12: skok na głęboką wodę

Tryb kariery w FIFA12 potrafi wciągnąć i zaoferować niesamowitą zabawę. Postanowiłem połączyć swoje pasje i relacjonować Wam na bieżąco swoje postępy z gry. Mam nadzieję, że będziecie z tego czerpać tyle samo satysfakcji, co ja.

W premierowym odcinku wprowadzenie w realia gry, opis klubu i przegląd kadry.

czytaj dalejBrucevsky
2 stycznia 2012 - 20:29

Kto zastąpi starą gwardię wirtualnych herosów?

Ostatnio trochę głośniej jest wokół serii Metal Gear Solid. Okazało się, że Rising jednak nie będzie pełnoprawną kontynuacją przygód Solid Snake’a, co wywołało mieszane reakcje odbiorców. Nie ustają domysły na temat tego kiedy powstanie i jak powinna wyglądać kolejna część wielkiej serii.

W dyskusjach nie brakuje też głosów przeciwników, którzy nie chcieliby dalszego kontynuowania losów znanych bohaterów. Trochę ich rozumiem, bo zawsze istnieje obawa, że twórcy nagle zbytnio poplączą niektóre wątki lub przygotowują po prostu marny tytuł. Tego żaden fan, który pamięta rewelacyjne poprzednie odsłony, by przecież nie chciał. Przyglądając się tym sporom i mając świeżo w pamięci konsolowy debiut Sama Fishera ze Splinter Cell, zacząłem się zastanawiać, gdzie są następcy tych wielkich herosów wirtualnego świata?

czytaj dalejBrucevsky
2 stycznia 2012 - 20:19