Brucevsky

Gralingrad

najnowszepolecanepopularne

Soul Reaver 2 i sztuka opowiadania historii

Czy Motorstorm na premierę PS5 miałby rację bytu?

Autobiografia Colina McRae - recenzja

Dragon Ball Z: Fusion Reborn w 13 tweetach

Starożytny Rzym i niedotrzymane słowo

Moje Najki 2019

Microsoft, why?

O Kinekcie napisano już naprawdę sporo. Początkowy entuzjazm i krytyka opadły i teraz nowy sprzęt mierzy się z realnymi ocenami wystawianymi na podstawie gier i funkcjonalności. Mnie jednak wciąż nie opuszcza pytanie, po co Microsoft stworzył Kinecta?

czytaj dalejBrucevsky
30 kwietnia 2011 - 10:14

Nightmare: Velociraptor za pianinem

W dzisiejszym odcinku Nightmare bohaterem nie będzie gra jako całość. Dino Crisis bowiem jest całkiem solidnym i wartym uwagi survival-horrorem, który cieszył się popularnością w erze pierwszej PlayStation. Koszmarem jest jednak ścieżka dźwiękowa tej gry.

czytaj dalejBrucevsky
28 kwietnia 2011 - 09:40

Postępująca choroba starych gier

Każdy wydany w ostatnich trzydziestu latach na konsole i komputery tytuł ma jakieś wady. Gdyby uznać, że każda gra jest na jakiś sposób „chora” już w momencie premiery to możemy przyjąć, że jej schorzenie postępuje w kolejnych latach obecności na rynku.

czytaj dalejBrucevsky
26 kwietnia 2011 - 19:07

Zaginęli w akcji: malutki cherubinek

O Messiah na przełomie wieków było głośno. Pamiętam zapowiedzi z Secret Service, żywo toczone dyskusje i ten nastrój oczekiwania na oryginalną produkcję Shiny Entertainment. Miało być przełomowo i niesamowicie, a skończyło się pewnym rozczarowaniem. Wciąż jednak żałuję, że nigdy nie przekonałem się o potencjale Messiah na własnej skórze.

czytaj dalejBrucevsky
23 kwietnia 2011 - 11:54

Trzech odpowiedzialnych za immersję

Jakiś czas temu Rojo pisał już o immersji i zachęcał na przykład do przypominania sobie, która gra zanurzyła nas w swój świat najbardziej. Warto jednak też zwrócić uwagę, że za dobrą immersję w daną wirtualną rzeczywistość odpowiadają w praktyce trzy „osoby”.

czytaj dalejBrucevsky
21 kwietnia 2011 - 12:21

Launching title pełną buzią!

Brucevsky ocenia: Kessen
80

Aby premiera konsoli się udała potrzebne są dobre tytuły startowe. PlayStation 2 miało kilka w swojej ofercie, a jednym z nich, wręcz doskonałym, był Kessen. Z wydaną w 2000 roku grą zetknąłem się ponad dekadę po jej premierze. Szmat czasu w historii gier, który powinien odcisnąć spore piętno na RTS-ie w klimatach feudalnej Japonii. Powinien, a jednak tego nie zrobił.

czytaj dalejBrucevsky
19 kwietnia 2011 - 13:57

Czy Sucker Punch to kinowe Gears of War?

Sucker Punch można oceniać bardzo różnie, o czym przekonaliście się już także na gameplay.pl za sprawą materiału fsm-a. Dlatego też nie zamierzam tworzyć kolejnej i do tego spóźnionej recenzji dzieła Zacka Snydera. Wolę poszukać odpowiedzi na pytanie, czy przygoda Baby Doll to filmowy miks Soul Calibura, Gears of War i Bayonetty?

UWAGA, SPOJLERY!

czytaj dalejBrucevsky
16 kwietnia 2011 - 09:44

Goku próbuje w latach 80.

Sporo czasu temu w jednym z artykułów rozpocząłem dyskusję na temat sensu tworzenia kolejnych bijatyk w świecie Dragon Ball. Słusznie można zauważyć, że Son Goku i spółka niekoniecznie najlepiej sobie radzą właśnie w tym gatunku i warto podkreślić ich inne występy, w nieco innych produkcjach.

czytaj dalejBrucevsky
14 kwietnia 2011 - 07:58

To kto w końcu chce te nowe konsole?

X720? PS4? Wii2? 3DS? NGP?

Charles Winget podsumowując ostatnio sytuację na rynku konsol i przyglądając się marce PlayStation zauważył, że nikogo w tym momencie tak naprawdę nie interesuje wydawanie i nabywanie nowej konsoli.

czytaj dalejBrucevsky
12 kwietnia 2011 - 09:30

Kupujemy promocyjnie samochód?



O zakupach grupowych pewnie słyszał już każdy. Idea kupowania hurtowego, a przez to i w niższych cenach, różnych produktów i usług zdobywa popularność na całym świecie. W Polsce jest podobnie i serwisy oferujące takie zakupy powstają jak grzyby po deszczu. Nie to jest jednak najbardziej interesujące.

czytaj dalejBrucevsky
9 kwietnia 2011 - 11:30

Mistrzowie Frustracji

Znowu zabrakło mi 0,3 sekundy do ukończenia?!

Kojarzycie wydane w 2009 roku przez Codemasters wyścigi po bezdrożach różnymi pojazdami? Otwarte przestrzenie, kilka różnych typów maszyn, ogromna powierzchnia do przejechania i kilka ciekawych pomysłów? Pamiętacie Fuel?

czytaj dalejBrucevsky
7 kwietnia 2011 - 09:59

Gdzie sens? Gdzie logika?

Brucevsky ocenia: Conflict: Desert Storm
61

Odświeżam gry na PlayStation 2 w najlepsze. Ostatnio naszła mnie ochota na strzelaninę z trzeciej osoby. Szukając idealnego połączenia taktyki z akcją kupiłem Conflict Desert Storm. Część pierwszą. Nie zapytacie, gdzie logika?

Zastanawiacie się pewnie, czemu mając do wyboru wydane później, bardziej dopracowane i po prostu lepsze kolejne odsłony serii kupiłem akurat „jedynkę”. Odpowiedź jest trudna do wyjaśnienia. Trafiła się akurat taka okazja, a i ubzdurałem sobie, że dobrze będzie zacząć przygodę z Conflictami od początku, bo może fabularnie będzie to miało jakieś znaczenie. Gdzie sens?

czytaj dalejBrucevsky
5 kwietnia 2011 - 08:14

Na bocznicy

Premiera Shift 2: Unleashed, kilka różnych recenzji Crysis 2, nowe The Sims, ciekawy Killzone 3 i dyskusyjny Test Drive Unlimited 2. Dzieje się ostatnio na rynku gier i jak zawsze jesteśmy zalewani ogromem świeżych tytułów. Ruch jak na dworcu głównym gigantycznej metropolii.

czytaj dalejBrucevsky
2 kwietnia 2011 - 15:32