RazielGP

Welcome to Nosgoth

najnowszepolecanepopularne

Lipne edycje HD oraz pseudo rimejki

Stare, a nowe filmy

Gry 2015, na które czekam

Just Cause 3 i moje oczekiwania względem nowej odsłony

Nie warto kupować gier tuż po premierze

Medal of Honor: Allied Assault vs Call of Duty - która z nich wygra wojnę?

Hed liczy na glicze, a ja liczę na Faith

Glicz, gliczowi nierówny

Glicze często bywają upierdliwymi i wręcz uniemożliwiającymi dalszą rozgrywkę błędami. Jednak czasem potrafią nam one sprawić całkiem sporo przyjemności. Nie wierzycie? To zacznijcie wierzyć!

czytaj dalejRazielGP
31 stycznia 2014 - 17:10

Symulator opowiadający o życiu kury

A oto główna bohaterka nietypowego pomysłu na grę

Ostatnimi czasy - nie licząc bardzo modnych, ale i niezwykle pachnących zgniłym mięchem zombiaczków - popularnymi pozycjami okazują się wszelakie symulatory. Poczynając od odważnych strażaków, a kończąc zaś na eksluzywnych szambiarkach. Jest tego dużo, ale wszystkie te tytuły kręcą się niczym karuzela wokół bezdusznych pojazdów i maszyn. Brakuje tu natury, tak bardzo nam bliskiej (szczególnie podczas śniadania). Mianowicie brakuje nam symulatora poświęconego niezwykle interesującemu istnieniu kury.

czytaj dalejRazielGP
25 stycznia 2014 - 21:18

Fantastyczne intra NFS \\ Część druga // PODZIEMIA

Piękna Mia jak i równie zmysłowe intro / gaminator.tv

A oto i dalsza część rozbudzających i pobudzających nasze zmysły intr ze znanej serii Need for Speed. Poprzednio zaprezentowałem wam najlepsze czasy tej marki z klasycznymi odsłonami. Tutaj zaś bywało różnie. Tematycznie nie każdemu odpowiadały niektóre odcinki, a i parę z nich okazało się małą wpadką producenta. Na domiar złego, ale to już w moim mniemaniu - filmiki początkowe straciły swego niepowtarzalnego pazura.

czytaj dalejRazielGP
18 stycznia 2014 - 23:28

Rimejki, które powinny ujrzeć światło dzienne

Takich pięknych widoczków w Blood Omen jest więcej. Szkoda tylko, że w 2D / youtube.com/watch?v=METuciFfBKQ

W świecie elektronicznej rozrywki ukazało się mnóstwo hitów, gier wręcz kultowych. Jednak czasy się zmieniają, a topowe pozycje zaczynają starzeć. Często na tyle, iż po paru, bądź parunastu latach stają się dla większości graczy niegrywalne. Jednym przeszkadza grafika, drugim z kolei mechanika, a trzecim i jedno i drugie. Mnie również niektóre archaizmy dają się we znaki, dlatego przedstawię tam tytuły, jakie moim zdaniem powinny doczekać się radykalnych wznowień.

czytaj dalejRazielGP
18 stycznia 2014 - 19:44

Gameplayowe zagadki #2

Jeśli ktoś ma dosyć felietonów, recenzji oraz zapowiedzi - niechaj więc gameplayowe zagadki odwiedzi. Ruszy głową i odgadnie, co tam Razielowi do głowy wpadnie. Do tego wszystkiego wnet zapraszam! Mości panowie! Zagadek drugiej części start ogłaszam!

czytaj dalejRazielGP
17 stycznia 2014 - 18:52

Kierowanie samochodem w grze i w prawdziwym świecie

Jak wiadomo, kierowanie samochodem w grze oraz w prawdziwym świecie znacząco się różni. Jednak sam po sobie zauważyłem pewną tendencję, która oddziałowuje w obie strony. W jakie? Przede wszystkim na wpływ podczas jazdy w prawdziwym i wirtualnym świecie.

czytaj dalejRazielGP
11 stycznia 2014 - 21:44

Gameplayowe zagadki #1

Jeśli ktoś ma dosyć felietonów, recenzji oraz zapowiedzi - niechaj więc gameplayowe zagadki odwiedzi. Ruszy głową i odgadnie, co tam Razielowi do głowy wpadnie. Do tego wszystkiego jam zapraszam! Mości panowie! Zagadek wtenczas start ogłaszam!

czytaj dalejRazielGP
10 stycznia 2014 - 21:02

Fantastyczne intra NFS \\ Część pierwsza // KLASYKA

Fabryczne superauto = znak starych NFS-ów

Intro, czyli wprowadzenie do gry i następującej dalej rozgrywki, stworzono po to, by zachęcić nas do działania. By rozbudzić naszą wyobraźnię oraz chęć. By nas oczarować i albo zrobić sieczkę z mózgu, albo po prostu w spokojny sposób nas zahipnotyzować. I zapoznać z czym będziemy mieli już niedługo do czynienia. To samo motto zapewne przyświecało twórcom serii Need for Speed, skoro tak dobrze zrealizowali filmy wprowadzające nas w samochodowe realia. W potrzebę prędkości. Dlatego też postanowiłem zaprezentować wam, w jaki sposób rozwijały się intra do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek, traktujących o wyścigach samochodowych.

czytaj dalejRazielGP
9 stycznia 2014 - 21:23

Furie, fuzje i konkluzje - Recenzja Dragon Ball Z: Buu's Fury

RazielGP ocenia: Dragon Ball Z: Buu's Fury
90

Trzecia i ostatnia część trylogii Dragon Ball Z: The Legacy of Goku ochrzczona dość niespodziewanym tytułem Buu's Fury. Później Webfoot wydało jedynie platformowe GT, które niestety jak i samo anime podzieliło swój marny los. Niemniej jednak zwieńczenie Zetki wypadło twórcom bardzo dobrze. Może nie było w nim niczego odkrywczego, bo gra opierała się w dużej mierze na swej poprzedniczce, ale sam tytuł został utrzymany na odpowiednio wysokim poziomie. Jak nietrudno się domyślić, zmagania rozpoczynamy od momentu, w jakim zakończyła się historia dwójki. A dokładniej rzecz ujmując - w zaświatach, gdzie Goku po bohaterskiej śmierci związanej z wybuchowymi poczynaniami Komórczaka trafił.

czytaj dalejRazielGP
4 stycznia 2014 - 21:53

Czy gry dla dzieci są trudniejsze od tych dla dorosłych?

Croc 2 - z definicji prosta gra dla dzieci. Dla dzieci, a i owszem, ale z pewnością nie jest prosta.

Czy gry dla dzieci są trudniejsze od tych dla dorosłych? Takie oto pytanie zadawałem sobie wiele razy. Także podczas zmagań w Spyro, Croc, czy nawet Grand Theft Auto i Legacy of Kain. Celowo skupiłem się tutaj na dość wiekowych markach, aby w jak najwierniejszy sposób skonfrontować je ze sobą.

czytaj dalejRazielGP
4 stycznia 2014 - 15:40